خانهاخبار
گوگل از نسخه وب اپلیکیشن Google Photos رونمایی کرد

گوگل از نسخه وب اپلیکیشن Google Photos رونمایی کرد

اپلیکیشن محبوب Google Photos، سرویس جدید گوگل است که بصورت اپلیکیشن تحت وب ارائه شده است.
۱۳۹۷/۳/۱۷

Google Photos آخرین سرویسی است که  گوگل برایش اپلیکیشنی تحت وب منتشر کرده است. این نرم‌افزار ردپای Google Maps Go را دنبال می‌کند که دسامبر سال گذشته Android Police اپلیکیشن تحت وبش را منتشر کرده بود.

برای استفاده از نسخه وب گوگل فوتوز کافیست به وب‌سایت Google Photos بروید و آن را به home screen در سیستم عامل اندروید یا کروم دسکتاپ اضافه کنید.

image

در حال حاضر امکانات زیادی در این نسخه دیده نمی‌شود. این اپلیکیشن هنوز از پیام‌های هشدار یا کارکرد در حالت offline پشتیبانی نمی‌کند و تنها کاربر را به وب‌سایت Google Photos متصل می‌کند. با این حال هنوز این اپلیکیشن اول راه است و می‌توانیم پیش‌بینی کنیم گوگل بروزرسانی‌هایی با امکانات بیشتر ارایه کند که آن را قابل اعتمادتر، و نسبت به اپلیکیشن Photos در Google Play سبک‌تر کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۷/۳/۱۷
متاسفانه گوگل دیگه برنامه پیکاسا رو پشتیبانی نمیکنه و قرار بود که برنامه گوگل فوتو رو توسعه بده. ولی گوگل فوتو کلی از کارهایی رو که میشد با پیکاسا کرد، نمیتونه انجام بده و من هنوز جایگزین مناسبی براش نتونستم پیدا کنم. مورد خاصی که برام خیلی کاربردی هست و با پیکاسا به راحتی انجام پذیر بود گذاشتن واترمارک برای عکسها در هنگام ایمپورت کردن بود. یعنی میتونستم برای هر چند تا عکس که از دوربین میخواستم ایمپورت کنم یه متنی رو تایپ کنم و اونوقت برای تمام اون عکسها واترمارک میشد.
از دوستان عزیزی که چنین کاربردی رو از برنامه ای میشناسند خواهشمندم که معرفی کنند.