خانهاخبار
مدل 2018 گوشی Honor 9i با نمایشگر 5.84 اینچی معرفی شد

مدل 2018 گوشی Honor 9i با نمایشگر 5.84 اینچی معرفی شد

برند آنر از گوشی میان‌رده جدید خود با نام تجاری Honor 9i رونمایی کرده است که از دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و در بالای نمایشگر آن، شاهد بریدگی کوچکی هستیم.
۱۳۹۷/۳/۱۹

برند آنر، به‌تازگی از یک گوشی قدرت‌مند با نام Honor Play رونمایی کرده است که از فناوری با نام Turbo GPU بهره می‌گیرد که عملکرد پردازشگر گرافیکی را در هنگام اجرای بازی‌ها افزایش می‌دهد. با این‌حال، گوشی میان‌رده دیگری توسط این برند چینی معرفی شده است که با نام تجاری Honor 9i (مدل 2018) به بازار عرضه خواهد شد. باید اشاره کرد که در سال گذشته، گوشی توسط برند آنر با نام تجاری Honor 9i معرفی شده بود و مدلی که اخیراً از آن رونمایی شده است، نسخه ارتقا یافته این گوشی محسوب می‌شود.

image

برند آنر به تبعیت از تِرِند رایج در بازار برای گوشی Honor 9i (مدل 2018) از ترکیب شیشه و فلز استفاده کرده است؛ به دلیل حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر، حسگر اثرانگشت به قاب پشتی منتقل شده است و در پنل پشتی گوشی شاهد جای‌گیری دوربین دوگانه هستیم. با اینکه حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش باریک است اما برند Honor در پنل جلوی گوشی و در پایین نمایشگر دیده می‌شود؛ همچنین برند Honor مجدداً در پشت گوشی درج شده است. 

حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر و ایجاد زائده کوچک، به یک تِرِند در بازار موبایل تبدیل شده است؛ برند Honor در طراحی میان‌رده جدید Honor 9i از این سبک طراحی استقبال کرده است و همین موضوع باعث شده تا بریدگی کوچکی در بالای صفحه‌نمایش جای بگیرد که دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب را درون خود جای داده است. در کل، طراحی گوشی Honot 9i تا حدودی شبیه به Nova 3e است که پیش‌تر توسط هوآوی معرفی شده. در پایین نمایشگر، حاشیه‌ی نسبتاً باریکی وجود دارد و همان‌طور که گفته شد، لوگوی Honor در این حاشیه درج شده است.

مدل 2018 گوشی Honor 9i از صفحه‌نمایشی به بزرگی 5.84 اینچ بهره می‌گیرد که رزولوشن آن FHD+ (یا 1080 در 2280 پیکسل) است؛ همین موضوع باعث شده تا نسبت ابعاد نمایشگر بیشتر از 18:9 باشد که در سایر گوشی‌های میان‌رده بازار دیده‌ایم. روی صفحه‌نمایش با شیشه 2.5 بعدی خمیده پوشانده شده است و به همین جهت، انحنای خفیفی در لبه‌های نمایشگر وجود دارد. برند آنر از پردازنده میان‌رده Kirin 659 در گوشی جدید خود استفاده کرده است؛ این تراشه میزبان پردازنده هشت هسته‌ای و واحد پردازش گرافیکی Mali-T830 MP2 است و همچنین قابلیت Turbo Charge برای بهبود عملکرد GPU در هنگام اجرای بازی، ارائه می‌شود. گوشی جدید برند Honor هوآوی به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و از طریق کارت حافظه می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را تا سقف 256 گیگابایت افزایش دهید؛ مدل دیگر Honor 9i (نسخه 2018) از 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

image

در قاب پشتی، شاهد جای‌گیری دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی هستیم؛ چینش دوربین اصلی به صورت افقی است و فلاش LED در کنار دوربین جای گرفته. در جلوی گوشی و درون بریدگی بالای نمایشگر، سنسور 16 مگاپیکسلی جای گرفته است که عکاسی سلفی را امکان‌پذیر خواهد کرد. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 روی گوشی Honor 9i اجرا می‌شود و سیستم‌عامل اندروید با رام EMUI 8.0 شخصی‌سازی شده است. در صورتی‌که علاقه‌مند به استفاده از دو سیم‌کارت و کارت حافظه Micro SD به صورت هم‌زمان هستید، Honor 9i شما را ناامید خواهد کرد؛ درگاه سیم‌کارت دوم و کارت حافظه مشترک است و در صورت تمایل به افزایش فضای ذخیره‌سازی یا استفاده از دو سیم‌کارت، باید قید دیگری را بزنید!

برند Honor از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت درون گوشی خود استفاده کرده است و جک هدفون 3.5 میلی‌متری، گوش دادن به موسیقی را از طریق هدفون امکان‌پذیر می‌کند. گوشی Honor 9i در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و بنفش عرضه خواهد شد و مدل‌ 64 گیگابایتی با قیمت 219 دلار به فروش خواهد رسید؛ نسخه مجهز به 128 گیگابایت حافظه، نزدیک به 266 دلار قیمت‌گذاری شده است. این گوشی از امروز در چین به فروش خواهد رسید و هنوز مشخص نیست که آیا برند Honor، برنامه‌ای برای عرضه Honor 9i در خارج از بازار چین دارد یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

جابر

۱۳۹۷/۳/۱۹
گوشی هایhonor گوشی های خیلی خوبی هستن