خانهاخبار
گلکسی نوت 9 با تاخیر معرفی می‌شود؛‌ علت: تغییر در طراحی!

گلکسی نوت 9 با تاخیر معرفی می‌شود؛‌ علت: تغییر در طراحی!

گلکسی نوت ۸ ققنوسی بود که از دل خاکستر شکست مفتضحانه‌ی نوت ۷ بیرون آمد و توانست به همه‌ی شایعات مبنی بر کنار گذاشته شدن سری نوت از سوی سامسونگ پایان دهد. حال نوبت به معرفی نسل بعدی این خانواده با نام گلکسی نوت ۹ رسیده است که البته به دلیل تغییر در طراحی، با تاخیر رونمایی می‌شود.
۱۳۹۷/۳/۱۱

مدتی قبل در خبرها به این موضوع اشاره شد که سامسونگ در اواخر ماه جولای از فبلت پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی نوت ۹ رونمایی می‌کند، اما گزارش جدیدی که از سوی The Bell منتشر شده مدعی است که به دلیل تغییر در طراحی دستگاه در لحظات آخر، باید زمان بیشتری برای دیدن این گوشی منتظر بمانیم.

آن‌طور که در این گزارش ذکر شده است، لی جان یونگ، مدیر ارشد سامسونگ، مدتی قبل از بازار شن‌زن دیدن کرد تا گوشی‌های هوشمند رقیب را مورد بررسی قرار دهد. او در پایان ارزیابی‌هایش گفت که متوجه شده سایر گوشی‌های هوشمند به طور فزاینده، حس در دست گرفتن یک چنگک را القا می‌کنند. در نتیجه‌ی همین برداشت، او با امید به حل چنین مشکلی با مهندسان سامسونگ وارد مذاکره شد تا ضخامت شیشه‌ی نمایش‌گر گلکسی نوت ۹ را ۰.۵ میلی‌متر کاهش دهند و همین امر باعث شد تا مراسم رونمایی از پرچم‌دار جدید فبلت‌‌های کهکشانی، دو هفته با تاخیر برگزار شود.

image

اگر این اتفاق رخ داده باشد، احتمالا کره‌ای‌ها در اوایل ماه اوت از نماینده‌ی جدیدشان رونمایی خواهند کرد و عرضه‌ی آن هم در پایان همین ماه آغاز می شود. با توجه به آن‌چه گفته می‌شود، انتظار نداریم تغییرات بزرگی را نسبت به گلکسی نوت ۸ شاهد باشیم؛ اصلی‌ترین تغییر صورت گرفته، افزایش ابعاد نمایش‌گر دستگاه است که از ۶.۳۲ اینچ در گلکسی نوت ۸ به ۶.۳۸ اینچ در گلکسی نوت ۹ رسیده است.

image

در بخش سخت افزار نیز مانند روال همیشگی این شرکت، در بازار آمریکا و چین از چیپ اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده خواهد شد و نسخه جهانی آن نیز با اگزینوس ۹۸۱۰ تولید می‌شود. با توجه به وضعیت پرچم‌داران حاضر، احتمالا در گلکسی نوت جدید از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

میلاد

۱۳۹۷/۳/۱۱
اگر باتری نوت ۹ پیشرفت نکنه و باز زیر ۳۸۰۰ باشه واقعا مفت نمیارزه. من که همون نوت ۸ رو ترجیح میدم. چقدر میخواد طراحی رو عوض کنن؟! به اندازه مشکل اتمام زود هنگام باتری و نیاز به شارژ نیست

فرهاد

۱۳۹۷/۳/۱۱
انقدر مطمئن گفتی که فکر کردم سامسونگ با خودت تماس گرفته گفته

Saeed

۱۳۹۷/۳/۱۱
اینم نگفید این خبر من دیشب توی gsmarena .com دیدم اخرش هم زده بود به احتمال زیاد اثر انگشت داخل صحفه هست