خانهاخبار
تصاویر رندر شده از Moto Z3 Play با دوربین دوگانه وحسگر اثر انگشت روی دکمه پاور

تصاویر رندر شده از Moto Z3 Play با دوربین دوگانه وحسگر اثر انگشت روی دکمه پاور

پیش از معرفی رسمی جدیدترین گوشی موتورولا، تصاویر رندر شده از آن امکانات و ویژگی‌های طراحیش را افشا کردند، از جمله دکمه جدید و بحث‌برانگیزی که در سمت چپ بدنه قرار گرفته است.
۱۳۹۷/۳/۱۰
image

Moto Z3 Play بزرگترین گوشی میان‌رده موتورولا در سال جاریست. این گوشی نیز حرف « Z » موجود در نامش را از پیشینیانش به ارث برده است، درست مانند پرچمداران قبلی این شرکت: Moto Z  و Moto Z2. به تازگی و پیش از معرفی رسمی این گوشی، که قرار است 6 ژوئن در برزیل برگزار شود، رندرهایی از آن منتشر شده است.

بر اساس این رندرها Z3 Play دارای صفحه نمایشی بلندتر با گوشه‌های منحنیست که احتمالا نسبت ابعاد آن 18:9 است.

پشت گوشی دارای همان رابط مغناطیسی Moto Mod است و به نظر می‌رسد که تمام نسل‌های جدید Moto Mods سازگار با دستگاه‌های نسل جدید Moto Z3 خواهند بود. در تصاویر شاهد پوشش براقی پشت این گوشی هستیم که از جنس شیشه یا پلاستیک است؛ البته حدس ما این است که بدنه گل سرسبد Z3 Moto از شیشه ساخته شده باشد .

image

در این گوشی اسکنر اثر انگشت از قسمت پایینی صفحه نمایش به کنار بدنه و روی کلید پاور انتقال یافته و به این ترتیب فضای بیشتری در اختیار آن قرار گرفته است. گذشته از آن، یک دکمه جدید که قبلا نظیرش در گوشی‌های دیگر مشاهده نشده، در سمت چپ دستگاه تعبیه شده است. هر چند نمی‌توان با اطمینان در مورد آن نظری داد، حدس می‌زنیم که این دکمه برای ارتباط با دستیار صوتی Google Assistant یا Moto Action باشد. حدس دوم ما این است که سوییچ قطع صدا باشد اما، احتمال درستی حدس اول به مراتب بیشتر است.

موتورولا به جای خالی گذاشتن قسمت پایینی این گوشی، ترجیح داده نام تجاری خود را در آن جای دهد. اصولا در تمام گوشی‌های 2017 این شرکت نیز کلمه "Moto" و یا لوگوی آن مشاهده می‌شود. به هر حال شاید بهتر بود که موتورولا نیز مانند بسیاری از تولیدکنندگان امروزی گوشی‌های هوشمند، با گذشتن از درج نام و نشان تجاری خود در این قسمت، حاشیه‌ صفحه نمایش را باریکتر می‌کرد.

چیزی که در مورد این رندرها کمی عجیب بنظر می‌رسد تاریخ آنهاست: سوم آوریل. معمولا رندر گوشی‌ای که قرار است  در ماه ژوئن اعلام شود تاریخ دو ماه قبل را ندارد. جالب توجه است که سایر گوشی‌های Moto که در ماه آوریل رونمایی شدند رندرهایی با همان تاریخ داشتند.

نظر شما در مورد Moto Z3 Play چیست؟ مهمتر از همه، حدس شما در مورد کاربرد دکمه جدید چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)