خانهاخبار
تصاویری از آیفون 6.1 اینچی اپل که امسال عرضه خواهد شد

تصاویری از آیفون 6.1 اینچی اپل که امسال عرضه خواهد شد

تصاویری که اخیراً از آیفون 6.1 اینچی فاش شده است، نشان می‌دهد نسخه LCD آیفون 10 از نمایشگر بدون حاشیه و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی برخوردار است.
۱۳۹۷/۳/۱۷

تصاویری که افشاگر معروف منتشر کرده است، طراحی احتمالی آیفون 6.1 اینچی اپل را به نمایش می‌گذارد. در این تصاویر، جانشین آیفون 8 با یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه به تصویر کشیده است؛ انتظار داریم اپل از این مدل در اواخر تابستان به همراه نسخه‌های جدید آیفون 10 رونمایی کند.

image

تصاویری که اخیراً از گوشی جدید اپل به‌دست آمده، توسط Steve Hemmerstoffer و وب‌سایت MySmartPrice منتشر شده است. با توجه به اطلاعاتی که از این مدل در اختیار داریم، جانشین آیفون 8 از طراحی مانند طراحی آیفون 10 برخوردار خواهد بود؛ همین موضوع باعث شده است تا بریدگی در بالای صفحه‌نمایش اعمال شود. از آنجایی‌که خبری از دکمه‌ی Home در پایین نمایشگر نیست، به‌نظر می‌رسد آیفون LCD (یا OLED) جدید اپل به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز شده باشد که پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر عرضه آن با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی اختصاصی اپل وجود داشت. در قاب پشتی، شاهد استفاده از شیشه هستیم و همین موضوع باعث شده تا آیفون 6.1 اینچی جدید اپل، بدنه براق داشته باشد؛ استفاده از شیشه، این احتمال را که آیفون LCD جدید اپل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، افزایش خواهد داد. اطراف گوشی با فریم از جنس آلومینیوم پوشانده شده است.

image

در قاب پشتی، شاهد استفاده از یک سنسور هستیم؛ این در حالی است که آیفون 10 (نسل دوم) و آیفون 10 پلاس به دوربین دوگانه مجهز خواهند شد. اپل در سال گذشته نیز آیفون 8 را با یک دوربین ارائه داد اما مدل آیفون 8 پلاس و آیفون 10 با دوربین دوگانه به بازار عرضه شده‌اند. تصاویر به‌دست آمده، همچنین تأیید می‌کند آیفون 6.1 اینچی جدید اپل به درگاه لایتنینگ مجهز خواهد بود؛ بلندگوهایی در پایین فریم خود دارد و دکمه‌ی پاور در سمت راست جای گرفته است. ضمن اینکه کلید تنظیم صدا مجزا بوده و کلید «سوئیچ» نیز برای تنظیم وضعیت صدای گوشی، در لبه‌ی سمت راست گوشی گنجانده شده است.

image

در رابط با مشخصات احتمالی که این مدل ارائه خواهد داد، باید به شایعات مینگ‌چی کو، تحلیلگر سابق KGI Secutities اکتفا کنیم که مدعی شده است آیفون جدید اپل به سه گیگابایت رم مجهز خواهد بود و احتمالاً فاقد قابلیت 3D Touch باشد؛ البته حذف «لمس سه‌بعدی» به منظور افزایش مقاومت نمایشگر صورت گرفته است. قیمت گوشی جدید اپل که از نمایشگر LCD برخوردار است، نزدیک به 700 تا 800 دلار تخمین می‌شود که می‌تواند برخی از کمبودهای این مدل نظیر دوربین دوگانه، صفحه‌نمایش OLED، فریم استیل ضدزنگ، قابلیت لمس سه‌بعدی و ... را توجیه نماید. ضخامت گوشی جدید اپل، 8.3 میلی‌متر عنوان شده است که در مقایسه با ضخامت 7.7 میلی‌متری آیفون 10، چندان ایده‌آل به‌نظر نمی‌رسد.

image

باید اشاره کرد که براساس گزارش The Bell، مدل 6.1 اینچی آیفون 10 تا ماه نوامبر به بازار عرضه نخواهد شد؛ هرچند، این احتمال وجود دارد که تمامی آیفون‌های جدید همچنان در رویداد خبری اپل در ماه سپتامبر به صورت رسمی رونمایی شوند زیرا به‌نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها بر مشکلات موجود در زنجیره تأمین قطعه برای محصولات خود فائق آمده باشند. شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از آیفون‌های جدید اپل دارید که براساس شایعات، شامل سه مدل (دو مدل با نمایشگر OLED و یک مدل با صفحه‌نمایش LCD) است؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)