خانهاخبار
Y7 Prime 2018؛ گوشی مقرون به صرفه با نرم‌افزاری به‌روز

Y7 Prime 2018؛ گوشی مقرون به صرفه با نرم‌افزاری به‌روز

گوشی‌های هوآوی از نظر نرم‌افزاری برتری‌های متعددی نسبت به رقبای خود دارند. در ادامه این مطلب شما را با ویژگی‌های رابط کاربری وای 7 پرایم 2018 آشنا می‏‌کنیم.
۱۳۹۷/۳/۱۹
image

گوشی‌های هوآوی از نظر رابط کاربری همواره دست بالاتری نسبت به رقبای خود داشته‌اند. سادگی در استفاده از منوها و پیچیده نبودن نرم‌افزارهای گوشی، چیزی است که بسیاری از کاربران عاشق آن هستند و به همین خاطر گوشی‌های هوآوی را نسبت به گوشی‌های سایر برندها ترجیح می‌دهند.

هوآوی در سال‌ها اخیر تلاش کرده است تا ضمن ساده نگه داشتن رابط گوشی‌های هوشمند خود، آنها را به‌روز نگه دارد و هوشمندتر کند. نه تنها گوشی‌های پرچمدار، بلکه گوشی‌های مقرون به صرفه هوآوی از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید بهره می‌برند. این درحالی است که رقبای این شرکت هنوز از نسخه‌های قدیمی اندروید روی محصولات خود استفاده می‌کنند.

Y7 Prime 2018 یکی از جدیدترین گوشی‌های مقرون به صرفه هوآوی است که تجربه موفق Y7 Prime قبلی را همراه خود دارد. گذشته از تمام تغییرات ظاهری و سخت‌افزاری که این گوشی نسبت به نسل پیش خود دارد، بخش نرم‌افزار و رابط کاربری وای 7 پرایم 2018 بهبودهایی به خود دیده که در ادامه در مورد آن توضیح می‌دهیم.

برخورداری از نسخه 8 سیستم عامل اندروید یکی از مزیت‌های این گوشی نسبت به رقبای هم‌رده خود است. استفاده از سیستم عامل به‌روز چیزی است که خواسته هر کاربر اندروید است که با داشتن آن می‌تواند از جدیدترین ویژگی‌ها و امکانات ممکن استفاده کند. وای 7 پرایم 2018 با اینکه گوشی مقرون‌ به صرفه‌ای است اما تجربه نرم‌افزاری به‌روز را در اختیار کاربر می‌گذارد.

image
image
image

مزیت‌های نرم‌افزاری Y7 Prime 2018 هوآوی فقط به آپدیت بودن سیستم عامل آن ختم نمی‏شود. رابط کاربری اختصاصی EMUI 8.0 یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی تازه وارد است که سبب راحتی بیشتر کاربر و افزایش عملکرد می‏شود.

EMUI 8.0 علاوه بر ارائه ویژگی‌های نرم‌افزاری کارا، منوهای ساده و قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوع، این توانایی را دارد تا با یادگیری رفتار کاربر و شناسایی اپلیکیشن‌های پرکاربردتر، مدیریت منابع را بهبود ببخشد و موجب شود تا کارها سریع‌تر انجام گیرند.

وای 7 پرایم 2018 یک گوشی مناسب قیمت با ظاهری زیبا و سخت‌افزارهای خوب است که در برابر رقبای هم‌رده برترهای متعددی دارد. این گوشی از یک نمایشگر 6 اینچی کشیده، پردازنده اسنپدراگون 430، حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی مجهز به دو لنز 13 + 2 مگاپیکسلی است که می‌توان با آن عکس‌های پرتره گرفت. همچنین باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی آن نیز توان لازم برای 1.5 روز استفاده را تامین می‌‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Ss

۱۳۹۸/۶/۱۰
سلام من ازین گوشی یکی گرفتم جعبه پلم بود ولی احساس میکنم تاچ گوشی درست کار نمیکنه وقتی گوشیو زمین میزارم نیمه بالایی تاچ اصلا کار نمیکنه ولی وقتی تو دستم میگیرم کار میکنه کسی میدونه دلیلش چیه؟

میلاد

۱۳۹۷/۴/۲۶
از مزایا این گوشی میشه به داشتن nfc و سه دوربین بودن و ظاهری زیبا اشاره کرد اما از معایب اون نمیشه به راحتی گذشت مثلا:
1-کیفیت عکس نه چندان خوب به دلیل دیافراگم 2/2 و دوربین جلو با دیافراگم 2
2-رزولوشن HD و تراکم پیکسل پایین صفحه نمایش نسبت به سایر رقبا.
3-نداشتن fast charging
4-فناوری صفحه نمایش ips که نسبت به Oled کیفیت پایین تری داره.
این گوشی گوشی خوبیه و از چیپست اسنپدراگون استفاده می کنه درسته که یه پله پایین اومده ولی شرکت کوالکام میگه این دو از نظر فرکانس یکی ان و توی بنچمارک این گوشی عملکرد بهتری نسبت به نسخه 2017 داره
خلاصه اگر بخواییم یک نتیجه گیری منصفانه داشته باشیم باید گفت این گوشی از لحاظ سخت افزاری خوب عمل کرده اما از لحاظ کیفیت دوربین و صفحه نمایش نقطه ضعف بزرگی به حساب میاد.
باتشکر

همتی

۱۳۹۷/۴/۲۶
Y7 Prime 2018یک گوشی مقرون به صرفه با قابلیت‌های جذاب و کاربردی است هواوی بدون در نظر گرفتن این که Y7 Prime 2018 در گروه میان رده‌ها قرار می‌گیرد، بهترین زبان طراحی ممکن را برای این گوشی در نظر گرفته است. قاب پشتی دستگاه از جنس فلز بوده که علاوه بر زیبایی، کیفیت ساخت بالایی دارد و با قرار گیری گوشی در دست، احساس خوبی را به کاربر القا می‌کند. دور تا دور گوشی هم با فریم فلزی شفاف پوشیده شده که با قرار گیری در کنار بدنه، شاهد ترکیب جالب آن در این قسمت هستیم؛ به طوری که جلوه یک گوشی لوکس و بالارده را ایجاد کرده است. بر روی قاب فلزی Y7 Prime 2018 شاهد قرار گیری دوربین دوگانه، فلاش LED و حسگر اثر انگشت هستیم که همه به بهترین شکل در این بخش جای گرفته‌اند.البته بهتر است بدانید هواوی این گوشی را در نسخه‌ای با بدنه شیشه‌ای و رنگ آبی روانه بازار کرده که جذابیت خاص خودش را دارد.

طبری

۱۳۹۷/۴/۲۶
در مجموع طراحی ساده‌ی این گوشی با وجود بدنه‌ی پلاستیکی و فریم فلزی،‌ گوشه‌های گرد یک طراحی نسبتا تکراری اما نوآورانه در این رده‌ی کاربری است. کارکردن با این گوشی راحت است و در دست گرفتن آن با وجود لبه‌های صیقلی و گرد حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.در کنار سیستم‌عامل اندروید، هوآوی از رابط کاربری EMUI 8.0 استفاده کرده که با شخصی‌سازی محیط اندروید تجربه‌ی کاربری بهتری را برای مصرف‌کننده فراهم کند.در قلب تپنده‌ی این دستگاه پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز قرار گرفته که می‌توان این موضوع را یکی از نقاط قوت Huawei Y7 Prime 2018 شمرد.در کنار تمامی این امکانات، شرکت سازنده روی این مدل از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. به نظر می‌رسد باتری این دستگاه با توجه به سخت‌افزارش به‌راحتی بتواند نیازهای کاربران را برطرف کند. با این مدل به‌راحتی می‌توانید به شبکه موبایل نسل چهارم یا همان 4G متصل شوید. به گفته‌ی شرکت سازنده،‌ این گوشی در حالت استندبای یا همان آماده‌به‌کار تا ۲۰ روز می‌تواند شارژ نگه دارد.

nima

۱۳۹۷/۴/۲۶
سلام به دوست داران تکنولوژی.توضیحات کلی رو در رابطه با گوشی میان رده هوآوی باهاتون در میون میذارم.امیدوارم براتون مفید واقع بشه.در بخش جلویی Y7 Prime 2018، نمایشگر FullView به چشم می‌آید که با نسبت تصویری 18:9 درون قاب دستگاه قرار گرفته است. با توجه به این موضوع، صفحه نمایش فضای بیشتری از قاب دستگاه را اشغال کرده و با کشیده‌تر بودن، تجربه کاربری بهتری را ایجاد می‌کند.پنل استفاده شده برای صفحه نمایش این میان رده، از نوع IPS LCD بوده که روشنایی مناسبی دارد. اندازه 5.99 اینچ و رزولوشن اچ دی پلاس، دیگر ویژگی‌های Y7 Prime 2018 در این بخش هستند که با توجه به این که با یک محصول اقتصادی طرف هستیم، کاملا راضی کننده محسوب می‌شوند. هواوی توسط دوربین دوگانه‌ای که در Huawei Y7 Prime 2018 قرار داده، قابلیتی را با نام Wide Aperture به کاربر ارایه می‌کند. این ویژگی به کمک دو لنز دوربین، به محاسبه عمق پرداخته و کاربر را قادر به ثبت تصاویر با افکت بوکه در پس زمینه می‌کند. علاوه بر این‌ها، توسط Wide Aperture می‌توان حتی پس از ثبت شدن عکس، به عملیات ری‌فوکوس بر روی اجزای مختلف موجود در تصویر، پرداخت.