خانهاخبار
مانفروتو سه مدل سه‌پایه جدید برای عکاسی و ویدیو معرفی کرد

مانفروتو سه مدل سه‌پایه جدید برای عکاسی و ویدیو معرفی کرد

سه‌پایه‌های Befree Live Carbon Fiber و Befree GT مانفروتو برای عکاسی و سه‌پایه Befree Live Carbon Fiber مختص ضبط ویدیو طراحی شده است.
۱۳۹۷/۳/۲۱
سه‌پایه Befree GT در حالت تاشده

شرکت مانفروتو (Manfrotto) سه مدل سه‌پایه‌ جدید سفری معرفی کرد. نام، ویژگی‌ها، و کارکرد این سه مدل به شرح زیر است:

  • Befree Advanced Carbon Fiber: این سه‌پایه مختص عکاسی ساخته شده و در پایه‌های آن به‌‌جای آلومینیوم از فیبرکربن استفاده شده است. در مفصل مرکزی آن نیز از توپی 494 Center Ball Head بهره گرفته شده است که کمک می‌کند دوربین را با سرعت و دقت در موقعیت موردنظر تنظیم کنید. جنس توپی از آلومینیوم سبک و بسیار مقاوم است و می‌تواند وزن انواع دوربین‌های بدون آینه با لنزهای زوم و حتی دوربین‌های دیجیتال تک‌لنزی انعکاسی مدیوم‌فرمت را تحمل کند. جرم این سه‌پایه 1.2 کیلوگرم و قیمت آن حدود 320 دلار است.
سه‌پایه Befree Advanced Carbon Fiber، ویژه عکاسی
  • Befree GT: این سه‌پایه ویژه عکاسی، علاوه بر اینکه خوش‌دست است، آن‌قدر تا می‌شود تا قد آن به 43 سانتی‌متر کاهش یابد و به‌همین سبب به‌راحتی قابل جابه‌جایی است. سه‌پایه مذکور به‌رغم طراحی جمع‌وجور خود می‌تواند دوربین و لنزی در مجموع به‌‌جرم 9.9 کیلوگرم را تحمل کند. جنس سه‌پایه از فیبرکربن و آلومینیوم است و در مفصل مرکزی آن توپی 496 Center Ball Head به کار رفته است. قیمت: حدود 240 دلار
سه‌پایه Befree GT، ویژه عکاسی
  • Befree Live Carbon Fiber: این مدل به‌طور خاص برای ضبط ویدیو در سفر طراحی شده است. جرم این سه‌پایه 1.3 کیلوگرم و جنس پایه‌های آن از فیبرکربن است. ویژگی بارز این سه‌پایه، ستون ترازکننده و نیز توپی Befree Live Fluid Head با سامانه کشش سیال است که به حرکت و چرخش نرم دوربین و جلوگیری از لرزش‌های ناخواسته آن کمک می‌کند. پیچ‌هایی نیز روی سه‌پایه تعبیه شده است که کار آن‌ها قفل یا آزاد کردن حرکت شیفت و حرکت تیلت دوربین حین ویدیوبرداری است. این مدل از اواخر ماه جاری میلادی با قیمت تقریباً 350 دلار برای فروش عرضه خواهدشد.
سه‌پایه Befree Live Carbon Fiber، ویژه ضبط ویدیو

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)