خانهاخبار
با iOS 12 جستچرهای آیفون X به آیپد می‌آیند

با iOS 12 جستچرهای آیفون X به آیپد می‌آیند

با نصب iOS 12، امکان استفاده از فرمان‌های حرکتی (Gesture) موجود در آیفون X برای کاربران آیپد نیز میسر می‌شود؛ فرمان‌هایی مثل بازگشت به صفحه اصلی و دسترسی به مرکز کنترل.
۱۳۹۷/۳/۱۵
image

لابه‌لای تمام ویژگی‌های جدید iOS 12، که اپل فرصت معرفی آن‌ها در WWDC امسال را پیدا نکرد، قابلیت جدیدی وجود داشت که بی‌شک مورد استقبال کاربران آیپد قرار می‌گیرد: با انتشار iOS 12، فرامین حرکتی آیفون X در آیپد نیز قابل استفاده خواهند بود. بنابراین کاربران قادرند راحت‌تر از همیشه به صفحه اصلی برگردند و به مرکز کنترل دسترسی پیدا کنند، دقیقا همان کاری که درآیفون X قابل انجام است.

با استفاده از iOS 12 کاربران در هر محیطی که باشند با کشیدن صفحه به طرف بالا (Swip up) قادر به خروج از برنامه و بازگشت به صفحه اصلی هستند. پیش از این کاربران باید از دکمه Home و یا حرکت فینگر پینچ برای این کار کمک می‌گرفتند.

به لطف iOS 12، جستچر مرکز کنترل آیفون X نیز به آیپد اضافه شده است و به راحتی می‌توان با پایین کشیدن گوشه سمت راست بالای صفحه، به مرکز کنترل دسترسی پیدا کرد.

در حالی که ویژگی‌های جدید باعث جلب رضایت کاربران iOS شده است، به ویژه کسانی که از هر دو محصول آیفون و آیپد استفاده می‌کنند، هنوز مشخص نیست آیا اپل iOS را برای پشتیبانی بهتر از iPad Pro آماده کرده است یا خیر.
درباره iPad Pro اپل، که قرار است در سال جاری رونمایی شود، شایعات زیادی به گوش می‌رسد از جمله داشتن ویژگی‌هایی مثل: صفحه نمایش بدون حاشیه، حذف دکمه Home مانند آیفون X و همچنین وجود حسگر تشخیص چهره. البته حالا باید ویژگی دیگری را نیز به این لیست اضافه کرد: بهره‌مندی از فرمان‌های حرکتی آیفون X.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)