خانهاخبار
تصاویر واقعی از گوشی Redmi Note 6 شیائومی منتشر شد

تصاویر واقعی از گوشی Redmi Note 6 شیائومی منتشر شد

فبلت Redmi Note 6 شیائومی در TENAA فاش شده است و با توجه به تصاویر به‌دست آمده، به‌نظر می‌رسد این گوشی در بالای نمایشگر خود بریدگی خواهد داشت.
۱۳۹۷/۳/۱۱

ایجاد بریدگی در بالای نمایشگر به یک تِرِند در میان گوشی‌های پرچمدار تبدیل شده است؛ با این‌حال، برخی از سازندگان محصولاتی میان‌رده را با چنین طراحی ارائه داده‌اند و آن‌طور که پیداست، شیائومی به‌زودی از گوشی‌های هوشمند جدیدش با زائده (Notch) در بالای صفحه‌نمایش رونمایی خواهد کرد. گوشی جدید شرکت چینی که گمان می‌رود Redmi Note 6 باشد، در پایگاه TENAA فاش شده است و اطلاعات به‌دست آمده، مشخصات سخت‌افزاری و طراحی احتمالی گوشی Redmi Note 6 را فاش می‌کند.

سری Redmi Note 5 در اواخر سال 2017 رونمایی شده بودند و به‌نظر می‌رسد که جانشین آن تا پایان سال به بازار عرضه خواهد شد؛ به همین جهت، فاش شدن Redmi Note 6 در TENAA دور از انتظار نبود. اکر به تصاویری که از این گوشی به‌دست آمده، نگاه کنید؛ طراحی Redmi Note 6 قابل مشاهده است. همان‌طور که احتمالاً متوجه شده‌اید، میان‌رده جدید شیائومی بدنه فلزی دارد و گوشه‌های نمایشگر دارای انحنا است؛ در بالای نمایشگر گوشی جدید شیائومی، بریدگی جای گرفته است که دوربین سلفی و بلندگوی را درون خود جای می‌دهد. با اینکه شیائومی تلاش کرده با ایجاد بریدگی در بالای صفحه‌نمایش، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه را افزایش دهد؛ همچنان حاشیه‌های زیادی در دو طرف صفحه‌نمایش و پایین آن وجود دارد. 

image

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری، باید گفت که Redmi Note 6 به دوربین دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ سنسورهای دوربین به صورت عمودی در قاب پشتی چیده شده‌اند و فلاش LED در میان آن‌ها جای گرفته است. برای عکاسی سلفی از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که فاقد فلاش LED اختصاصی برای عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور است و به همین جهت، کاربران را به زحمت خواهند انداخت! فبلت جدید شیائومی از نمایشگر 5.84 اینچی بهره می‌گیرد که رزولوشن FHD+ (یا 1080 در 2160 پیکسل) دارد.

اگر اطلاعاتی که از TENNA به‌دست آمده، صحت داشته باشد؛ این گوشی در سه نسخه با دو، سه و چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد که هر کدام، به ترتیب 16، 32 و 64 گیگابایت حافظه دارند. پردازنده مورد استفاده در فبلت Redmi Note 6 در حال‌حاضر، نامشخص است اما پایگاه TENAA اشاره می‌کند که فبلت مذکور مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای با هسته‌های پردازشی 2 گیگاهرتزی است. جانشین Redmi Note 6 از سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 بهره می‌گیرد (رام MIUI روی این گوشی اجرا می‌شود) و باتری 3900 میلی‌آمپر ساعت، انرژی موردنیاز برای پردازنده هشت هسته‌ای و صفحه‌نمایش 5.8 اینچی را تأمین می‌کند.

شرکت شیائومی، Redmi Note 6 را به رنگ مشکی، آبی، طلایی، خاکستری، صورتی، قرمز، رز طلایی، نقره‌ای و سفید عرضه خواهد شد و این مدل تنها 8.75 میلی‌متر ضخامت و 178 گرم وزن دارد. زمان معرفی میان‌رده‌های جدید شیائومی از سری Redmi هنوز مشخص نیست اما رونمایی از آن‌ها به همراه پرچمدار Mi 8 و نسخه ضعیف‌تر آن یعنی Mi 8 SE غیرممکن به‌نظر می‌رسد! به همین جهت، باید منتظر ارائه جزئیات رسمی پیرامون میان‌رده Redmi Note 6 یا دیگر اعضای جدید از سری Redmi 6 باشیم که در آینده‌ای نزدیک توسط شیائومی معرفی خواهند شد.

شما چه انتظاراتی از گوشی Redmi Note 6 شیائومی دارید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)