خانهاخبار
دلینو؛ ساده، سریع، بی‌دغدغه

دلینو؛ ساده، سریع، بی‌دغدغه

توی شلوغی‌های روزمره و بین انبوه کارهایی که باید انجام بدهیم، به ناچار بعضی چیزها را از برنامه روزانه خود حذف می‌کنیم. همه ما حداقل یکبار این اتفاق را تجربه کرده ایم که سرگرم کار بوده‌ایم و به خاطر فشار کار فراموش کرده‌ایم غذایی بخوریم. معمولا زمانی متوجه می‌شویم که از شدت گرسنگی دیگر قادر به انجام کار نیستیم. در اینجا یک دغدغه بزرگ پیش روی ما قرار می‌گیرد. چه غذایی بخورم؟ از کجا سفارش بدهم؟
۱۳۹۷/۳/۱۲

فرآیندی که اغلب چند دقیقه‌ای را صرف آن می‌کنیم و در انتها یا بیخیال سفارش غذا می‌شویم و قضیه را با چند بیسکوییت خاتمه می‌دهیم یا یک غذای تکراری از رستورانی که می‌شناسیم سفارش می‌دهیم.

image

تکنولوژی در سالهای اخیر برای رفع این مشکل به کمک انسان‌ها آمده است. با شکل گیری سایت‌های سفارش اینترنتی غذا فرآیند انتخاب غذا و رستوران تغییرات شگرفی کرده‌است. دسترسی به رستوران‌های مختلف و انتخاب غذاهای هیجان‌انگیز از بخش‌های جذاب این سایت‌های سفارش غذاست. نکته مهم در استفاده از سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های سفارش غذا تحویل به موقع غذا، سادگی استفاده از سایت و جذابیت بصری برای مخاطب است.

image

در بین وبسایت‌ها و سامانه‌های سفارش آنلاین غذا، دلینو یکی از وبسایت‌های پیشرو در زمینه سفارش آنلاین غذا است که با طراحی جذاب و ساده امکان سفارش غذا را تنها در چند دقیقه برای شما فراهم می‌کند. منوی کامل صبحانه، ناهار و شام در کنار دسترسی به رستوران‌های باکیفیت به شما امکان انتخاب یک غذای خوشمزه را با رایحه دیجیتال می‌دهد. استفاده از یک سیستم یکپارچه رستورانی در دلینو باعث شده سفارش ها به محض ثبت شدن در سایت به اطلاع رستوران‌ها برسد و این یعنی کاهش زمان ارسال غذا! شما در دلینو می‌توانید با انتخاب محله خود از رستوران‌های فعال در محدوده خود اطلاع پیدا کرده و غذای دلخواه خود را سفارش دهید. علاوه بر وبسایت، دلینو اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا را نیز برای کاربران اندروید و iOS طراحی کرده‌است. با نصب اپلیکیشن دلینو، هر زمان که احساس گرسنگی کردید می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از رستوان دلخواهتان سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را نوش جان کنید. رابط کاربری آسان و طراحی جذاب اپلیکیشن دلینو لذت استفاده از این اپلیکیشن را برای شما دوچندان می کند. برای شروع کافی است سری به وبسایت دلینو بزنید و از تجربه سفارش اینترنتی غذای خود لذت ببرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)