خانهاخبار
گوشی تاشوی 7.3 اینچی سامسونگ 2000 دلار قیمت دارد

گوشی تاشوی 7.3 اینچی سامسونگ 2000 دلار قیمت دارد

براساس گزارشی که در چین منتشر شده است، سامسونگ احتمالاً گوشی تاشوی 7.3 اینچی خود را با قیمتی نزدیک به 1850 دلار ارائه می‌دهد. نسخه نهایی این گوشی در نمایشگاه CES 2019 به شرکای سامسونگ نشان داده خواهد شد.
۱۳۹۷/۳/۲۷

مدت‌هاست که شایعات مختلفی پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ وجود دارد؛ این محصول که گمان می‌رفت با نام تجاری Galaxy X به بازار عرضه خواهد شد، احتمالاً در اوایل سال 2019 به صورت رسمی معرفی خواهد شد تا طرفداران را هیجان‌زده نماید. براساس گزارشی که اخیراً منتشر شده است، گوشی تاشوی سامسونگ چندان ارزان نخواهد بود و قیمت نهایی آن، احتمالاً نزدیک به 1850 دلار است.

براساس اطلاعات به‌دست آمده از چین، گوشی تاشوی سامسونگ به نمایشگری 7.3 اینچی مجهز خواهد شد؛ در واقع، مدل مذکور از پنل انعطاف‌پذیر 7.3 اینچی OLED بهره می‌گیرد و زمانی‌که آن‌را تا کنید، اندازه نمایشگر 4.5 اینچ خواهد بود. گفته می‌شود که گوشی تاشوی سامسونگ به دو نمایشگر در داخل و یک نمایشگر در بیرون مجهز خواهد بود؛ زمانی‌که نمایشگرها را از یک‌دیگر جدا کنید، اندازه واقعی صفحه‌نمایش به 7.3 اینچ خواهد رسید. 

image

در رابطه با زمان معرفی این گوشی در گزارش جدید، به سال 2019 اشاره شده است؛ با این‌حال، سامسونگ احتمالاً نسخه آزمایشی گوشی تاشوی خود را در ماه ژانویه 2019 در نمایشگاه CES به نمایش خواهد گذاشت. رونمایی که در ماه ژانویه از گوشی تاشوی سامسونگ صورت می‌گیرد؛ خصوصی بوده و تنها شرکای سامسونگ از طراحی احتمالی گوشی تاشوی این شرکت مطلع خواهند شد. 

در رابطه با گوشی تاشوی اندرویدی سامسونگ، مدتی پیش اعلام شده بود که این مدل تولید محدودی خواهد داشت؛ به‌طوری‌که تنها 300 هزار تا 500 هزار واحد از گوشی Galaxy X تولید می‌شود. شرکت کره‌ای با محدود نگه‌داشتن میزان تولید گوشی تاشوی خود، از واکنش بازار نسبت به این مدل مطلع خواهد شد و در صورتی‌که استقبال از گوشی تاشوی سامسونگ بالا باشد، احتمالاً حجم تولید این مدل را افزایش می‌دهد.

باید توجه داشت که گوشی تاشوی سامسونگ، قیمت بالایی دارد؛ همین موضوع باعث می‌شود تا خرید آن برای بسیاری از کاربران امکان‌پذیر نباشد. پرداخت 2000 دلار برای یک گوشی‌هوشمند، اقدامی چندان معمول محسوب نمی‌شود؛ البته بد نیست اشاره کنیم که گوشی تاشوی سامسونگ به عنوان یک مدل مفهومی وارد بازار خواهد شد و این موضوع می‌تواند قیمت بالای آن‌را توجیه نماید.

در رابطه با زمان معرفی نسخه نهایی گوشی تاشوی سامسونگ، به زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2018 اشاره شده است؛ به‌نظر می‌رسد شرکت کره‌ای با معرفی زودهنگام از پرچمداران Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus در ماه ژانویه، درنظر دارد تا در رویداد MWC 2018 به معرفی اولین گوشی تاشوی خود بپردازد. معمولاً پرچمداران سری Galaxy S در ماه فوریه در نمایشگاه MWC معرفی می‌شوند اما امسال، رونمایی از آن‌ها در ماه ژانویه صورت می‌گیرد.

البته سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو تنها نخواهد بود؛ شایعه شده است که شرکت‌های دیگر از جمله هوآوی، اوپو و ال‌جی نیز برای رونمایی از گوشی‌های تاشو خود آماده می‌شوند. با این‌حال، بعید است که گوشی‌های تاشوی رقبای سامسونگ، به این زودی‌ها وارد بازار شود. همچنین شرکت‌های دیگر از جمله اپل و گوگل نیز به فکر توسعه محصولاتی با نمایشگر تاشو هستند و احتمالاً از پنل‌های اولد انعطاف‌پذیر ال‌جی برای عرضه محصولات تاشوی خود استفاده خواهند کرد.

در صورتی‌که سامسونگ موفق به توسعه محصولی تاشو با قیمت مناسب شود، آیا مایل به خریداری آن هستید یا فرم فعلی گوشی‌های هوشمند را ترجیح می‌دهید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

احسان

۱۳۹۷/۳/۲۷
گوشی تاشو آخه به چه دردی میخوره ....آخه گوشی که میخوای دو دقیقه باهاش کار کنی ولی دائما به این طرف و آن طرف میلغذه به چه کا میاد آخرش تکیه گاه میخواهد....حالا فکر کن در شرایط سرما و گرمای شدید چی به سر این گوشی میاد.در سرما شکننده و در گرما مثل ژله میشه و در باد که دیگه باید کلا بگذاریش داخل جیبت....به نظرم روی تکنولوژی پرژکتوری یا حواسی کار کنند خیلی بهتره.