خانهاخبار
بهترین اپلیکیشن‌های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه

بهترین اپلیکیشن‌های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه

در این مطلب اپلیکیشن‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که با نصب آنها قادر خواهید بود همواره از نتایج مسابقات جام جهانی با خبر شوید و اخبار و حواشی تیم‌ها را دنبال کنید.
۱۳۹۷/۳/۲۲
image

به‌زودی مسابقات جام‌جهانی فوتبال در روسیه آغاز می‌‏شود؛ رویدادی که تیم ملی کشور ما نیز در آن حضور دارد و با تیم‌های فوتبال مراکش، اسپانیا و پرتغال هم‌گروه است.

بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال و حتی افرادی که این ورزش را مدام پیگیری نمی‌کنند، در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی، به شدت پیگیر اخبار هستند و نتایج مسابقات کشورهای مختلف را پیگیری می‌کنند.

اگر می‌خواهید اخبار این رویداد مهم ورزشی را از دست ندهید و از نتایج مسابقات فوتبال به صورت زنده با خبر شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را حتما روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

 

FIFA Official App

image

اپلیکیشن رسمی فیفا یکی از بهترین اپ‌هایی است که برای پیگیری مسابقات جام‌ جهانی 2018 می‌توانید روی گوشی خود داشته باشید. در این اپ می‌توانید تیم‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اخبار و نتایج مربوط به آنها را به صورت زنده و از طریق نوتیفیکیشن دریافت کنید.

دسترسی به اطلاعات 32 تیم حاضر در جام‌ جهانی روسیه، عکس‌ها و ویدئوهای اختصاصی، آمار مسابقات، هایلایت‌ها و... از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

image
image

 

Onefootball

image

این اپ یکی دیگر از اپلیکیشن‌های خوبی است که برای دنبال کردن نتایج مسابقات جام جهانی می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید. فرقی نمی‌کند طرفدار کدام تیم باشید، در Onefootball تمامی اخبار و آمارهای مربوط به تیم‌های حاضر در روسیه فورا نمایش داده می‏شود.

نمایش تاریخ و زمان مسابقات، نتایج زنده، اطلاع رسانی از طریق نوتیفیکیشن‌، پوشش اخبار و هایلایت مسابقات، جدول مسابقات، عکس‌ و ویدئو و هر چیزی که مربوط به جام‌ جهانی است در این اپ یک جا جمع شده.

image
image

 

 Goal Live Scores

image

سومین اپلیکیشنی که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم Goal Live Scores است. این اپ نتایج زنده مسابقات را فورا به شما اطلاع می‌دهد و از طریق آن می‌توانید اخبار، آمار و اطلاعات تیم‌ها و مسابقات فوتبال را دنبال کنید.

image
image

 

FotMob

image

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پیگیری نتایج فوتبال FotMob است که مثل دیگر اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مطلب امکان پیگیری نتایجی زنده، اخبار مسابقات، آمار تیم‌ها و... را به شما می‌دهد.

image
image

 

هتریک

image

هتریک یکی از اپلیکیشن‌های خوب ایرانی است که دسترسی ساده و سریع به نتایج مسابقات، برنامه مسابقات، اخبار و حواشی تیم‌ها و خلاصه بازی‌ها را فراهم می‌کند. اگر تمایل دارید که از برای پیگیری جام جهانی 2018 از یک اپ ایرانی و فارسی استفاده کنید، هتریک انتخاب خوبی است.

image
image

 

فوتبالی

image

اپلیکیشن فوتبالی دیگر اپلیکیشن فارسی است که استفاده از آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این اپ می‌توانید تمامی اخبار و حواشی جام جهانی روسیه را دنبال کنید، نتایج و جزیئات مسابقات را به صورت زنده ببینید. ویدئو گل‌های و صحنه‌های حساس را تماشا کنید و از همه مهم‌تر با سایر کاربران در پیش بینی نتیجه مسابقات رقابت کنید.

image
image

 

Google Search

image

شما حتی بدون نصب اپلیکیشن نیز می‌توانید نتایج جام جهانی فوتبال را روی گوشی خود ببینید. تنها کافیست در جستجوگر گوگل نام تیم‌هایی که با هم مسابقه دارند را وارد کنید تا گوگل اطلاعات کاملی از مسابقه آنها را در نتایج جستجو نمایش دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

h.seyedi

۱۳۹۷/۳/۲۳
پسوردتون رو ریست کنید

سلام

۱۳۹۷/۳/۲۳
سلام
من ایمیلم در سایت ثبت شده ولی نمیدونم نام کاربریم چی بوده چی کار کنم؟