خانهاخبار
مشخصات فنی و قیمت BlackBerry KEY2 فاش شد

مشخصات فنی و قیمت BlackBerry KEY2 فاش شد

کمپانی BlackBerry قصد دارد گوشی تازه KEY2 را تا ساعاتی دیگر معرفی کند. در همین راستا برخی افشاگران دنیای مجازی دست به انتشار فهرست کامل مشخصات و همچنین قیمت نهایی این گوشی زده‌اند.
۱۳۹۷/۳/۱۷

چند روز پیش تصاویر رندر شده منتسب به گوشی تازه BlackBerry به نام KEY2 در فضای وب منتشر شدند و حالا تنها یک روز پیش از رونمایی رسمی آن شاهد فاش شدن مشخصات فنی کامل آن هستیم. این خبر تازه هم که شامل فهرست کامل مشخصات و همچنین قیمت نهایی نسخه‌ها در بازارهای مختلف است، مانند تصاویر قبلی توسط ایوان بلاس، افشاگر مشهور، منتشر شده است.

مشخصات BlackBerry KEY2

گوشیKEY2 صفحه نمایش 4.5 اینچی با وضوح تصویر 1620 در 1080 دارد و در حالی که به نظر می‌رسید بزرگ‌تر باشد، دقیقا هم اندازه نسل قبلی طراحی شده است. پنل نمایش آن از نوع LCD طراحی شده و محافظ Gorilla Glass 3 هم روی آن را پوشانده است.

image

کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قلب تپنده KEY2 است و به همراه 6 گیگابایت رم و 64 / 128 گیگابایت حافظه داخلی به آن قدرت می‌بخشد. این گوشی همچنین از ارتقای حافظه داخلی به کمک کارت مخصوص تا 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

تعبیه دوربین دوگانه به جای تکی یکی از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در KEY2 نسبت به KEYone به شمار می‌رود. این دوربین از دو لنز 12 مگا پیکسلی بهره می‌برد که دیافراگم لنز اصلی 1.8 و اندازه میکرونی‌اش 1.28 میکرون است در حالی که این مشخصات در لنز ثانویه به ترتیب 2.6 و 1.0 میکرون هستند. دوربین سلفی KEY2 هم در پنل جلو تعبیه شده است و از یک لنز 8 مگا پیکسلی با فوکوس ثابت بهره می‌برد.

گوشی تازه BlackBerry از باتری بزرگی با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت برخوردار است و به پورت ارتباطی USB Type-C، NFC، یک جک هدفون 3.5 میلی متری و بلوتوث نسخه 5.0 هم مجهز شده است. KEY2 همچنین قرار است با چند اپلیکیشن پیش فرض سازنده معرفی شود و سیستم عاملش هم اندروید 8.1 اوریو است.

image

گوشی BlackBerry KEY2 در 4 نسخه مختلف معرفی می‌شود. BBF100-1 برای بازارهای آفریقا، اروپا، ژاپن و اتحادیه آفریقا؛ bbf100-2 برای آمریکای شمالی و جنوبی؛ BBF100-4 مخصوص چین و BBF100-6 که نسخه دو سیم کارت است هم مخصوص سایر کشورهای آسیایی علاوه بر اندونزی و هند خواهد بود.

قیمت نهایی

BlackBerry KEY2 در آمریکا به قیمت 649 دلار عرضه می‌شود. قیمت آن در اروپا 649 یورو یا 579 پوند است و در کانادا هم به قیمت 829 دلار به فروش خواهد رسید. البته ایوان بلاس در این قیمت‌ها مشخصا اشاره نکرده است که دقیقا به کدام نسخه 64 یا 128 گیگابایتی مربوط هستند.

گوشی تازه BlackBerry KEY2 فردا در نیویورک و پس از آن در چین رونمایی خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۷/۳/۱۸
باید بلک بری بگیری دستت تا بفهمی چه گوشی هست. من خودم z10 رو دارم واقا گوشی خوبی هست.

مهمان

۱۳۹۷/۳/۱۷
شاید گوشیه خاصی باشه ولی با این امکانات، ارزش این قیمت رو نداره.

soroosh

۱۳۹۷/۳/۱۷
اپلیااااااا اینم امنیت هی میگین اندروید امنیت نداره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۳/۱۷
از بلک‌بری بدم‌میاد بدم‌میاد بدم‌میاد?