خانهاخبار
Galaxy Note 9 سامسونگ در تاریخ 9 اوت معرفی خواهد شد

Galaxy Note 9 سامسونگ در تاریخ 9 اوت معرفی خواهد شد

آن‌طور که شایعه شده است، فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ نزدیک به دو هفته زودتر از نسل قبل و در تاریخ 9 اوت معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۳/۱۵

در صورتی‌که گزارش تازه منتشر شده صحت داشته باشد، سامسونگ احتمالاً از فبلت Galaxy Note 9 در تاریخ 9 اوت رونمایی خواهد کرد؛ به همین جهت، این گوشی نسبت به نسل قبل یعنی Galaxy Note 8 نزدیک به دو هفته زودتر معرفی خواهد شد. باید اشاره کرد که آخرین مدل معرفی شده از سری Galaxy Note در یک مراسم موسوم به Unpacked در تاریخ 23 اوت 2017 به نمایش گذاشته شده بود.

جدا از اینکه سامسونگ درنظر دارد تا پرچمدار نیمه دوم سال 2018 خود را چند هفته زودتر از موعد همیشگی معرفی نماید، اعلام شده است که این مدل در زمینه عکاسی پیشرفت‌های چشمگیری خواهد داشت؛ البته هیچ اطلاعات بیشتری در این رابطه ارائه نشده است. ضمن اینکه نمی‌دانیم Galaxy Note 9 تا چه اندازه در زمینه عکاسی نسبت به Galaxy Note 8 بهبود یافته است یا حتی چه تفاوت‌هایی با پرچمداران نیمه اول 2018 سامسونگ یعنی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus خواهد داشت.

image

همراه با اعلام این موضوع که Galaxy Note 9 در تاریخ 9 اوت معرفی خواهد شد، گفته می‌شود که جانشین Galaxy Note 8 تا پایان ماه August وارد بازار می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که شرکت کره‌ای، زمان عرضه گوشی پرچمدار جدید خود را تغییر دهد؛ به عبارت بهتر، زمانی‌که مشتریان می‌توانند Galaxy Note 9 را از مغازه یا فروشگاه‌های آنلاین سفارش دهند، ممکن است تغییر پیدا نماید. این گزارش در حالی‌ منتشر شده است که پیش‌تر اعلام شده بود جدیدترین عضو از سری Galaxy Note 9 به دلیل تغییراتی در طراحی، حدوداً دو هفته دیرتر معرفی خواهد شد. صرف‌نظر از اینکه گزارش تازه منتشر شده تا چه اندازه صحت دارد، باید امیدوار بود که جانشین Galaxy Note 8 تا پیش از آغاز ماه سپتامبر به صورت رسمی به بازار عرضه شود. در نیمه دوم سال 2018، شاهد رونمایی از گوشی‌های جدیدی از جمله آیفون 10 (نسل دوم) و آیفون 10 پلاس خواهیم بود؛ ضمن اینکه شایعه شده است ال‌جی تا پایان سال 2018 از LG V40 رونمایی خواهد کرد. همچنین هوآوی و گوگل نیز برای معرفی پرچمداران جدید خود تا پایان سال آماده می‌شوند. به همین جهت، عرضه Galaxy Note 9 در ماه اوت فرصت مناسبی را برای سامسونگ فراهم می‌آورد تا گوشی‌ پرچمدار جدیدش را به فروش برساند.

علاوه‌بر اینکه Galaxy Note 9 در زمینه عکاسی دستخوش تغییر خواهد شد، گفته می‌شود که این مدل به یک پردازنده ارتقا یافته از سوی کوالکام مجهز خواهد بود؛ البته این موضوع الزاماً بدین معنی نیست که جانشین Galaxy Note 8 با پردازنده‌ای متفاوت از اسنپدراگون 845 وارد بازار می‌شود. ضمن اینکه نسخه مجهز به پردازنده اسنپدراگون فبلت Galaxy Note 9 احتمالاً تنها در ایالات متحده عرضه خواهد شد و در سایر بازارها، سامسونگ از پردازنده اگزینوس بهره می‌گیرد.

لازم به‌ذکر است که Galaxy Note 9 با نسخه جدید دستیار صوتی بیکسبی به بازار عرضه خواهد شد؛ دستیار هوشمند سامسونگ، اکنون عملکرد طبیعی‌تری خواهد داشت و لازم نیست برای فراخوانی آن، هربار از جمله Hi, Bixby استفاده کنید. شرکت سازنده، عرضه Galaxy Note 9 را با نسخه جدید بیکسبی به صورت رسمی تأیید کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

میلاد

۱۳۹۷/۳/۱۵
ولا اگر به باتری دستی نزده باشند کلا ارزش چندانی نداره. اگر باتری رو ارتقا بدند و به سطح قابل قبولی برسه حتی ارتقا از نوت ۸ به نوت ۹ رو هم توجیح پذیر میکنه