خانهاخبار
E3 2018: بازی Battlefield V با بخش داستانی جدید معرفی شد؛ جنگ جهانی، نقطه اتکا

E3 2018: بازی Battlefield V با بخش داستانی جدید معرفی شد؛ جنگ جهانی، نقطه اتکا

الکترونیک آرتز به‎‌تازگی از نسخه جدید فرانچایزBattlefield رونمایی کرده است که داستان‌های مختلفی را در جنگ جهانی دوم به تصویر خواهد کشید.
۱۳۹۷/۳/۲۰

در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3، بخشی از رویداد این ناشر بازی‌های ویدیویی به معرفی نسخه جدید فرانچایز Battlefield اختصاص یافت. این عنوان که با نام Battlefield V معرفی شده است، لذت تجربه جنگ‌های سهمگین جنگ جهانی دوم را ارائه می‌دهد؛ همچنین قابلیتی مانند بازی‌های PUBG و Fortnite معرفی شده است که می‌توانید جنگ جهانی دوم را به صورت چندنفره و استقامتی تجربه نمایید.

image

موفقیت حالت Battle Royale به حدی بوده است که اکتیویژن را واداشت تا نسخه جدید فرانچایز Call of Duty را که Black Ops 4 نامیده می‌شود، با اتکا به این ویژگی ارائه دهد. در نسخه جدید مجموعه Battlefield نیز چنین قابلیتی ارائه می‌شود اما این موضوع باعث نشده است تا سازندگان از قسمت «تک‌ نفره» و داستانی صرف‌نظر نمایند؛ در نتیجه، می‌توانید Battlefield V را به صورت چندنفره و در حالت استقامتی یا تک نفره و داستانی تجربه نمایید.

باید اشاره کرد که ویژگی شخصی‌سازی شخصیت‌ یا اسلحه در حالت چند نفره بازی Battlefield V ارائه می‌شود. تیم سازنده فعلاً به ذکر جزئیاتی مختصر پیرامون حالت Battle Royale در بازی Battlefield V بسنده کرده است؛ در نتیجه نمی‌دانیم این فرانچایز چه قابلیت‌های دیگری را در حالت چندنفره و استقامتی انتظارمان را خواهند کشید. البته انتظار داریم مانند سایر عناوینی که در این زمینه عرضه شده است، تعداد گیمرها در حالت Battle Royale به 100 نفر برسد. 

image

برای به تصویر کشیدن حالت داستانی، الکترونیک آرتز از Battlefield 1 الهام گرفته است؛ داستان‌های مختلف در نواحی مختلف روایت خواهد شد و گیمر در نقش شخصیت‌های مختلف برای تجربه جنگ‌های سهمگین در سرمای کشنده نروژ، هوای سوزان شمال آفریقا و ... ظاهر می‌شود. در بخش کوتاهی از تیزر مربوط به بازی Battlefield V، داستان یک جنگجوی مربوط به مقاومت نروژ روایت می‌شود که تلاش دارد از خانواده‌اش در طول اشغال کشور نروژ توسط آلمان‌ها در سال 1943 محافظت نماید؛ همان‌طور که گفته شد، این تنها یکی از داستان‌هایی است که در این بازی می‌توانید تجربه کنید.

 از آنجایی‌که بخش تک نفره در بازی Battlefield 1 به شدت قوی ظاهر شده است، انتظار می‌رود در Battlefield V مجدداً این روند تکرار شود؛ همان‌طور که می‌دانید، در بتلفیلد 1 بخش داستانی با حالت خشک و بی‌روح نسخه‌های پیشین فاصله گرفت و سازندگان با آوردن صحنه‌های حماسی، سعی در تحریک احساسات گیمرها داشتند و این امر البته به خوبی جواب داده است؛ همین موضوع باعث می‌شود تا انتظار چنین ویژگی‌هایی را از بخش داستانی بازی Battlefield V داشته باشیم. البته سازندگان مدعی شده‌اند که براساس بازخورد گیمرها، بخش داستانی را در نسخه جدید فرانچایز Battlefield بهبود داده‌اند؛ ادعایی که صحت آن هنوز مشخص نیست. 

image

استودیوی DICE اعلام کرده است که حالت co-op جدیدی با نام Combined Arms ارائه می‌شود که خواهید توانست همراه با دوستان خود در قالب گروه‌های چهار نفره‌ای مأموریت‌های مشخصی را در پشت خطوط دشمن به انجام برسانید. 

بازی Battlefield V در تاریخ 18 اکتبر (26 مهر) برای گیمرهای سرویس EA Access و Origin منتشر خواهد شد؛ همچنین نسخه استاندارد این فرانچایز در تاریخ 19 اکتبر در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد و نسخه Deluxe Edition نیز در تاریخ 16 اکتبر روانه بازار می‌شود. ایکس‌باکس وان (One S و One X)، پلی‌استیشن 4 (پلی‌استیشن 4 اسلیم و پلی‌استیشن 4 پرو) و رایانه‌های ویندوزی میزبان عنوان جدید از فرانچایز Battlefield خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)