خانهاخبار
عرضه میت 20 پرو هوآوی با نمایشگر 6.9 اینچی OLED ساخت سامسونگ

عرضه میت 20 پرو هوآوی با نمایشگر 6.9 اینچی OLED ساخت سامسونگ

براساس گزارش جدید، هوآوی به سامسونگ دیسپلی سفارش نمایشگرهای 6.9 اینچی را داده است؛ انتظار می‌رود پرچمدار میت 20 پرو هوآوی به چنین نمایشگری مجهز شود.
۱۳۹۷/۳/۲۵

شرکت چینی هوآوی از جمله سازندگانی است که در نیمه دوم امسال، از گوشی‌ پرچمدار جدیدی رونمایی خواهد کرد؛ مانند روندی که این سازنده در طی چند سال گذشته اتخاذ کرده، انتظار می‌رود در سه ماهه پایانی سال از نسل جدید خانواده Mate رونمایی شود و گزارش تازه منتشر شده توسط نشریه The Bell حاکی از آن است که پرچمدار آینده هوآوی به صفحه‌نمایش 6.9 اینچی مجهز خواهد شد؛ به‌نظر می‌رسد که پنل نمایشگر از نوع OLED خواهد بود.

در گزارش منتشر شده، آمده است که سامسونگ نمونه‌هایی از نمایشگر OLED خود را به هوآوی تحویل داده است و در صورتی‌که همه چیز طبق برنامه پیش‌ برود، تولید انبوه آن در سه ماهه سوم سال 2018 آغاز خواهد شد. به همین جهت، بعید نیست که محصولات مجهز به این پنل در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند؛ هرچند، همچنان می‌توان عرضه پرچمدار جدید هوآوی را با نمایشگر 6.9 اینچی در سه ماهه نخست سال 2019 محتمل دانست. در حال‌حاضر، مشخص نیست کدام‌یک از پرچمداران آینده هوآوی به صفحه‌نمایش 6.9 اینچی مجهز خواهند شد اما می‌توان در این رابطه حدس زد. 

image

با توجه به اینکه هوآوی به دنبال تأمین پنل OLED برای گوشی جدید خود است و اندازه نمایشگر نیز بزرگ خواهد بود، بعید نیست که مدل مجهز به این نمایشگر به عنوان یک پرچمدار راهی بازار شود؛ تولید چنین پنلی از سوی سامسونگ برای هوآوی هزینه زیادی خواهد داشت! حال، باید حدس زد که کدام‌یک از پرچمداران آینده سری Mate یا P به چنین نمایشگری مجهز خواهند شد؛ از آنجایی‌که سری P محصولاتی با اندازه مناسب هستند تا نظر مساعد کاربران مختلف را به خود جلب نمایند، بعید است که Huawei P30 به صفحه‌نمایش 6.9 اینچی OLED مجهز شود. ضمن اینکه جانشین Huawei P20 در بهترین حالت تا نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهد شد. همین موضوع باعث خواهد شد تا Mate 20 هوآوی از بخت بالاتری برای تجهیز به صفحه‌نمایش 6.9 اینچی برخوردار باشد. 

اکنون ممکن است این پرسش برای شما مطرح شود که کدام‌یک از گوشی‌های Mate 20 یا Mate 20 Pro به نمایشگر 6.9 اینچی مجهز خواهند شد؛ شرکت هوآوی معمولاً نسخه معمولی گوشی‌های سری Mate را با نمایشگری هم‌اندازه با پرچمداران سری P ارائه می‌دهد و نسخه Pro را نیز به صفحه‌نمایش بزرگ‌تری مجهز می‌کند. در صورتی‌که این روند در سال 2018 تکرار شود، بعید نیست Mate 20 به صفحه‌نمایش 6.1 اینچی مجهز شود و برای رقابت با پرچمداران دیگر مانند iPhone X Plus که از نمایشگر 6.5 اینچی برخوردار است، هوآوی نسخه Pro میت 20 را با صفحه‌نمایشی به بزرگی 6.9 اینچی ارائه دهد. 

بد نیست اشاره کنیم که تمامی موارد گفته شده، گمانه‌زنی است و شرکت هوآوی در نهایت ممکن است خانواده دیگری را معرفی نماید که نمایشگری بزرگ دارند. انتظار می‌رود که پرچمداران جدید هوآوی از سری Mate در ماه اکتبر معرفی شود؛ به همین جهت، زمان زیادی باقی مانده است تا از درستی گمانه‌زنی‌ها پیرامون پرچمدار Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro مطلع شویم. شرکت چینی در حال‌حاضر، تمامی تمرکز خود را به فروش و بازاریابی پرچمداران P20 اختصاص داده است تا فروش آن‌ها را به سطح مناسبی برساند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۳/۲۹
عالیه صفحه نمایش سامسونگ رو بذاره رقیب نوت 9 میشه

alireza202

۱۳۹۷/۳/۲۵
۷ اینچ؟؟؟ مگه جنگه
اقا گوشیه ها تبلت نیست
پ.ن:بازم سامسونگ پنل زد برای بقیه???
بهترین نمایشگر جهان برای گوشی ها سوپراملود✌