خانهاخبار
حساب فا، نسل نوین حسابداری و مدیریت آنلاین کسب و کار را ارائه کرد

حساب فا، نسل نوین حسابداری و مدیریت آنلاین کسب و کار را ارائه کرد

حساب فا، سرویس جامع مدیریت حسابداری و کسب و کار آنلاین ، ویژه کسب و کارهای کوچک را راه اندازی کرد.
۱۳۹۷/۳/۲۷
image

جدیدترین سرویس آنلاین و ابری حسابداری در ایران، توسط مجموعه حساب فا در دسترس کلیه صاحبان کسب و کار و شرکت های اراده دهنده خدمات حسابداری قرار گرفت .

سال هاست که سرویس های نرم افزار حسابداری، برای انواع کسب و کارها و با امکانات مختلف، توسط شرکت های نرم افزاری داخلی ارائه می شود . مواردی نظیر قیمت، دسترسی راحت ، امکانات جانبی، پشتیبانی و میزان پوشش دهی به نیازهای مختلف، باعث شده تا نسخه جامعی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در بازار، ارائه نگردد . مشکلات نصب و راه اندازی، دسترسی بدون نیاز به حضور در دفتر، مدیریت شعب به صورت متمرکز و یا مدیریت ویزیتور های فروش، بخش های اصلی و فاقد راه حل در سیستم های حسابداری موجود می باشد . همین موارد باعث شده، تا حسابداران دائما در حال جستجو برای انتخاب گزینه ای مناسب برای پیشبرد امور و سرعت بخشیدن به روندهای مالی و حسابداری خود باشند .

نرم افزارهای حسابداری ابری و تحت وب یا به اصطلاح سیستم‌های حسابداری آنلاین که امروز در تمام دنیا طرفداران بسیاری دارند، برای برطرف کردن همین مشکل بوجود آمدند.

یک نرم افزار حسابداری آنلاین درواقع یک سیستم پیشرفته و درعین حال ساده است که در قالب یک وب‌سایت و بصورت تحت وب به کاربران ارائه می‌شود.

در ایران نیز جدید ترین و پیشرفته ترین سیستم حسابداری تحت وب توسط حساب فا، و از طریق وب سایت این مجموعه ارائه شده است. نرم افزار حسابداری آنلاین «حساب فا» بصورت سیستم ابری و تحت وب برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است.

حساب فا، اولین و جامع ترین سرویس حسابداری آنلاین و ابری ویژه کسب و کارهای ایرانی است که در مدت فعالیت خود، موفق به پشتیبانی از بیش از 1000 کسب و کار فعال در ایران گردیده .

مهمترین ویژگی این سرویس، امکان دسترسی آسان از طریق کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و یا موبایل است. همچنین، عدم نیاز به نصب و بروز رسانی اتوماتیک امکانات نرم افزار و رفع مشکلات آن به لطف پشتیبانی آنلاین و تلفنی ، بخشی دیگر از ویژگی‌های مهم این سیستم جدید است. تعرفه های سرویس حساب فا، با نگاه به تعداد بالای کاربران، با کمترین مبالغ طراحی شده و پشتیبانی آن به صورت دو منظوره و در دو سطح فنی و حسابداری، به مخاطبان آن ارائه می شود .

image

حالا کاربران این مجموعه معتبر تنها از طریق مراجعه به وب‌سایت www.hesabfa.com و بدون نیاز به نصب و نگهداری یک نرم افزار بروی کامپیوتر ، می‌توانند عملیات حسابداری کسب و کار خود را در هر مکان، هر زمان و با هر دستگاهی مدیریت کنند.

امکان صدور فاکتور آنلاین یکی از بخش های محبوب این سیستم حسابداری ابری است. کاربران حساب فا به راحتی فاکتورهایی حرفه‌ای تهیه می‌کنند و بصورت PDF  و در قالب ایمیل یا به صورت چاپ شده برای مشتریان خود ارسال می‌کنند.

امکان تهیه فهرست کالاها و خدمات یکی دیگر از بخش های این وب‌سایت است که سرعت ثبت فاکتور شما را افزایش داده و در هنگام خرید و فروش موجودی شما را کنترل می‌کند. در بخش دیگری مدیران حسابداری می‌توانند از طریق پنل مدیریت کاربران، کارمندان و همکاران خود را وارد سیستم کنند تا با سطح اختیاراتی که تعیین می‌شود، به فعالیت بپردازند و در بخش آمار و گزارشات، نمودارها و گزارش های متنوع از روند کسب و کار خود را در هر لحظه پیگیری و کسب و کار خود را به چابک ترین شیوه مدیریت نمایند.

نرم افزار حسابداری حساب فا، تمامی ابزارهای مورد نیاز برای صرفه جویی در وقت را به عنوان مهمترین عنصر برای رشد کسب و کار ، در اختیار شما قرار می دهد.

مغازه ها، فروشگاه‌ها، شرکت‌های تجاری و مهندسی کوچک و متوسط و بطور کلی موسساتی که مبادرت به ارائه خدمات یا خرید و فروش محصولات می کنند، اصلی ترین مخاطبان حساب فا محسوب می شوند . اطمینان از امنیت و قدرت این سرویس، باعث شده تا حساب فا برای تست قابلیت های ویژه خود، یک ماه استفاده رایگان از تمامی امکانات سرویس را، در اختیار کابران خود قرار دهد .

منبع : ویرلن

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)