خانهاخبار
صدور مجوز بلوتوث برای تبلت Galaxy Tab A2 XL سامسونگ

صدور مجوز بلوتوث برای تبلت Galaxy Tab A2 XL سامسونگ

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تبلت هوشمند تازه‌ای را به زودی روانه بازار کند. این تبلت اندرویدی نسل تازه Galaxy Tab A 10.1 است و احتمالا در دو نسخه با پشتیبانی از LTE یا WiFi معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۳/۱۵

گوگل پس از معرفی Pixelbook و Chromebook Tab 10 ایسر به نحوی لغو ادامه تولید تبلت‌های اندرویدی را اعلام کرد. اینگونه به نظر می‌رسد که غول تکنولوژی مذکور قصد دارد تبلت‌های اندرویدی را با دستگاه‌های تازه مبتنی بر سیستم عامل Chrome OS و سازگار با اپلیکیشن‌های اندرویدی جایگزین کند. از طرف دیگر سازندگانی مانند سامسونگ وجود دارند که همچنان به توسعه و عرضه تبلت‌های اندرویدی مشغول هستند و همچنین معتقدند که می‌توانند از طریق عرضه این دستگاه‌های هوشمند به سود جالب توجهی دست یابند.

image

در ابتدای سال 2018 فرم ور سیستم عامل اندروید اوریو منسوب به گوشی Galaxy Note 8 فاش شد و در آن شاهد اسامی رمز برخی دیگر از محصولات سامسونگ بودیم. یکی از این اسامی رمز موجود در فهرست gta2xl بود که به تبلت مدل Galaxy Tab A 10.1 اشاره می‌کرد. نسل قبلی این تبلت قبلا به نام Galaxy Tab A 10.1 با اسم رمز gtaxl معرفی شده بود و همین تشابه برای ربط دادن دو نسل متفاوت کافی به نظر می‌رسد.

به تاریخ معرفی نزدیک می‌شویم

همین دستگاه هوشمند با اسم رمز مشابه حالا در پایگاه رگولاتوری Bluetooth دیده شده است. صدور مجوز Bluetooth برای این تبلت تازه می‌تواند گواهی بر وجود و همچنین احتمال معرفی رسمی آن در آینده نزدیک باشد. این تبلت با نام تجاری Galaxy Tab A2 XL و شناسه SM-T595 از آژانس رگولاتوری Bluetooth مجوز دریافت کرده است. دو نسخه Wi-Fi و LTE تبلت قبلی به نام Galaxy Tab A 10.1 با شناسه‌های به ترتیب SM-T580 و SM-T585 توسعه یافته بودند و به همین خاطر ممکن است که تبلت پیش رو درواقع نسل تازه Galaxy Tab A 10.1 با قابلیت اتصال LTE باشد.

image

چندی پیش هم یک دستگاه دیگر با شناسه SM-T590 که احتمالا تنها نسخه Galaxy Tab A2 XL با پشتیبانی از WiFi است، در آژانس رگولاتوری Eurasian Economic Commission دیده شد. در حال حاضر اطلاعات دیگری جز شناسه و مشخصات احتمالی ارتباطی این دو نسخه در دسترس نیست. از آنجا که نسل قبلی از سری تبلت‌های میان رده سامسونگ بود، پیش بینی می‌شود که Galaxy Tab A2 XL هم با مشخصات فنی میان رده‌ای معرفی شود.

از طرفی هنوز مشخص نیست این تبلت تازه چه نامی می‌گیرد. سامسونگ ممکن است آن را Galaxy Tab A 10.1 (2018) بنامد یا تحت عنوان Galaxy Tab A2 XL از آن رونمایی کند. از آنجا که دستگاه‌های هوشمند پیش از معرفی رسمی مجوزهای متعددی دریافت می‌کنند، انتظار می‌رود که به زودی شاهد رونمایی از تبلت تازه سامسونگ باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)