خانهاخبار
گوشی گیمینگ ایسوس با دسته فیزیکی در راه است

گوشی گیمینگ ایسوس با دسته فیزیکی در راه است

ایسوس چند روز دیگر از گوشی هوشمند گیمینگ ROG پرده برمی‌دارد. در تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی رسمی این گوشی شاهد دسته کنترلر آن هستیم که مانند قاب به گوشی مذکور متصل می‌شود.
۱۳۹۷/۳/۱۳

کمپانی ایسوس قصد دارد یک گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ را به نام ASUS ROG به زودی در تاریخ 4 ژوئن (14 خرداد) رسما معرفی کند. این سازنده روز گذشته تصویر رندر شده تبلیغاتی تازه‌ای را از این گوشی در حساب رسمی توییتر خود منتشر و مشخصات ظاهری آن را در اقدامی کم سابقه افشا کرد. برجسته‌ترین نکته درباره این تیزر تبلیغاتی اشاره به کنترلر فیزیکی گوشی گیمینگ ASUS ROG است اما هنوز نمی‌دانیم به طور پیش فرض روی این گوشی طراحی شده است یا به همراه آن عرضه می‌شود. این کنترلر فیزیکی جالب مانند قابی است که گوشی درونش قرار می‌گیرد. یک حسگر تکی سلفی هم در حاشیه بالای صفحه نمایش ROG دیده می‌شود اما هنوز مشخص نیست که جزئیات نارنجی کنار این حسگر چه ویژگی خاصی را تأکید می‌کند. این جزئیات نارنجی شبیه بریدگی ناچ دیده می‌شود اما گوشی هوشمند ASUS ROG ظاهرا بدون بریدگی صفحه طراحی شده است و حاشیه بالای پنل نمایش آن مانند اغلب گوشی‌های رایج یک نوار حاشیه با ضخامت معمولی دارد.

image

البته باید تأکید کنیم که این تیزر تبلیغاتی نمی‌تواند طراحی نهایی و کاملی را از ASUS ROG به نمایش بگذارد. همچنین هیچ دکمه فیزیکی در کنترلر دیده نمی‌شود در حال حاضر نمی‌دانیم کمپانی ایسوس چه ایده‌ای را در طراحی این گوشی تازه به کار برده است. Razer Phone سال گذشته به بازار آمد تا ترند گوشی‌های گیمینگ را احیا کند و علاقه مندان بسیاری را هم به خود جلب کرد. به نظر می‌رسد که ASUS ROG هم با همین هدف طراحی شده است و ایسوس قصد دارد کاربران این بخش از بازار موبایل را هم جذب کند. البته رقیبان دیگری هم وجود دارند. برای مثال، شیائومی و نوبیا هم از سال گذشته تاکنون گوشی گیمینگ مخصوص خود را عرضه کرده‌اند و استانداردهای بالایی را در این عرصه ایجاد کرده‌اند. نمایشگاه Computex امسال از تاریخ 5 تا 9 ژوئن (15 تا 19 خرداد) برگزار می‌شود و ASUS ROG ظاهرا قرار است در خلال یک کنفرانس اختصاصی پیش از آغاز نمایشگاه مصرف کنندگان Computex رسما رونمایی شود.

همچنین انتظار می‌رود که گجت‌های تازه و موردعلاقه کاربران در خلال نمایشگاه Computex 2018 معرفی شوند. برای مثال، اولین کارت حافظه microSD با ظرفیت 512 گیگابایت ساخت کمپانی آمریکایی PNY Technologies در این نمایشگاه معرفی می‌شود. غول‌های تکنولوژی تایوانی هم مانند ایسر و اچ تی سی ممکن است از محصولات تازه‌ای در Computex پرده بردارند و ایسوس هم احتمالا محصولات تازه دیگری در کنار ASUS ROG معرفی خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sinakaya

۱۳۹۷/۳/۱۳
خب انشاالله از این به بعد اسفالت 8 رو روی گوشی با دسته و بدون هنگ بازی میکنیم :))))
وقتی یه بازی درست حسابی ندارن تکلیف گوشی گیمینگ چیه ؟؟؟؟؟
چند ساله یه اسفالت 8 رو بازی میکنین؟؟؟
این gta ivمال 2008 هست یعنی 10 سال پیش اونوقت هنوز گوشی ها نمیتونن اجراش کنن؟؟؟
هیچ توسعه دهنده ای نمی اد برا گوشی بازی بزنه پس یه 4 5سال هم باید با اسفالت 8 سر کنن گوشی گیمرا متاسفانه اصلا بازی هم بدن در حدی نیست که بازی کامپیوتر 10 سال پیش مقایسه بشه بعدا نایین بگین گوشی کجا کامپیوتر کجا چون 10 سال زمان زیادیه
اسپندراگون توی 850روی سازگاری با ویندوزهم کارکرده اگه شرکتا هم گوشی ها رو مثل بعضی تبلت ها دو سیستم عامله کنن میشه قدرن گوشی رو هم در دنیای ویندوز و گیمینگ سنجید که به نظرم خیلی جالب میشه و هم یه سودی به دست مایکروسافت میاد
البته باید روی امنیتشم کار کنن که حفره های امنیتی زیادی داره