خانهاخبار
با فوتبالی از جام جهانی 2018 بیشتر لذت ببرید

با فوتبالی از جام جهانی 2018 بیشتر لذت ببرید

تماشای پخش زنده تمامی مسابقات جام جهانی و پیگیری نتایج آن وقت زیادی می‌طلبد. در دنیای پرمشغله امروز، کمتر کسی فرصت دارد هر روز چندین ساعت پای تلویزیون بنشیند و تک تک مسابقات فوتبال را دنبال کند. پس چه راه حلی برای از دست ندادن بهترین و هیجان‌انگیزترین رویداد ورزشی جهان وجود دارد؟
۱۳۹۷/۳/۲۸
image

حتی اگر عاشق فوتبال هم نباشید، با شروع جام جهانی نمی‎شود از هیجان مسابقات فوتبال دور ماند. از چند روز پیش جام جهانی 2018 آغاز شده است و بهترین تیم‌های فوتبال جهان، از جمله تیم ملی ایران، در کشور روسیه گرد هم آمده‌اند.

فوتبالی اپلیکیشنی است که به علاقه‌مندان فوتبال کمک می‌کند تا از جام جهانی 2018 بیشتر لذت ببرند. با فوتبالی می‌توانید نتایج زنده مسابقات جام جهانی روسیه و لیگ‌های ایران و اروپا را از طریق گوشی هوشمند خود دنبال کنید.

این اپلیکیشن جزئیات مسابقات فوتبال، جدول گروه‌ها، آمار بازی‌ها و اخبار تیم‌های مورد علاقه شما را یک جا گرد هم آورده است و خبرهای مهم را فورا از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع می‌دهد تا آنها را از دست ندهد.

image

اطلاع از زمان پخش زنده مسابقات فوتبال از کانال‌های تلویزیون ویژگی دیگر فوتبالی است که علاقه‌مندان به فوتبال حتما از آن استقبال می‌کنند. گیشه روزنامه بخش دیگر این اپلیکیشن است که امکان مرور روزنامه‌های ورزشی در آن فراهم شده است. با فوتبالی از دست دادن تماشای یک مسابقه فوتبال، دیگر شما را ناراحت نمی‌کند؛ چون ضمن اینکه از طریق گوشی خود در جریان اتفاقات و حوادث بازی قرار می‌گیرید، قادر خواهید بود ویدیو لحظات حساس و گل‌های بازی را نیز تماشا کنید.

پیش‌بینی نتایج بازی‌های فوتبال، از دیگر بخش‌های جذاب این اپلیکیشن است. کاربران فوتبالی می‌توانند با پیش‌بینی درست نتایج مسابقات با یکدیگر رقابت کنند و برنده جوایز ارزنده‌ای شوند. بحث و تبادل نظر در مورد تیم‌ها و مسابقات جایگاه ویژه‌ای در فوتبالی دارد؛ که کل‌کل میان آنها به هیجان فضا می‌افزایند.

اپلیکیشن فوتبالی را می‌توانید به صورت رایگان روی آیفون و گوشی‌های اندرویدی نصب کنید و از پیگیری نتایج زنده مسابقات تیم ملی ایران و سایر تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 لذت ببرید.

 

image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)