خانهاخبار
LG V35 ThinQ در سکوت معرفی شد؛ نسخه ارتقا یافته V30S با پردازنده اسنپدراگون 845

LG V35 ThinQ در سکوت معرفی شد؛ نسخه ارتقا یافته V30S با پردازنده اسنپدراگون 845

شرکت ال‌جی در سکوت خبری از پرچمدار جدید خود برای بازار آمریکا رونمایی کرد؛ V35 ThinQ با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام و نمایشگر 6 اینچی OLED با قیمت 900 دلار به بازار عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۳/۱۰

مدت‌هاست که شایعاتی مبنی بر رونمایی از گوشی پرچمدار V35 ThinQ از سوی ال‌جی شنیده می‌شود و شرکت کره‌ای در نهایت از این مدل، معرفی کرده است. گوشی جدید ال‌جی، تفاوت چشمگیری با V30S ThinQ ندارد؛ حداقل از نظر ظاهری، تشخیص این تفاوت‌ها بسیار دشوار است! البته نباید به شرکت کره‌ای بابت این موضوع گله کرد؛ همان‌طور که می‌دانید، V30S نیز به فبلت V30 که در نیمه دوم سال 2017 از آن رونمایی شده بود، شبیه بود و تنها حافظه رم بالاتری را ارائه می‌دهد.

با اینکه در G7 ThinQ از صفحه‌نمایش MLCD+ استفاده شده است و خبری از پنل OLED نیست، شرکت کره‌ای برای مدل V35 ThinQ مجدداً از نمایشگر اولد بهره برده است؛ نمایشگر این گوشی توسط LG Display تولید شده و در واقع از نوع P-OLED است. صفحه‌نمایش 6 اینچی گوشی V35 ThinQ، رزولوشن QHD+ داشته و نسبت ابعاد 18:9 دارد؛ خبری از ایجاد بریدگی در بالای نمایشگر نیست. ال‌جی همچنین در توضیحات رسمی خود ادعا کرده که نمایشگر پرچمدار جدیدش از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند.

image

در قاب پشتی، شاهد استفاده از دوربین دوگانه هستیم؛ دو سنسور 16 مگاپیکسلی برای V35 ThinQ درنظر گرفته شده که مشابه با دوربین اصلی G7 ThinQ است. برای مقایسه، V30S ThinQ که در اوایل سال 2018 معرفی شده بود؛ از ترکیب دو سنسور 16 و 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره می‌گیرد. برای عکاسی سلفی نیز باید به سنسور 8 مگاپیکسلی رضایت دهید که نسبت به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی V30S ThinQ ارتقا یافته. دوربین اصلی جدیدترین پرچمدار شرکت کره‌ای می‌تواند با ادغام پیکسل‌ها، کیفیت تصاویر به ثبت رسیده در محیط‌های کم‌نور را ارتقا دهد؛ این ویژگی با نام تجاری Super Bright Camera Mode به همراه گوشی پرچمدار G7 ThinQ معرفی شده بود.

LG V35 ThinQ از مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه (Quad DAC) بهره می‌گیرد و در زمینه صوتی، با پیشرفت‌هایی همراه بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فناوری DTS:X اشاره کرد. ضمن اینکه درون جعبه گوشی از هدفون‌های Bang & Olufsen استفاده خواهد شد. جدیدترین عضو از سری V موفق به دریافت استاندارد MIL-STD 810G شده است و نسبت به آب مقاومت دارد؛ V35 ThinQ در مقایسه با P20 Pro هوآوی که بهترین گوشی در زمینه عکاسی برشمرده می‌شود، با دریافت گواهی IP68 عملکرد بهتری در مقایسه با نفوذ آب خواهد داشت. باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت برای پرچمدار 2018 ال‌جی درنظر گرفته شده است که 10 درصد ظرفیت بیشتری نسبت به باتری G7 ThinQ دارد؛ این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کرده و استاندارد QC 3.0 شارژ سریع آن‌را امکان‌پذیر می‌کند.

image

برخلاف V30S ThinQ که در اوایل سال 2018 با تراشه قدیمی اسنپدراگون 835 معرفی شده بود، V35 ThinQ از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام بهره می‌گیرد و شش گیگابایت رم برای آن درنظر گرفته شده است. می‌توانید پرچمدار جدید ال‌جی را با 64 یا 128 گیگابایت حافظه خریداری کنید؛ کارت حافظه Micro SD این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا فضای ذخیره‌سازی را ارتقا دهید. گوشی تازه معرفی شده شرکت کره‌ای از سیستم‌عامل اندروید Oreo 8.0 بهره خواهد برد و با قیمتی نزدیک به 900 دلار معرفی می‌شود.

در یک کلام، می‌توان گفت V35 ThinQ نسخه ارتقا یافته V30S ThinQ با دوربین بهتر، حافظه رم بالاتر و پردازنده قدرت‌مندتر است؛ از طرفی می‌توان این گوشی را نسخه‌ای از G7 ThinQ به شمار آورد که فاقد بریدگی در بالای نمایشگر است و صفحه‌نمایش OLED دارد. پیش‌فروش پرچمدار V35 ThinQ ال‌جی از تاریخ 1 ژوئن توسط اپراتور AT&T آغاز خواهد شد و در تاریخ 8 ژوئن، سفارش مشتریان به دست آن‌ها می‌رسد؛ هنوز مشخص نیست این گوشی در خارج از بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد یا خیر اما مدتی پیش به عرضه انحصاری V35 ThinQ توسط اپراتور AT&T و ال‌جی برای بازار آمریکا اشاره شده بود. به همین جهت، بعید می‌دانیم G7 ThinQ به این زودی با یک گوشی دیگر مانند V35 ThinQ جایگزین شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Benyamin

۱۳۹۷/۳/۱۰
اسپیکر استریو داره مثل جی 7؟یا معمولیه؟