خانهبررسی‌ها
مقایسه دوربین Samsung Galaxy S9 Plus با Nokia 7 Plus

مقایسه دوربین Samsung Galaxy S9 Plus با Nokia 7 Plus

در این مقایسه دوربین دو گوشی را کنار هم قرار داده‌ایم که در دو رده مختلف قرار دارند و یکی پرچم‌دار است و دیگری میان‌رده. می‌خواهیم دوربین این دو گوشی را با هم مقایسه کنیم و ببینیم کدامیک نسبت به قیمت عملکرد بهتری دارد.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۷/۳/۱۶

.

Nokia 7 Plus

نوکیا 7 پلاس به دوربینی دوتایی در قاب پشتی مجهز است که یکی از آن‌ها لنز 13 مگاپیکسلی و دیگری لنز 12 مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی سنسورش 12 مگاپیکسلی است و دوربینی که سنسور 13 مگاپیکسلی دارد تلفوتو است. تلفوتو بودن دوربین دوم نشان از این دارد که برای گرفتن عکس‌های با زوم 2 برابر و تشخیص عمق به کمک دوربین اصلی می‌آید. دوربین سلفی گوشی هم سنسور 16 مگاپیکسلی دارد. لنز تمام دوربین‌های این گوشی ساخت کمپانی مشهور زایس هستند. نوکیا 7 پلاس توانایی ضبط ویدئوی با کیفیت 4K را دارد اما نکته مهم در اینجا حضور تکنولوژی‌ای به نام OZO است. این تکنولوژی مختص به بخش ضبط صدای ویدئو است و برای گوشی‌هایی که مجهز به 3 میکروفون یا بیشتر باشند کارایی دارد. هنگام فیلم‌برداری این تکنولوژی سه حالت ضبط صدا پیش روی کاربر قرار می‌دهد که عبارت‌اند از جلو، محیطی و عقب. علاوه بر این در مقایسه با دیگر گوشی‌های هوشمند که صدای استریو ضبط می‌کنند ضبط صدا هنگام فیلم‌برداری با این تکنولوژی جزئیات بیشتر ثبت می‌شوند و صداها عمق بیشتری دارند.

+Samsung Galaxy S9

گلکسی اس 9 پلاس هم به دوربین دوتایی در قاب پشتی خودش مجهز شده است. هر دو لنز دوربین اصلی سنسور 12 مگاپیکسلی دارند و هر دو به OIS مجهز شده‌اند. حضور دوربین دوم در کنار دوربین اصلی سبب شده تا بتوانید از دوربین برای گرفتن عکس‌های با زوم 2 برابر بدون افت کیفیت استفاده کنید علاوه بر اینکه می‌توانید افت بوکه روی عکس‌های خودتان قرار دهید و صاحب عکس‌هایی از خودتان یا دوستان و خانواده با پس زمینه مات باشید. دوربین سلفی این گوشی سنسور 8 مگاپیکسلی دارد که از قابلیت HDR خودکار بهره می‌برد. دوربین اصلی گوشی توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 4K را دارد که به لطف حضور OIS فیلم‌هایی که توسط آن ضبط می‌شوند بسیار روان و بدون لرزش هستند.

در انتهای مقایسه به گوشی‌ای که به نظر شما دوربین بهتری دارد رای بدهید

برای مقایسه بهتر با کلیک روی عکس‌ها آن‌ها در اندازه بزرگ‌تر مشاهده کنید

 

نمونه عکس‌های دوربین اصلی در نور روز

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

 

نمونه عکس دوربین اصلی در نور شب

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

نمونه عکس دوربین اصلی در حالت عادی - زوم 2 برابر - زوم 100 درصد

image

image

image

 

نمونه عکس دوربین اصلی با افکت بوکه (حالت پرتره)

image

image

 

نمونه عکس دوربین سلفی در نور روز

image

 

نمونه عکس دوربین سلفی نور شب بدون فلاش

image

 

 

نمونه عکس دوربین سلفی نور شب با فلاش

image

 

نمونه عکس دوربین سلفی نور روز با افکت بوکه (حالت پرتره)

image

 

 

 

 

Nokia 7 Plus را می‌توانید از فروشگاه آنلاین آل دیجیتال خریداری کنید.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (84 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱۲/۲۵
دوربین نوکیاعالی عمل کرده اینوبدونید5میلیون اختلاف قیمت دارن

علیرضا

۱۳۹۸/۱۲/۲۵
نوکیا7+دوربین خوبی داره باتوجه تجربه کارکردن باسامسونگ a30 a50داشتم کیفیت دوربین وزوم نوکیابهترازدوتاگوشی سامسونگ دربخش سلفی بازنوکیاخوبه فقط یه مشکل داره نوکیاتوبخش سلفی بایددرجای یکم نوربیشترباشه سلفی بگیری ولی سامسونگ فرقی نمی کرددوربین درشب نوکیا بیش ازاندازه ازa30بهتربودازa50 یه پله بیشتربود من واقعاراضیم ازنوکیا ولی ای کاش به اندروید10اپدیت نمیکردم بعدازاپدیت خیلی داغ می کنه مصرف باتریش بیشترشده وسامسونگ داغی ریزحس کردم درضمن نوکیا یه حالت عکس برداری فیلم برداری داره می تونی هم ازخودت سلفی بگیری وهم ازجلویاطبیعت عکس بگیری که هیچ گوشی نداره به این حالت حیف اشاره نکردن

وحيد

۱۳۹۸/۸/۲۲
بنده با توجه به مقتضيات بودجه +7 گرفتم (اهل پول دادن زياد به گوشي نيستم-امكانات بيشتر؛پول كمتر)نميدونم چرا بعضي ها تعصب برند دارن؟! فقط درحوزه اين پست(بررسي دوربين)عكس هاي شب سامي بدليل ديافراگمش بهتره منم تو نور كم (شب بدون نور ضميمه) يه كمي با نوكيا+7 مشكل دارم ولي pro دوربين تقريبا به دادم ميرسه-و همون طور كه دوستا اشاره كردند زردي در عكس هاي روز سامي مشهوده ولي اين نقطه مثبت گوشيه كه يه ميان رده با يه پرچمدار پاياپاي جلو بيادبنظرم عكس هاي سامسونگ يكم بهتر بود البته كه از لنز زايز نبايد غافل شد-احسنت بر +7

محمد

۱۳۹۸/۶/۱۴
سلام من خودم نوکیا ۷ پلاس دارم و خیلی هم خوبه اما برترین بدون تعصب صحبت کنیم
در نور روز هر کدوم مزایایی داشتند اما جنگ اصلی دوربینها(مخصوصا موبایل) عکس در شبه
بی تعارف در شب نویز عکسای سامسونگ کمتر و عموما عکسها روشن‌ترند
البته من طبق تحقیقات دوربین نوکیا ۷ پلاس رو در شب مثل s8 نمیدونم اما حقیقتا به s9 plus نمیرسه
اما بازم نسبت به میان‌رده بودنش این دوربین ترکونده

Hamed

۱۳۹۸/۵/۲
من دارمش ، سلطان عشقه ??