خانهاخبار
طراحی احتمالی Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل به نمایش گذاشته شد

طراحی احتمالی Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل به نمایش گذاشته شد

تصاویر به‌دست آمده از محافظ نمایشگر گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL، حاکی از تغییری چشمگیر در طراحی پرچمداران جدید گوگل است.
۱۳۹۷/۳/۱۲

گوگل برای رونمایی از گوشی‌های پرچمدار جدید خود از سری Pixel در پاییز امسال آماده می‌شود و به‌نظر می‌رسد طراحی Pixel 3 و Pixel 3 XL متفاوت‌تر از آنچه که انتظار داشتیم، خواهد بود. تصاویری که از محافظ صفحه‌نمایش پرچمداران جدید گوگل منتشر شده است، نشان می‌دهد هر دو مدل طراحی متفاوتی دارند و حتی یک نسخه با بریدگی در بالای نمایشگر راهی بازار خواهد شد.

image

تصاویر به‌دست آمده از محافظ نمایشگر گوشی Pixel 3 XL، حاکی از آن است که این مدل از جدیدترین تِرِند بازار موبایل پشتیبانی خواهد کرد؛ همین موضوع باعث شده است تا در بالای نمایشگر، بریدگی نسبتاً کوچکی وجود داشته باشد و البته حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش به‌طور کامل حذف نشده است. مدل دیگر که Pixel 3 خواهد بود و به عنوان جایگزین Pixel 2 عرضه خواهد شد، نسبتاً حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود دارد اما در مقایسه با گوشی‌های امروزی و پرچمدارانی که اخیراً وارد بازار شده‌اند؛ شاید حرف چندانی برای گفتن نداشته باشد. در نسل قبل، تنها Pixel 2 XL حاشیه‌های نسبتاً باریکی در اطراف نمایشگر خود داشت و Pixel 2 با طراحی معمولی روانه بازار شد.

از آنجایی‌که محافظ نمایشگر گوشی‌‌های جدید گوگل فاش شده است، طراحان دست به کار شده‌اند تا طراحی احتمالی Pixel 3 و Pixel 3 XL را در واقعیت به نمایش بگذارند. با توجه به تصاویر به‌دست آمده، Pixel 3 XL پرچمدار حقیقی غول جست‌وجوی اینترنت برای سال 2018 خواهد بود و مدل Pixel 3 از یک صفحه‌نمایش 18:9 به جای 16:9 که در گوشی Pixel 2 از آن استفاده شده بود، بهره می‌گیرد. گمان می‌رود با توجه به ایجاد بریدگی در بالای صفحه‌نمایش پرچمدار جدید گوگل که با پسوند XL از نسخه پایه متمایز خواهد شد، نسبت ابعاد نمایشگر این گوشی به 19:9 برسد.

image

با توجه به تصاویری که اخیراً از محافظ نمایشگر گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL به‌دست آمده، بعید نیست هر دو مدل در پنل جلو از دوربین دوگانه بهره بگیرند؛ البته مشخص نیست در قاب پشتی از دوربین دوگانه استفاده خواهد شد یا گوگل به عرضه پرچمدارانش با یک دوربین ادامه می‌دهد. Pixel 2 و Pixel 2 XL در حالی با یک دوربین به بازار عرضه شده‌اند که استفاده از دوربین دوگانه در قاب پشتی به یک تِرِند در بازار موبایل تبدیل شده است اما بعید می‌دانیم در نسل جدید، همچنان از یک دوربین استفاده شود.

در رابطه با زمان معرفی پرچمداران 2018 گوگل، باید گفت که رونمایی از آن‌ها در کنفرانس خبری در اوایل ماه اکتبر صورت می‌گیرد؛ به همراه پرچمدارانی که این شرکت برای سال 2018 عرضه خواهد کرد، انتظار می‌رود گوگل از اولین ساعت‌مچی هوشمند خود با برند پیکسل و سیستم‌عامل Wear OS رونمایی کند. ضمن اینکه در گذشته، شایعاتی مبنی بر عرضه نسل جدید Pixel Buds  مننتشر شده بود. تمامی محصولات سخت‌افزاری که گوگل در اواخر امسال عرضه خواهد کرد، تا ماه نوامبر در ایالات متحده به فروش خواهند رسید و بعید است تا پیش از اوایل سال 2019 به دست دیگر علاقه‌مندان برسد. در حال‌حاضر، هیچ‌یک از شایعات را پیرامون جانشین Pixel 2 یا اولین ساعت‌مچی هوشمند خود تأیید نکرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

ali

۱۳۹۷/۳/۱۳
کپی کاری از آیفون

Amir mo

۱۳۹۷/۳/۱۲
طراحیش چنگی به دل نمیزنه و خیلی بی ربط هم گرونه!

میلاد

۱۳۹۷/۳/۱۲
چند روز پیش همینجا مطلبی خوندم درباره ی طراحی احتمالیه پیکسل 3. خیلی رویایی بود. دقیقا طراحیه آیفون 10 داشت ولی بدونه اون ناچه بیریخت. بیزل فری به معنای واقعی. کاشکی روی اون طرح کار کنن.

امین

۱۳۹۷/۳/۱۲
اه بازم ناچ بدرد نمیخوره

ali

۱۳۹۷/۳/۱۲
کپی از آیفون