خانهاخبار
ایموجی‌های تازه پیش از موعد فاش شدند

ایموجی‌های تازه پیش از موعد فاش شدند

Emojipedia در مقاله تازه‌ای به برخی ایموجی‌ها و کارکترهای تازه احتمالی در iOS 12 اشاره کرده است. فلامینگو و قلب سفید علاوه بر فهرستی مفصل از این کاراکترها به تصویر کشیده شده‌اند و ممکن است تا پایان سال 2018 شاهد انتشار آن‌ها به همراه iOS 12 باشیم.
۱۳۹۷/۳/۱۳

Unicode 11 قرار است 5 ژوئن (15 خرداد) رسما منتشر شود و Emojipedia هم در همین راستا مقاله‌ای باتوجه به همه کاراکترهای تازه ایموجی که قرار است به زودی برای کامپیوترها، تبلت‌ها و گوشی‌های اپل در دسترس قرار گیرند، منتشر کرده است.

البته هیچکدام از این کاراکترها تازه نیستند و پیش از این هم با آن‌ها آشنا شده بودیم. در این مقاله همچنین کمی آینده نگرانه به Unicode 12 و آنچه ممکن است در آن‌ طراحی و معرفی شود اشاره کرده است. Unicode 12 احتمالا مارس 2019 معرفی می‌شود.

image

براساس مقاله تازه در Emojipedia، کاربران پیش از این درباره طراحی و معرفی ایموجی‌های مختلفی به اپل درخواست خود را اعلام کرده بودند و ظاهرا فلامینگو و قلب سفید دو ایموجی تازه در Unicode 11 هستند که بارها در درخواست‌های کاربران دیده شده بودند. این دو ایموجی قرار است سال آینده در کنار برخی کاراکترهای دیگر مانند تبر، ماسک، وافل، روشنایی مذهبی دیا و معبد هندو با Unicode 12 معرفی و منتشر شوند.

Emojipedia همچنین تصاویری از شمایل احتمالی این کاراکترها طراحی و منتشر کرده است اما ایموجی وافل به دلایلی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

image

هنوز هیچ تصمیمی درباره ایموجی‌های 2019 به صورت نهایی اتخاذ نشده است اما همه این ایموجی‌های به تصویر کشیده شده احتمالا در Unicode 12 حضور خواهند داشت و امیدواریم اپل چند ایموجی دیگر هم به این فهرست اضافه کند. علاقه مندان این ایموجی‌ها و کاراکترهای کوچک و بامزه پس از انتشار Unicode 12 می‌توانند انتظار داشته باشند که سایر شرکت‌ها در عرض چند هفته و البته چند ماه بعد آن‌ها را با نرم افزارهای خود سازگار و عرضه کنند. برخی سازندگان گوشی‌های همراه مانند اپل این ایموجی‌های تازه را با به روزرسانی‌های نرم افزاری به دستگاه‌های هوشمند خود اضافه می‌کنند و بدین ترتیب کاربران آیفون‌ها و آیپدها احتمالا می‌توانند ایموجی‌های تازه را با iOS 12 تا اواخر امسال دریافت کنند. کاربران دستگاه‌های اندرویدی هم احتمالا باید تا انتشار رسمی Android P همچنان منتظر بمانند؛ هرچند اگر سازنده دستگاه شما به روزرسانی‌های نرم افزاری را معمولا با تاخیر منتشر می‌کند، این مدت زمان برایتان طولانی‌تر هم خواهد بود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

شروین

۱۳۹۷/۳/۱۳
خدایا شکرت بالاخره ما کچلا هم میتونیم ایموجی دقیق بذاریم