خانهاخبار
گوشی کنسل شده سامسونگ با دو صفحه‌نمایش فاش شد

گوشی کنسل شده سامسونگ با دو صفحه‌نمایش فاش شد

به‌تازگی، تصاویری از گوشی تاشوی سامسونگ با نام مستعار «پروژه V» فاش شده است که نشان می‌دهد شرکت کره‌ای، سال‌ها پیش برای عرضه مدلی مجهز به دو نمایشگر تلاش کرده است.
۱۳۹۷/۳/۲۹

مدت‌هاست که شایعاتی مبنی بر توسعه گوشی اندرویدی از سوی سامسونگ با دو نمایشگر وجود دارد؛ هرچند، برخی مدعی هستند که شرکت کره‌ای در آینده، گوشی با صفحه‌نمایش تاشو ارائه خواهد داد. به‌تازگی نیز توسط یک افشاگر معروف در چین، تصاویری از نمونه آزمایشی گوشی تاشوی سامسونگ منتشر شده است؛ تصاویر به‌دست آمده، مدلی را با طراحی گوشی Axon M شرکت زدتی‌ای به نمایش می‌گذارد. اگر با طراحی گوشی تاشوی شرکت ZTE آشنایی ندارید، بد نیست اشاره کنیم که این مدل از دو نمایشگر بهره می‌گیرد و کاربر می‌تواند با تا کردن نمایشگرها به سمت بیرون، از فضای بیشتری استفاده کند.

image

هنوز نمی‌دانیم مدل مذکور چه زمانی توسط سامسونگ توسعه یافته است اما گوشی فاش شده که با شماره مدل SM-G929F متمایز شده است، احتمالاً در بازه زمانی پیش از گوشی Axon M شرکت زدتی‌ای توسعه یافته؛ اگر به رابط‌کاربری دقیق شوید، مشخص خواهد شد که این مدل سیستم‌عامل اندروید مارشمالو و رام TouchWiz 6.X را اجرا می‏کند که روی گوشی‌های دیگری از جمله Galaxy S7، گلکسی اس 7 اج و مدل متوقف شده Galaxy Note 7 به اجرا در آمده است. منبع انتشار این تصاویر مدعی است که در بین کارمندان سامسونگ، نمونه فاش شده با نام Project V شناخته می‌شد اما همان‌طور که گفته شد، زمان دقیق توقف توسعه آن نامشخص است.

image

شرکت سامسونگ، اخیراً تأیید کرده است که روی تجاری‌ازی محصولی تاشو کار می‎کند که در آینده نزدیک عرضه خواهد شد؛ با این‌حال، زمان مشخصی برای رونمایی از گوشی تاشوی سامسونگ اعلام نشده است. با این وجود، تحلیل‌گران مدعی هستند که در نیمه اول سال 2019، شرکت کره‌ای از گوشی تاشوی جدیدش به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد؛ این مدل احتمالاً با نام تجاری Galaxy X شناخته خواهد شد.

اگر به دنبال زمان رونمایی دقیق‌تر باشید، این امکان وجود دارد که گوشی تاشوی سامسونگ در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شود؛ همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، شایعاتی مبنی بر رونمایی زودهنگام از گوشی تاشوی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2019 وجود دارد و آن‌طور که پیداست، پرچمداران Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus به دلیل تمایل سامسونگ به معرفی گوشی تاشوی جدید، در نمایشگاه CES 2019 به نمایش گذاشته خواهند شد. البته همان‌طور که گفته شد، این شایعه تنها در حالتی صحت می‌یابد که سامسونگ، جانشین Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را پیش از نسل قبل و در ماه ژانویه معرفی نماید؛ بدین شکل، زمان کافی برای رونمایی و بازاریابی گوشی تاشوی جدیدش در اختیار خواهد داشت.

image

البته بد نیست اشاره کنیم که گوشی تاشوی سامسونگ، چندان ارزان نخواهد بود؛ به طوری‌که قیمت این مدل احتمالاً نزدیک به 1850 دلار است. به دلیل فناوری‌هایی که در این مدل به‌کار گرفته شده، کره‌ای‌ها ناچار شده‌اند تا گوشی تاشوی خود را با هزینه بالایی توسعه دهند و این موضوع روی هزینه نهایی Galaxy X تأثیرگذار خواهد بود. همچنین مدل مذکور عرضه محدودی خواهد داشت؛ هدف سامسونگ از عرضه گوشی تاشو خود در نیمه اول سال آینده، بررسی نیازهای بازار است و در صورتی‌که پاسخ کاربران مثبت باشد، احتمالاً برنامه‌هایی به منظور توسعه محصولاتی ارزان‌قیمت‌تر و با حجم تولید بالاتر در پیش خواهد گرفت. لازم به‌ذکر است که شرکت‌های دیگر از جمله هوآوی نیز برای توسعه گوشی تاشوی خود آماده می‌شوند؛ البته هوآوی احتمالاً پیش از رقبا و تا پایان سال از گوشی تاشوی جدیدش به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.  از جمله دیگر شرکت‌هایی که روی چنین محصولاتی نزدیک به چند سال کار کرده‌اند، می‌توان به ال‌جی اشاره کرد اما هنوز نمی‌دانیم این سازنده، چه زمانی رقیب Galaxy X را به میدان خواهد فرستاد. گوگل، اپل و مایکروسافت نیز به دنبال توسعه محصولاتی تاشو هستند؛ مدل تاشویی که توسط ردموندی‌ها معرفی خواهد شد، احتمالاً سرفیس فون باشد که می‌تواند نقش یک تبلت و رایانه کوچک ویندوزی را برای کاربران ایفا نماید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مجتبی

۱۳۹۷/۳/۳۰
پسر جان میگم چی دارین منظورم اینه که از خودتون چی ساختین و چی دارین که از زمین و زمان ایراد میگیرین نه اینکه گوشیتون چیه واقعا گیرایی بعضیا خیلی پایینه

mrj6241

۱۳۹۷/۳/۲۹
من یو 11 دارم مجتبی ، از نظر دادن محرومیم که اینجوری گارد میگیرین ؟

مجتبی

۱۳۹۷/۳/۲۹
تو خوبی واقعا یه عده بیکار نشستن میگن این خوبه اون بده خودتون چی دارین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امین

۱۳۹۷/۳/۲۹
گوشی واسه ۲ سال پیشه یعنی اون زمان خیلی جلوتر از بقیه‌بوده کیفیتش هم که مشخصه بسیار بالا بوده چون سامسونگه

mrj6241

۱۳۹۷/۳/۲۹
ظاهر افتضاحی داره ! باطنش رو خدا داند .