خانهاخبار
ساعت هوشمند Gear S4 به همراه Galaxy Note 9 معرفی خواهد شد

ساعت هوشمند Gear S4 به همراه Galaxy Note 9 معرفی خواهد شد

خبرگزاری در کره جنوبی، مدعی شده است که سامسونگ از ساعت‌ مچی هوشمند جدید خود به همراه فبلت Galaxy Note 9 در یک رویداد در تاریخ 9 اوت رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۳/۲۷

آن‌طور که از گزارش جدید بر می‌آید، فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 تنها محصولی نیست که سامسونگ برای رونمایی در تابستان 2018 درنظر گرفته؛ اگر اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری ETNews کره جنوبی صحت داشته باشد، آسیایی‌ها از ساعت‌ مچی هوشمند Gear S4 به همراه فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 در تاریخ 9 اوت رونمایی خواهند کرد. گفته می‌شود هر دو دستگاه به صورت هم‌زمان معرفی خواهد شد؛ به عبارت بهتر، شاهد رونمایی جانشین Gear S3 در مراسم Unpacked سامسونگ در ماه اوت خواهیم بود.

ساعت‌ هوشمند Gear S4 که جدیدترین عضو از سری Gear S خواهد بود، به عنوان جانشین Gear S3 وارد بازار می‌شود؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ از این خانواده، Gear S3 بوده است که در اواخر سال 2016 به صورت رسمی از آن رونمایی شد. مدل مذکور که دو سال پیش معرفی شده است، با پشتیبانی از LTE (به عنوان یک گزینه اختیاری) معرفی شد؛ یک سال پیش از آنکه ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ، چنین قابلیتی را ارائه دهد. با این‌حال، تعداد محدودی از برنامه‌ها از این مزیت در آن زمان بهره می‌گرفتند. دو سال بعد و با رونمایی از ساعت‌ هوشمند Gear S4، انتظار داریم تا سامسونگ بهبودهایی را در این زمینه اعمال کرده باشد تا بدین شکل، ساعت‌ مچی هوشمند جدیدش رقیب مناسب‌تری برای اپل واچ‌ها باشد.

image

شایعه شده است که Gear S4 از تراشه جدید PLP بهره خواهد برد که این مدل را به محصولی باریک‌تر و ارزان‌قیمت‌تر مبدل خواهد ساخت. دیگر شایعات، حاکی از آن است که ساعت مچی هوشمند جدید سامسونگ به باتری با ظرفی بالاتر مجهز خواهد بود.

لازم به‌ذکر است که پیش‌تر، گمان می‌رود سامسونگ از ساعت‌ مچی هوشمند Galaxy Watch به عنوان رقیب اپل واچ در سال 2018 رونمایی کند؛ در ابتدا اعلام شده بود که این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS گوگل ارائه خواهد شد و خبری از تجهیز آن به سیستم‌عامل Tizen نیست. با این‌حال، مدتی بعد مشخص شد که اطلاعات به‌دست آمده، صحت ندارد و سامسونگ هیچ محصولی را در سال 2018 با سیستم‌عامل Wear OS گوگل ارائه نخواهد داد؛ در واقع، نمونه‌هایی که فاش شده‌ بود، مربوط به نسخه‌های آزمایشی از ساعت‌ مچی هوشمندی است که توسط گوگل در اختیار کارمندان سامسونگ قرار گرفته.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)