خانهاخبار
دو لپ‌تاپ جدید گیمینگ ایسوس با حاشیه‌های بسیار باریک معرفی شدند

دو لپ‌تاپ جدید گیمینگ ایسوس با حاشیه‌های بسیار باریک معرفی شدند

ایسوس اخیرا چند دستگاه تازه معرفی کرده است. در این میان دو لپتاپ تازه گیمینگ وجود دارند که حاشیه‌های صفحه نمایش 15 اینچی‌شان از سه طرف بسیار باریک طراحی شده است.
۱۳۹۷/۳/۱۶

کمپانی ایسوس درست پیش از آغاز نمایشگاه Computex امسال از چند محصول تازه گیمینگ خود ازجمله گوشی ROG رونمایی کرد. این کمپانی همچنین از چند لپتاپ گیمینگ هم به نام‌های Strix Scar II و Hero II پرده برداشت.

طراحی صفحه نمایشی با حاشیه‌های بسیار باریک در کناره‌ها و لبه بالای پنل از مهم‌ترین مشخصات در این لپتاپ‌های تازه به شمار می‌رود. کمپانی ایسوس با به کارگیری چنین طراحی جالبی به خوبی توانسته پنل نمایش 15.6 اینچی را در شاسی کوچکی تعبیه کند و همچنین تلاش کرده است تا تجربه کاربری را هم بهبود ببخشد. ایسوس درباره طراحی کلی این محصولات تازه ادعا کرده است که اندازه‌شان حدودا 1 اینچ از Strix GL503 کوچک‌تر است. از طرفی همچنان حاشیه پایین صفحه نمایش در این دو مدل تازه ضخیم دیده می‌شود.

image

دو لپتاپ تازه گیمینگ ایسوس از پردازنده تازه نسل هشتم Core از برند اینتل قدرت می‌گیرند که چیپست‌های 6 هسته‌ای با توان 45 وات هستند. هر دو همچنین می‌توانند در کانفیگ Core i7-8750H هم ارائه شوند. پردازنده گرافیکی مدل Scar II در این میان می‌تواند تا GTX 1070 با رم 8 گیگابایت از نوع GDDR5 باشد و مدل Hero II هم از این جهت قادر است تا GTX 1060 و GDDR5 6 گیگابایتی را پشتیبانی کند.

وضوح تصویر صفحه نمایش هر دو لپتاپ تازه 1080 است و می‌توانید نرخ رفرش را در Scar II و Hero II به ترتیب روی 144 و 60 هرتز هم تنظیم کنید. این دو مدل تازه همچنین از صفحه کلید RGB بهره می‌برند که دارای 4 بخش با رنگ‌های متفاوت است.

سایر ویژگی‌ها شامل امکان انتخاب SDRAM 2666 مگاهرتزی 32 گیگابایتی و یا SSD 512 گیگابایتی یا HDD 1 ترابایتی می‌شود. Scar II و Hero II از پورت ارتباطی Thunderbolt 3 پشتیبانی نمی‌کنند اما یک پورت USB 3.1 Type-C نسل دوم، دو USB 3.1 Type-A نسل اول و یک پورت USB 3.1 Type-A نسل دوم دارد. همچنین پشتیبانی از HDMI، Ethernet، یک درگاه مخصوص SD و جک هدفون 3.5 میلی متری در این لپتاپ‌های گیمینگ در نظر گرفته شده است.

کمپانی ایسوس در رویداد رونمایی از این محصولات به تاریخ دقیق عرضه و همچنین قیمت نهایی آن‌ها اشاره نکرده است اما انتظار می‌رود جزئیات مذکور در آینده نزدیک منتشر شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

DARK HACKER

۱۳۹۸/۲/۹
برای هک کردن و نفوذ خوبه با نه؟