خانهاخبار
معرفی محصولات جدید برند TUF توسط ایسوس

معرفی محصولات جدید برند TUF توسط ایسوس

در نمایشگاه Computex، ایسوس از چهار لوازم جانبی جدید برای محصولات TUF، برند مخصوص بازی خود، رونمایی کرد.
۱۳۹۷/۳/۱۶
image

محصولات TUF طوری طراحی شده‌اند که دیگر دستگاه‌های مشابه به خود را شناسایی می‌کنند و با آن‌ها سازگاری مناسبی دارند. ایسوس در این زمینه با شرکت‌هایی مثل Antec، Apacer، Ballistix، Cooler Master، Corsair، Deepcool، Enermax، G.Skill و بسیاری دیگر همکاری می‌کند. این شرکت اظهار داشت ثبات و کارآیی به همراه قیمت مقرون به صرفه محصولات برای گیمر‌ها را دستور کار خود قرار داده است. 

این لوازم‌های جانبی عبارتند از ماوس M5، کیبورد K5، هدست H5 و کیس GT501 که در ادامه به معرفی این پنج محصول می‌پردازیم.

ماوس M5 TUF از سوئیچ‌های Omron زیر دکمه‌های چپ و راست استفاده می‌کند که می‌توان ۵۰ میلیون بار روی آن‌ها کلیک کرد. این محصول از سنسور نوری Pixart PAW3327 با رزولوشن بالای ۶۲۰۰ DPI بهره می‌برد. رقم خیلی بالایی در برابر دیگر ماوس‌های موجود در بازار نیست ولی ایسوس اعتقاد دارد که برای اکثر گیمر‌ها این مقدار کافی است. تمامی دکمه‌ها از طریق نرم‌افزار Armory II قابل برنامه‌ریزی هستند.

image

کیبورد K5 با طراحی ضد آب، از نفوذ مایعات به منافذ کیبورد و سوئیچ‌های آن جلو‌گیری می‌کند. این کیبورد دارای سوئیچ‌های mech-brane است که استفاده از آن باعث نرمی دکمه‌های کیبورد می‌شود که حسی مشابه کیبورد‌های مکانیکی را به کاربر می‌دهد. سیستم نوری پس زمینه Aura sync در پنج ناحیه این کیبورد، سیستم صوتی اختصاصی و کلید‌های میانبر چندکاره و از دیگر قابلیت‌های این محصول است.

image

هدست H5 گیمینگ TUF طوری طراحی شده است که راحت و بادوام باشد. هدبند از جنس استیل ضد زنگ، استحکام زیادی به هدست بخشیده است. هر کاپ گوش از درایور‌های ۵۰ میلی‌متری Essence تشکیل شده و در سمت چپ هدست، میکروفن آنالوگ قرار دارد. با استفاده جک ۳.۵ میلی‌متری به سیستم متصل می‌شود و دارای آداپتور USB برای اضافه کردن صدا‌ی مجازی است.

image

آخرین محصول، کیس مدل GT501 گیمینگ TUF است و همانند لوازم جانبی‌های معرفی شده، این محصول نیز از طراحی ایسوس تبعیت می‌کند. این محصول از جنس استیل و پلاستیک تشکیل شده و برای اینکه اجزای داخل کیس را بتوان مشاهده کرد، یک طرف پنل کیس از جنس شیشه ساخته شده است. دستگیر‌ه‌های بالای کیس برای جابجایی راحت تعبیه شده‌اند. سیستم خنک‌کننده اصلی آن از ۳ فن‌ PWM ۱۴۰ میلی‌متری با پایه تشکیل شده و همچنین فن ۲۸۰ میلی‌متری در سقف و یک فن ۳۶۰ میلی‌متری دیگر در جلوی کیس وجود دارد.

image

اطلاعی در خصوص قیمت‌ محصولات TUF ایسوس در دسترس نیست اما در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ راهی بازار خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)