خانهاخبار
رویای شکست‌خورده ایسوس در عرضه گوشی با رم ده گیگابایتی!

رویای شکست‌خورده ایسوس در عرضه گوشی با رم ده گیگابایتی!

براساس یک گزارش جدید، احتمالاً شرکت تایوانی ایسوس درنظر داشته تا نسخه‌ای از گوشی گیمنگ ROG Phone را با ده گیگابایت رم ارائه دهد؛ هرچند در توسعه این مدل، ناموفق بوده است!
۱۳۹۷/۳/۲۲

این روزها، سازندگان گوشی‌های هوشمند تلاش می‌کنند تا میزان حافظه رم را در محصولات خود افزایش دهند؛ به طور میانگین، گوشی‌های هوشمند از چهار یا شش گیگابایت رم بهره می‌گیرند اما محصولاتی نیز هستند که با هشت گیگابایت رم ارائه شده‌اند. به عنوان مثال، شرکت شیائومی نسخه رده‌بالای فبلت Mi Mix 2S را با هشت گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است و ایسوس نیز به‌تازگی از فبلت گیمینگ ROG Phone رونمایی کرده که هشت گیگابایت رم دارد. 

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد ایسوس تلاش کرده تا محصولی را مجهز به ده گیگابایت رم عرضه نماید. اطلاعات ارائه شده توسط افشاگر معروف، حاکی از آن است که به دلیل محدودیت‌های فنی، تایوانی‌ها در عرضه گوشی‌ جدید خود با این حافظه رم ناموفق بوده‌اند. در حال‌حاضر، مشخص نیست که کدام‌یک از گوشی‌های هوشمند ایسوس برای دریافت چنین مقدار رم درنظر گرفته شده بود اما سخت نیست تصور کنیم که ROG Phone مناسب‌ترین گزینه برای عرضه با ده گیگابایت رم بوده است.

image

در صورتی‌که با گوشی ROG Phone آشنایی ندارید، باید گفت که این مدل به عنوان یک گوشی گیمینگ به بازار عرضه شده است؛ روندی که با معرفی گوشی Razer Phone در بازار شکل گرفت و شیائومی نیز با رونمایی از گوشی BlackShark به گسترش آن دامن زد. همین موضوع باعث می‌شود تا گمان کنیم که ROG Phone برای متمایز شدن از دیگر گوشی‌های گیمینگ بازار برای عرضه با ده گیگابایت رم درنظر گرفته شده بود؛ هرچند، تایوانی‌ها در انجام این کار ناموفق بوده‌اند و گوشی گیمینگ ایسوس در نهایت با هشت گیگابایت رم به بازار عرضه شد که همچنان مناسب است.

در رابطه با دیگر مشخصاتی که گوشی گیمینگ ایسوس ارائه می‌دهد، می‌توان به طور خلاصه اشاره کرد که ROG Phone از صفحه‌نمایش 6 اینچی از نوع AMOLED برخوردار است؛ رزولوشن نمایشگر 1080 در 2160 پیکسل بوده و همین موضوع باعث شده است تا تراکم پیکسلی نمایشگر به 402ppi برسد. پرچمدار جدید گوگل در دو نسخه با 128 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و در قاب پشتی آن نیز از ترکیب دوربین دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی استفاده شده است؛ عکس‌های سلفی نیز به کمک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی ثبت می‌شود. برای شارژدهی Asus ROG Phone، از باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است و می‌توانید با شارژهای سریع 20 واتی، باتری را شارژ کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۳/۲۲
ایسوس برند اول تایوانه.البته واسه برندهای کم ارزش مثل هنگ تی سی رم8 کمه چون بازم هنگ میکنه

yashar2080

۱۳۹۷/۳/۲۲
"هرچند، تایوانی‌ها در انجام این کار ناموفق بوده‌اند و گوشی گیمینگ ایسوس در نهایت با هشت گیگابایت رم به بازار عرضه شد که همچنان مناسب است"... رم 8 رو همچنان مناسب دونستین؟!!!عجب!!!!!!!