خانهاخبار
استقبال بازار ایران از نوکیا 5530 و 5730

استقبال بازار ایران از نوکیا 5530 و 5730

گروه خبری GSM : نوکیا 5530 و 5730 وارد بازار ایران شده و مورد بررسی قرار گرفتند...
۱۳۸۸/۵/۲۸

گروه خبری GSM : نوکیا در ایران امروز رسما ورود دو گوشی XpressMusic خود، نوکیا 5530 و 7530 را به بازار ایران اعلام کرد. هر دوی این گوشی‌ها قیمتی متوسط داشته و هرکدام قابلیت‌های ویژه‌ای از این سری را دارا هستند.

وحید کاظمی نجف آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران، گفت:" نوکیا XpressMusic 5530 گوشی کاملی از این سری بوده صفحه نمایشی لمسی و بسیار شفاف را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. لیست تماس‌های ویژه این گوشی امکان دسترسی به 20 نفر به همراه آخرین مکالمات آنها را می‌دهد. به دنبال گوشی قبلی این سری یعنی XpressMusic 5800، حالا گوشی لمسی و جوان پسندتر نوکیا XpresMusic 5530 با بدنه فولادی ضد زنگ و قیمتی پایین‌تر توانسته است طیف بیشتری از مخاطبین را به خود جلب کند."

 

                    

image

 

او سپس افزود: " بعلاوه نوکیا XpressMusic 5730 گوشی دیگری از گوشی‌هایی با قیمت متوسط و همچنین طراحی مناسب بوده که با صفحه کلید کامل خود نیاز افرادی را که خواهان چنین صفحه کلیدی برروی گوشی XpressMusic  خودهستند، برآورده می‌کند. بعلاوه این گوشی با پخش فوق العاده فایل‌های صوتی و کلیدهای مخصوص موسیقی به همراه کارت حافظه درونی خود امکان ذخیره موسیقی تا 8 گیگابایت را به شما می‌دهد. قابلیت بالای نوکیا XpressMusic 5730 در رابطه با ارسال و دریافت ایمیل نیز کاملا با چنین صفحه‌ای هماهنگ است.

 

                

image

                                              Nokia 5730 XpressMusic

سپس امیر سلیمی مدیر بازاریابی محصولات نوکیا در ایران، قابلیت‌های تکنیکی این دو گوشی را بررسی کرده و گفت:" فلسفه اصلی نوکیا XpressMusic 5530 تجربه موسیقی و سرگرمی است. این گوشی برای کسانی که می‌خواهند دسترسی سریع و آسان به موسیقی داشته و حجم وسیعی از آن را در کنار هم داشته باشند، یک گوشی ایده‌آل به حساب می‌آید. در سری XpressMusic، ‌نوکیا XpressMusic 5530 با توانایی پخش 27 ساعت موسیقی با کیفیت فوق العاده و  همچنین حافظه 4 گیگابایتی برای ذخیره موسیقی یک دستگاه پخش عالی به شمار می‌رود. صحبت کردن با گوشی و گوش دادن و کنترل موسیقی به راحتی بوسیله هدست استریوی نوکیا امکانپذیر است. در دفتر تلفن منحصربفرد و ابتکاری این گوشی می‌توانید 20 عکس از عکس‌های دوستان نزدیک را قرار داده و همچنین به آخرین مکالمات به همراه ایمیل، شماره تلفن و عکس آنها نیز به راحتی دسترسی داشته باشید."

 

                     

image

بر روی هردو گوشی‌های نوکیا 5730 وXpressMusic 5530  موجود در بازار 100 قطعه موسیقی مجاز ایرانی نیز قرار خواهد گرفت.

                    

image

Nokia 5530 XpressMusic

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)