خانهاخبار
ساعت Galaxy Watch بدون سیستم‌عامل Wear OS عرضه خواهد شد

ساعت Galaxy Watch بدون سیستم‌عامل Wear OS عرضه خواهد شد

براساس اطلاعاتی که اخیراً به‌دست آمده، سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه ساعت‌ هوشمند جدید خود با سیستم‌عامل Wear OS ندارد؛ در واقع، مدل‌های فاش شده برای آزمایش در اختیار سامسونگ قرار گرفته‌اند.
۱۳۹۷/۳/۲۰

بازار ساعت‌های مچی هوشمند، دیگر طرفدار چندانی ندارد؛ برخی از شرکت‌ها نظیر موتورولا از این بازار کنار کشیده‌اند و پلت‌فرم Wear OS که پیش‌تر با نام Android Wear شناخته می‌شود، محبوبیت خود را از دست داده است. با این‌حال، گمان می‌رفت که سامسونگ در آینده، سیستم‌عامل تایزن را از ساعت‌های مچی هوشمند خود حذف کرده و Galaxy Watch (نام احتمالی ساعت‌مچی هوشمند سامسونگ که احتمالاً همان Gear S4 باشد) را به پلت‌فرم نیمه‌جان Wear OS گوگل مجهز نماید. 

پیش‌تر اعلام شده بود که برخی از کارمندان سامسونگ، ساعت‌های مچی هوشمندی را به دست دارند که سیستم‌عامل Wear OS گوگل روی آن‌ها نصب شده است؛ به همین جهت، گمان می‌رفت که تایزن از ساعت‌های مچی هوشمند سامسونگ کنار گذاشته شود. با این‌حال، افشاگر معروف مدعی است که این موضوع صحت ندارد؛ نمونه‌هایی که توسط کارمندان سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته، توسط گوگل توسعه یافته است و هیچ‌گاه توسط سامسونگ وارد بازار نخواهند شد. 

از آنجایی‌که شایعه عرضه ساعت‌ هوشمند سامسونگ با سیستم‌عامل Wear OS تکذیب شده است، بعید می‌دانیم شایعه دیگر پیرامون این مدل یعنی عرضه Gear S4 با نام تجاری دیگر مانند Galaxy Watch صحت داشته باشد. حتی در صورتی‌که سامسونگ نسبت به عرضه چنین مدلی اقدام کند، احتمالاً سیستم‌عامل Tizen روی آن نصب خواهد بود.

image

با اینکه ساعت‌های مچی هوشمند آزمایشی روی مچ کاربران سامسونگ، هیچ‌گاه به بازار عرضه نخواهد شد؛ گزارش جدید تأیید می‌کند که شرکت کره‌ای همچنان کاملاً از سیستم‌عامل Wear OS دست نکشیده است! عرضه ساعت‌ جدید این شرکت با نام تجاری Galaxy Watch که سیستم‌عامل Wear OS گوگل روی آن نصب نیست، اقدامی غیرمعقول ارزیابی خواهد شد؛ سامسونگ در سال 2013 از سیستم‌عامل Android Wear روی ساعت‌مچی Galaxy Gear Watch استفاده کرد اما با کنار گذاشتن پلت‌فرم پوشیدنی گوگل، تصمیم گرفت تا پسوند Galaxy را از نام تجاری ساعت‌های مچی هوشمند خود حذف نماید. البته باید اشاره کنیم که با وجود احتمال عدم عرضه Galaxy Watch از سوی سامسونگ، شرکت کره‌ای پتنت‌های مختلفی را به ثبت رسانده است که این نام تجاری را به عنوان یکی از گزینه‌ها برای نام‌گذاری ساعت‌ هوشمند جدید سامسونگ تأیید می‌کند.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت، ساعت‌مچی هوشمند آینده سامسونگ با چه نام تجاری راهی بازار خواهد شد؛ مدت‌هاست که شایعات مختلفی پیرامون جانشین Gear S3 وجود دارد و شرکت کره‌ی هنوز هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌ها را به صورت رسمی پیرامون Galaxy Watch یا Gear S4 تأیید نکرده است. 

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از ساعت‌مچی هوشمند جدید سامسونگ دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)