خانهاخبار
مدل 2018 گوشی Galaxy J3 و Galaxy J7 توسط سامسونگ معرفی شد

مدل 2018 گوشی Galaxy J3 و Galaxy J7 توسط سامسونگ معرفی شد

سامسونگ آمریکا از مدل 2018 گوشی‌های میان‌رده Galaxy J3 و Galaxy J7 با صفحه‎‌نمایش 5 اینچی و 5.5 اینچی رونمایی کرده است؛ قیمت هیچ‌یک از آن‌ها هنوز مشخص نیست.
۱۳۹۷/۳/۲۰

مدل 2018 گوشی‌های Galaxy J3 و Galaxy J7 به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شده است؛ هر دو نسخه به عنوان جانشین مدل 2017 گوشی Galaxy J3 و Galaxy J7 - که در ماه ژوئیه 2017 از آن‌ها رونمایی شده بود - به بازار عرضه خواهند شد. قیمت اعضای جدید سری Galaxy J هنوز توسط سامسونگ مشخص نشده است و ضمن اینکه لیست کامل مشخصات سخت‌افزاری هنوز ارائه نشده؛ البته سامسونگ در بیانیه رسمی خود به صورت دقیق مشخص کرده است که Galaxy J3 (مدل 2018) و نسخه جدید Galaxy J7 با قیمت «مقرون‌به‌صرفه» عرضه خواهند شد. هر دو گوشی جدید سامسونگ توسط برخی از خرده‌فروشان معتبر آمریکا و اپراتورها در این کشور عرضه خواهند شد؛ زمان عرضه جهانی این دو مدل هنوز رسماً مشخص نشده است. 

image

مشخصات سخت‌افزاری مدل 2018 گوشی Galaxy J3 و Galaxy J7

گوشی اندرویدی Galaxy J3 (مدل 2018) به صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD مجهز شده است؛ در کامل ناباوری، خبری از حذف حاشیه‌های اضافی در اطراف نمایشگر نیست و حتی سامسونگ ترجیح نداده تا این مدل را به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز نماید. در قاب پشتی، سامسونگ از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.9 استفاده کرده است و فلاش LED، عکاسی در محیط‌های تاریک را امکان‌پذیر خواهد کرد؛ برای دوربین سلفی نیز از سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 استفاده شده است. شرکت کره‌ای به صورت دقیق به ظرفیت باتری اشاره‌ای نداشته است اما ادعا می‌کند که شارژدهی باتری بالا خواهد بود.

image

برخلاف گوشی Galaxy J3، نسخه 2018 گوشی Galaxy J7 از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی HD با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل استفاده می‌کند؛ این مدل به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی مجهز شده است که دهانه لنزی F1.7 دارد و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی دیگر با F1.9 استفاده شده است. مانند نسخه جدید گوشی Galaxy J3، ظرفیت مدل 2018 گوشی Galaxy J7 اعلام نشده است؛ تنها اشاره شده که مدل مذکور از یک باتری با ظرفیت بالا بهره خواهد برد.

هر دو مدل 2018 گوشی Galaxy J3 و Galaxy J7، سیستم Samsung Knox را ارائه می‌دهند؛ ضمن اینکه برنامه Samsung+، پشتیبانی آنی را از طریق قابلیت‌های نظیری «چت صوتی زنده» و ... امکان‌پذیر می‌کند. در همین رابطه، قائم‌ مقام سامسونگ در ایالات متحده اعلام کرده است: «زمانی‌که بحث از گوشی‌های هوشمند می‌شود، می‌دانیم که یک مدل با اندازه مشخص مناسب همه افراد نخواهد بود؛ سری Galaxy بدین منظور طراحی شده است تا به کاربران برای گوشی متناسب با انتظارات خود، انعطاف بدهد». در بخش دیگری از بیانیه وی اعلام شده است:

گوشی Galaxy J3 سامسونگ قابلیت‌های خوبی نظیر قیمت مناسب ارائه می‌دهد و Galaxy J7 با نمایشگر بزرگ HD و خیره‌کننده‌اش و دوربین پیشرفته، برای افرادی ساخته شده است که به دنبال قابلیت‌های بیشتری هستند.

image

برای یادآوری، بهتر است نگاهی به مدل 2017 گوشی Galaxy J3 و Galaxy J7 سامسونگ داشته باشیم که همراه با نسخه 2017 گوشی Galaxy J5 در ماه ژویه 2017 از آن‌ها رونمایی شده بود. تمامی مدل‌ها با سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 عرضه شده‌اند و مدل Galaxy J3 از نمایشگر 5 اینچی HD، تراشه اگزینوس 7570، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد؛ مدل مذکور همچنین به دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است و سنسور 2 مگاپیکسلی که در جلوی گوشی جای گرفته، ثبت تصاویر سلفی یا برقراری مکالمه‌های تصویری را امکان‌پذیر می‌کند. این گوشی به باتری 2600 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده بود. گوشی Galaxy J7 از سوی دیگر با برخورداری از نمایشگر 5.5 اینچی FHD، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز برای هسته‌های پردازشی، سه گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی عرضه شده است؛ ضمن اینکه باتری 3600 میلی‌آمپر ساعت، شارژ موردنیاز برای پردازنده و صفحه‌نمایش را تأمین می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mr

۱۳۹۷/۳/۲۳
حدود قیمت؟

حسینی

۱۳۹۷/۳/۲۰
با سلام و خسته نباشید متاسفانه سامسونگ برای گوشیهای با سایز 5 اینچ خودش نوتیفیکیشن چراغ اعلان تعبیه نمی کند و نه ساعت همیشه روشن الوییز ان - حتی در مدلهای سری جدید 2018 ای 6 ساعت همیشه روشن اوییز ان قرار نداده ولی در سایز ای 6 پلاس قرار داده واقعا جای تاسف است که چرا هشدار چراغ چشمک زن و یا ساعت همیشه روشن تعبیه نمی کند در سایز های 5 اینچ میان رده اش ...... تشکر