خانهاخبار
یاهو مسنجر برای همیشه تعطیل می‏‎شود

یاهو مسنجر برای همیشه تعطیل می‏‎شود

شاید کمتر کسی را در اطراف خود پیدا کنید که هنوز از یاهو مسنجر استفاده کند اما قطعا شنیدن خبر تعطیل شدن این سرویس همه را ناراحت می‌کند.
۱۳۹۷/۳/۱۹
image

سال‌ها پیش اینترنت برای خیلی‌ها در یاهو مسنجر خلاصه شده بود. نرم‌افزاری که همچون تلگرام، میان ایرانی‌ها بسیار محبوب بود و کاربران در طول روز ساعت‌ها به چت کردن با دوستان خود مشغول بودند.

اکنون سال‌ها از روزهای پرفروغ یاهو مسنجر گذشته است، هیچ‌کس سراغی از آن نمی‌گیرد. مسنجر محبوبی که به زودی برای همیشه خاموش و به خاطره‌ها سپره می‌شود.

شرکت واریزن، که اکنون مالک شرکت یاهو و زیرمجموعه‌های آن است، در بیانیه‌ای اعلام کرده از تاریخ 17 جولای 2018 دسترسی به سرویس یاهو مسنجر را برای همیشه قطع می‏کند. به این معنی که کاربران یاهو مسنجر (اگر هنوز وجود داشته باشند) پس از این تاریخ دیگر نمی‌توانند وارد یاهو مسنجر شوند از این سرویس استفاده کنند.

ورایزن فعلا جایگزینی برای این سرویس پیام‌رسان معرفی نکرده است اما چندی پیش به صورت آزمایشی سرویس به نام Yahoo Squirrel را به راه انداخت که استفاده از آن برای عموم کاربران فعلا ممکن نیست.

اگر همچنان از یاهو مسنجر استفاده می‌کنید یا آرشیو چت‌های خاطره انگیزی در آن دارید این فرصت را خواهید داشت تا ظرف 6 ماه آینده آرشیو چت‌های خود را دانلود کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

طاها

۱۳۹۷/۳/۲۰
یادش بخیر قیژ قیژمودم های دیال اپ ساعت ۱۲ شب غر زدنهای خونواده ها اینترنت حداکثر سرعت ۱۶ کیلوبایت کامپوترهایی با سرعت پایین و اخرش یاهو مسنجر و چت های ان دوران.دوران خاطره انگیزی که هیچوقت تکرار نخواهد شد.بچه های دهه ۵۰ و ۶۰ میدونن.برگرد ای نوستالژی دوران نوجووانی و جوونی ما

reza

۱۳۹۷/۳/۲۰
یادش بخیر ده پونزده سال پیش تنها وسیله ارتباطی چتی فقط یاهو مسنجر بود
کارشو کرد هر چیزی نهایتی داره