خانهاخبار
عرضه Galaxy Note 9 با سیستم‌عامل اندروید 8.1 و رام SE 9.5

عرضه Galaxy Note 9 با سیستم‌عامل اندروید 8.1 و رام SE 9.5

براساس یک گزارش جدید در چین، سامسونگ فبلت Galaxy Note 9 را به نسخه 8.1 سیستم‌عامل اندروید مجهز خواهد کرد؛ نسخه 9.5 رام Samsung Experience نیز روی این گوشی اجرا خواهد شد.
۱۳۹۷/۳/۲۸

آن‌طور که پیداست، گوشی پرچمدار جدید سامسونگ که در نیمه تابستان به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ آخرین نسخه موجود از سیستم‌عامل اندروید یعنی Android Oreo 8.1 را اجرا می‌‌کند. این گوشی همچنین به رام Samsung Exprience 9.5 مجهز خواهد بود. 

جدا از عرضه Galaxy Note 9 با نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید، اعلام شده است که فبلت مذکور از Bixby 2.0 برخوردار خواهد بود؛ این موضوع چندین‌بار توسط مقامات رسمی سامسونگ تأیید کرده است. کره‌ای‌ها ادعا می‌کنند که در صورت پایان یافتن مراحل بررسی نسخه آزمایشی Bixby 2.0، پرچمدار جدید آن‌ها از نسخه 2.0 دستیار صوتی بیکسبی بهره‌مند خواهد شد.  سامسونگ در همین رابطه، اعلام کرده بود که در نسخه اول، هدف انتشار سریع Bixby برای بازارهای مختلف بوده است اما در نسخه جدید، قابلیت‌های متفاوتی ارائه خواهد شد؛ ضمن اینکه دستیار صوتی سامسونگ بهبود پیدا کرده است. از جمله تغییرات اعمال شده، می‌توان به افزایش سرعت پاسخ‌گویی بیکسبی اشاره کرد؛ ضمن اینکه برای کار با Bixby، نیازی به استفاده مکرر از جمله Hi, Bixby نیست!

سامسونگ به احتمال زیاد از فبلت Galaxy Note 9 در مراسمی موسوم به Unpacked در تاریخ 9 اوت در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد؛ همچینن شایعه شده است که جانشین ساعت‌مچی هوشمند Gear S3 به همراه فبلت جدید سامسونگ معرفی خواهد شد. با توجه به رویه‌ای که سامسونگ در طی چندسال گذشته برای عرضه پرچمداران جدید خود دنبال کرده است، انتظار می‌رود پیش‌فروش Galaxy Note 9 با هدایایی چندهفته پیش از عرضه جهانی آن در اواخر ماه اوت آغاز شود. دز ضوزتی‌که سامسونگ، فبلت Galaxy Note 9 را در اوایل ماه اوت معرفی نماید؛ احتمالاً چندان دست پر به نمایشگاه IFA 2018 نخواهد آمد! معمولاً هنگامی‌که از اعضای جدید سری Galaxy Note در اواخر ماه اوت رونمایی می‌شد، سامسونگ پرچمدار جدیدش را در نمایشگاه IFA برلین به نمایش می‌گذاشت.

image

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری که جانشین Galaxy Note 8 ارائه خواهد داد، می‌توان به نمایشگر 6.3 یا 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED اشاره کرد. برخلاف دیگر پرچمداران بازار، سامسونگ حاشیه‌‌ی بالای نمایشگر را حفظ کرده است و خبری از اعمال بریدگی در بالای صفحه‌نمایش نیست! مدل پایه فبلت جدید سامسونگ به شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه مجهز خواهد شد؛ هرچند، برخی مدعی هستند که بهترین نسخه از Galaxy Note 9 با هشت گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه فلش ارائه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که قلم S-Pen برای Galaxy Note 9 بهبود پیدا نماید و این قلم کارآیی‌های بیشتری را ارائه دهد! از دیگر شایعات موجود پیرامون Galaxy Note 9، می‌توان به تجهیز این گوشی به دوربین دوگانه اشاره کرد؛ انتظار می‌رود یکی از لنزها، دیافراگم متغیر داشته باشد. نمونه این ویژگی را در پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus دیده بودیم؛ هرچند، تنها مدل Plus به دوربین دوگانه مجهز شده است.

در قاب پشتی نیز شاهد تغییر مکان حسگر اثرانگشت خواهیم بود؛ انتظار می‌رود سنسور اثرانگشت به پایین دوربین اصلی منتقل شود تا بدین شکل، دسترسی به حسگر اثرانگشت ساده‌تر شود. دوربین دوگانه نیز با چینش افقی در پنل پشتی جای گرفته است. شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از پرچمدار جدید سامسونگ دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۳/۲۹
بهترین با کلاس ترین و قویترین فبلت دنیا با فاصله خیلی زیاد

امیر

۱۳۹۷/۳/۲۸
دیگه با این وضعیت دلار اصلا نمیشه به نوت فکر کرد بهتره بریم سراغ همون گوشهای پریم سامی