خانهاخبار
نسل جدید انیموجی اپل با معرفی Memoji و تشخیص زبان

نسل جدید انیموجی اپل با معرفی Memoji و تشخیص زبان

همزمان با معرفی iOS 12، اپل از نسل جدید انیموجی با ویژگی‌های جدید مانند سیستم تشخیص زبان و Memoji رونمایی کرد. با استفاده از Memoji می‌توانید انیموجی مخصوص خود را بسازید.
۱۳۹۷/۳/۱۴

اپل امشب سطح جدیدی از انیموجی را به نمایش گذاشت که ۴ شخصیت جدید برای ویژگی تشخیص زبان به آن اضافه شده و حالت جدید با نام Memoji را شامل می‌شود که می‌توان با استفاده از آن انیموجی‌های شخصی ساخت. 

عملکرد این حالت به این صورت است که دوربین TrueDepth با اسکن ویژگی‌‌های صورت، چهره‌ی خالص شما را درون فریم می‌گذارد و سپس به شما امکان اضافه کردن موارد دیگر به چهره را می‌دهد؛ مانند اضافه کردن کک و مک، کوتاه کردن مو، گذاشتن عینک و عینک آفتابی و ... .

image

البته می‌توانید بدون اعمال تغییرات، با چهره و آرایش موی خود نیز انیموجی بسازید و با انیموجی مخصوص خود با دیگران ارتباط برقرار کنید.

image

اما چهار شخصیت جدید با نام‌های کوالا، تایگر، T-Rex و گوست (روح) به انیموجی‌ها اضافه شدند تا ویژگی تشخیص زبان را به آن‌ها اضافه کنند. دوربین تشخیص چهره‌ی سه بعدی آیفون X تشخیص زبان شما را ممکن می‌کند و از آن در انیموجی‌ها استفاده می‌کند. قابلیت‌های اضافه شده به انیموجی آیفون X در واقع می‌تواند پاسخی به قابلیت‌های شخصی سازی AR Emoji شرکت سامسونگ باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)