خانهاخبار
E3 2018: الکترونیک آرتز از FIFA 19 رونمایی کرد

E3 2018: الکترونیک آرتز از FIFA 19 رونمایی کرد

الکترونیک آرتز در جریان مراسم خبری خود در نمایشگاه E3، رسماً بازی FIFA 19 را به نمایش گذاشت؛ نسخه جدید این فرانچایز، لیگ قهرمانان اروپا را به صورت لایسنس شده ارائه می‌دهد.
۱۳۹۷/۳/۲۰

در جریان نمایشگاه E3 2018 و کنفرانس الکترونیک آرتز، نسخه جدید فرانچایز ورزشی FIFA  به صورت رسمی معرفی شده است. FIFA 19 که علاقه‌مندان را هیجان‌زده کرده است، در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) برای کنسول‌های بازی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد؛ همچنین کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ نیز میزبان این عنوان ورزشی خواهد بود. گیمرهایی که از رایانه برای تجربه عناوین جدید استفاده می‌کنند، از تجربه FIFA 19 جا نخواهند ماند زیرا الکترونیک آرتز انتشار این بازی را برای رایانه‌های شخصی تأیید کرده است. البته به‌نظر می‌رسد که جانشین FIFA 18 هیچ‌گاه برای کنسول‌های نسل هفتمی ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر نخواهد شد.

image

آنچه که تجربه FIFA 19 را هیجان‌انگیز خواهد کرد، لایسنس لیگ قهرمانان اروپا (UEFA Champions League) است که فیفا امسال به صورت انحصاری آن‌را ارائه خواهد داد؛ همان‌طور که می‌دانید، در نسخه‌های پیشین FIFA هیچ‌گاه لیگ قهرمانان اروپا  به صورت لایسنس شده وجود نداشت زیرا انحصار آن‌را کونامی و PES برای سال‌ها به دست گرفته بودند. اکنون که قرارداد انحصاری 10 ساله کونامی با FIFA برای داشتن لایسنس لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسیده، الکترونیک آرتز موفق شده است تا این جام دوست‌داشتنی و پرطرفدار را در FIFA 19 ارائه دهد؛ این موضوع بدین معنی است که UEFA Chamions League با همین نام و لوگوی رسمی در نسخه جدید فرانچایز FIFA قابل تجربه خواهد بود و خبری از نام‌های غیرواقعی دیگر برای تجربه این جام هیجان‌انگیز نیست.

براساس اطلاعات ارائه شده، UEFA Chamions League به صورت یک مود جداگانه از طریق منوی اصلی قابل دسترسی خواهد بود یا در صورتی‌که از تجربه بخش Career Mode لذت می‌برید، می‌توانید با تیم دلخواه خود وارد این رقابت‌ها شوید؛ البته تیم شما برای حضور در این جام، امتیازات لازم را به دست آورد. همچنین حالت The Journey نیز که شاهد قدرت‌نمایی الکس هانتر خواهد بود، تجربه لیگ قهرمانان اروپا را امکان‌پذیر خواهد کرد؛ برای اطلاعات بیشتر در حالت The Journey، شما در نقش شخصیتی به نام Alex Hunter قرار خواهید گرفت و شبیه‌سازی از زندگی یک شخصیت فوتبالی تجربه خواهید کرد. در نسخه‌های قبلی نیز، گیمر در نقش Alex Hunter قرار می‌گرفت.

در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2018، جزئیات بیشتری پیرامون عنوان FIFA 19 ارائه نشده است؛ تنها می‌دانیم که این بازی شاهد پیشرفت‌هایی در گیم‌پلی خواهد بود. باید منتظر بررسی‌های اولیه باشیم که تا ساعاتی دیگر منتشر خواهند شد.

با اینکه مدت زمان زیادی تا انتشار رسمی بازی FIFA 19 برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوئیچ یا رایانه‌های شخصی ویندوزی باقی مانده است، گیمرها می‌توانند مود «جام جهانی» را به رایگان در FIFA 18 تجربه نمایند. الکترونیک آرتز از نسخه‌های جدید دیگر فرانچایزهای خود نظیر Battlefield و Maden NFL نیز رونمایی کرده است که اخبار مربوط به آن‌ها را در جی‌اس‌ام خواهید خواهند خواند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امیرعلی

۱۳۹۷/۳/۲۲
سلام
به نظرم اضافه شدن بخش معرفی بازی های روز دنیا به این سایت خیلی میتونه جالب باشه
چون هم به شناخت دنیای تکنولوژی و گرافیکی کمک میکنه و هم میتونه بخش جذابی برای گیمرها باشه.
اگه بشه این بخش هم اضافه بشه به این سایت خیلی خوب میشه.
امیدوارم اضافه بشه
ممنون

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۳/۲۱
رونالدو ک داره از رعال می ره