خانهاخبار
آیا بلندگوی Galaxy A8 سامسونگ با مشکل مواجه است ؟

آیا بلندگوی Galaxy A8 سامسونگ با مشکل مواجه است ؟

برخی کاربران گوشی Galaxy A8 سامسونگ اخیرا گزارش کرده‌اند که بلندگوی دستگاه‌شان با اختلال مواجه شده است. به گفته آن‌ها، صدای Galaxy A8 در حالت شارژ و حتی تماس صوتی قطع می‌شود.
۱۳۹۷/۳/۱۵

در خلال روزهای اخیر گزارش‌های متعددی درباره بروز مشکل در نرم افزار بلندگوی مدل 2018 گوشی‌های سری Galaxy A8 سامسونگ منتشر شده است. کاربران به طور مشخص ادعا می‌کنند که بلندگوی گوشی آن‌ها در زمانی که دستگاه در حال شارژ است از کار می‌افتد و این مشکل از هنگامی بروز کرده که گوشی‌هایشان را در ماه فوریه به تازه‌ترین نرم افزار منتشر شده به روزرسانی کرده‌اند. برخی از این کاربران از شرایط مذکور ویدیو تهیه کرده و آن را در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر کرده‌اند. در این ویدیو به خوبی مشاهده می‌شود که بلندگوی گوشی Galaxy A8 سامسونگ در حالت شارژ دستگاه و هنگام پخش صدا گاهی با اختلال و قطعی مواجه می‌شود. از طرف دیگر برخی کاربران گزارش کرده‌اند که دستگاه‌شان در حالی که سطح شارژ باتری آن بالاست هم دچار این مشکل می‌شود و عمده مشکل‌شان هم به بلندگوهای سخت افزاری مربوط است. آن‌ها ادعا کرده‌اند که در هنگام پخش صدا با اتصال بلوتوث یا هدفون با هیچ مشکلی مواجه نشده‌اند. همین گزارش‌ها نشان می‌دهد که منشا مشکل احتمالا بخش سخت افزاری است اما دلیل دیگری هم وجود دارد که مشکل نرم افزاری را تأیید می‌کند. وقتی گوشی Galaxy A8 در Service Mode قرار می‌گیرد، مشکلی در بخش سخت افزاری بلندگوهای آن دیده نمی‌شود.

image

در حال حاضر هیچ راهکاری برای رفع این مشکل وجود ندارد و کاربران می‌گویند تحویل دستگاه‌هایشان به مراکز تعمیراتی هم نمی‌تواند باگ به وجود آمده را رفع کند. کاربران می‌گویند این باگ تازه حتی در شرایط بازگشت به تنظیمات کارخانه یا فعال کردن دستگاه در وضعیت Safe Mode هم همچنان ظاهر می‌شود. این مشکل احتمالا با انتشار به روزرسانی نرم افزاری بعدی رفع می‌شود اما مسئله اصلی اینجاست که برخی کاربران می‌گویند بلندگوی گوشی گاهی در هنگام برقراری تماس صوتی هم دچار مشکل می‌شود و تحمل باگ را دشوارتر می‌کند. بدین ترتیب مشکل قطعی صدا و اختلال بلندگوی Galaxy A8 در هنگام شارژ گوشی و همچنین برقراری تماس رخ می‌دهد.

کمپانی سامسونگ هنوز درباره گزارش‌های مذکور و راهکار احتمالی‌اش برای رفع آن اظهارنظر نکرده است. در حال حاضر مشخص نیست چه تعداد از کاربران گوشی Galaxy A8 سامسونگ به این مشکل دچار شده‌اند و نمی‌دانیم دامنه‌اش چقدر وسعت دارد. از طرفی ممکن است سامسونگ در سکوت در حال توسعه به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای برای رفع این باگ باشد. امیدواریم به روزرسانی نرم افزاری تازه سامسونگ در آینده نزدیک منتشر شود و مشکل گوشی‌های Galaxy A8 را رفع کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Mohsen

۱۴۰۰/۳/۳۰
من هم آپدیت کردم کاملا صدای مکالمه آمده پایین قادر به شنوایی نیست

نعیم

۱۳۹۷/۱۰/۱۱
دیروز آپدیت اومد اگه آپ کنید باگ کلا برطرف میشه

amin

۱۳۹۷/۶/۲۷
مال من زمانی که به شارژ میزنی صدا مداوم قطع و وصل میشه

BA2002

۱۳۹۷/۳/۲۰
بابا الکی شلوغش نکنین.تو هر گوشی امکان داره پیش بیاد.گوشی های اپل که توی باگ های عجیب و غریب پیشتازن.حالا یه باگ نرم افزاریه(البته مال من خداروشکر نداره) که بزودی با آپدیت حل میشه

افشین

۱۳۹۷/۳/۱۶
3تومن بدی میانرده بعد همچین مشکلی داشته باشه دیگه آخر خطه...