خانهاخبار
تصاویر و مشخصات خانواده Mi 8 و Mi Band 3 شیائومی منتشر شد

تصاویر و مشخصات خانواده Mi 8 و Mi Band 3 شیائومی منتشر شد

امروز و همزمان با هشتمین سال تاسیس شیائومی، این شرکت از پرچم‌دار جدیدش، Mi8، به همراه نسخه ارزان قیمت آن با نام Mi 8 SE و نسل سوم Mi Band رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۳/۱۰

با توجه به تصاویری که تا کنون منتشر شده است، می‌دانیم که Mi 8 به نمایش‌گر ۶.۲ اینچی از نوع LCD و با رزولوشن ۲۲۲۰×۱۰۸۰ (+FHD) مجهز است که در بالای آن بریدگی وجود دارد؛ از چیپ اسنپ دراگون ۸۴۵ در آن استفاده شده و دوربین دوگانه‌ی آن از لنزهای ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و دوربین سلفی از نوع ۲۰ مگاپیکسلی است. وظیفه‌ی تامین انرژی این دستگاه را یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد.

image

اسکنر اثر انگشت این گوشی در قاب پشتی قرار گرفته و ویژگی متفاوت این گوشی این است که از جی‌پی‌اس با دو فرکانس بهره می‌گیرد که هم از جی‌پی‌اس و هم از سیستم مکان‌یابی گالیله پشتیبانی می‌کند. این ویژگی مکان کاربر را تا فاصله‌ی ۱۰ سانتی‌متری شخص می‌یابد. شیائومی در تیزری که به تازگی و به زبان کره‌ای منتشر کرد، به این ویژگی پرچم‌دارش اشاره نمود. در بخش نرم افزار نیز شاهد حضور اندروید ۸.۱ اوریو به همراه جدیدترین نسخه‌ی MIUI خواهیم بود و فناوری تشخیص چهره سه بعدی نیز برای نماینده‌ی جدید چینی‌ها پیش بینی می‌شود.

**********

اما Mi 8 نسخه‌ی ارزان قیمت‌تری هم دارد که با نام Mi 8 SE شناخته می‌شود و مانند نسخه‌ی اصلی از بریدگی بالای نمایش‌گر و دوربین مجهز به هوش مصنوعی بهره‌مند است. چیپست به کار رفته در این گوشی، اسنپ دراگون ۷۱۰ است که به تازگی از سوی کوالکام معرفی شد. دوربین دوگانه (نوع لنزها نامشخص) و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی از مشخصات دیگر این گوشی هوشمند است. به نظر می‌رسد با توجه به اقتصادی بودن این نسخه، شیائومی از به کار گیری فناوری تشخیص چهره‌ی سه بعدی خودداری نماید.

image

 

محصول بعدی شیائومی، نسل سوم دستبند هوشمند این شرکت با نام Mi Band 3 است که نسل قبلی آن با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. سری Mi Band در سه ماهه‌ی نخست امسال ۱۸ درصد از سهم ابزارهای پوشیدنی را در اختیار داشت که این میزان از سهم اپل واچ نیز بیشتر بود و شیائومی را در رده‌ی اول این بازار قرار داد.

image

با توجه به تصاویر، Mi 8 در روز پنجم ژوئن و Mi 8 SE در روز هشتم این ماه راهی بازار خواهند شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

pars71

۱۳۹۷/۳/۱۰
فوق العادست و پوشش شما از رویداد شیائومی بسیار بد و ضعیف . نگران هواوی نباشید

رضا

۱۳۹۷/۳/۱۰
سلام
این گوشی شبائومی می8 ساعت چند رونمایی میشه؟؟؟