خانهاخبار
بروزرسانی جدید iOS 11.4 منتشر شد

بروزرسانی جدید iOS 11.4 منتشر شد

روز گذشته جدیدترین نسخه به‌روزرسانی iOS 11 منتشر شد و علاوه بر رفع مشکلات موجود، از جمله باگ بلک‌دات، امکانات جدیدی را برای کاربران این سیستم‌عامل به ارمغان آورد.
۱۳۹۷/۳/۹

در به‌روزرسانی iOS 11.4 که روز کذشته منتشر شد، علاوه بر اضافه شدن امکاناتی چون پشتیبانی از اپلیکیشن Messages در iCloud و AirPlay 2 و همینطور همگام‌سازی استریو برای هوم‌پد، اصلاحاتی نیز برای مشکلات موجود در نسخه قبلی ارائه شد، مشکلاتی که باعث نارضایتی بسیاری از کاربران اپل شده بود.

اول و مهم‌تر از همه، رفع باگ Black Dot بود، که با بکار بردن توالی مشخصی از کاراکترها و ایموجی‌های خاص اتفاق می‌افتاد و باعث از کار افتادن اپلیکیشن‌ها و حتی دستگاه‌ها می‌شد. به لطف نسخه جدید iOS 11، تایپ این دنباله‌ها دیگر باعث ایجاد مشکل در عملکرد اپلیکیشن‌هایی مثل Messages نمی‌شود.

image

همچنین در نسخه قبلی مشکلی وجود داشت که مانع از اجرای iMessages روی برخی دستگاه‌ها می‌شد، اشکالی ناامید کننده که موضوع بخش عمده‌ای از شکایات مشتریان بود و خوشبختانه در نسخه جدید رفع شد.

سومین اشکال مهمی که در این بروزرسانی حل شد، قرار گرفتن آیکن برنامه‌ها در محل نادرستی از صفحه اصلی گوشی بود که اغلب هم در بالای آیکن سایر برنامه‌ها جای می‌گرفت، یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران بسیاری را گله‌مند ساخته بود.

image

طبق یادداشتی که اپل منتشر کرده است، علاوه بر موارد ذکر شده چندین رفع اشکال دیگر نیز در iOS 11.4 صورت گرفته است از جمله:

  • رفع مشکلی که مانع ورود به سیستم یا دسترسی به فایل‌ها در Google Drive، Google Docs و Gmail در سافاری می‌شد.
  • رفع مشکلی که مانع از همگام‌سازی داده‌ها در اپلیکیشن Health می‌شد.
  • رفع مشکلی که کاربران را از تغییر لیست برنامه‌هایی که می‌توانند به داده های اپلیکیشن Health دسترسی داشته باشند منع می‌کرد.
  • رفع مشکلی که باعث افت کیفیت صدا در اپلیکیشن CarPlay می‌شد.
  • رفع مشکلی که باعث می‌شد هنگام پخش موسیقی از طریق بلوتوث و یا هنگام اتصال به USB در برخی ماشین‌ها، انتخاب موسیقی در آیفون دچار مشکل شود.


لازم به ذکر است که بروزرسانی iOS 11.4 در تمام دستگاه‌هایی که قادر به اجرای iOS 11 هستند قابل دانلود است، شامل: آیفون s5 به بعد، iPad mini 2 به بعد ، iPad Air به بعد، و نسل ششم iPod touch. برای دانلود این نسخه به‌روزرسانی کافیست به مسیر: Settings >> General >> Update Software بروید.

انتظار می‌رود که این نسخه، از آخرین بروزرسانی‌های سیستم عامل iOS 11 باشد زیرا، اپل در حال آماده شدن برای معرفی iOS 12 در کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانیست که  دوشنبه آینده برگزار می‌شود. پیش از انتشار عمومی iOS 12 در پاییز، نسخه بتای آن برای توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

SE

۱۳۹۷/۳/۱۳
نه دوست عزیز اینطور نیست اون باک نیست و کاملا هم درست کار میکنه
به این صورت که توی نوتیفیکیشن وقتی شما یکی دوروز اون قسمت رو چک نمیکنید به صورت خودکار میاد اونا رو به صورت روزانه مرتب میکنه و برای هر کدام یه ضربدر میذاره
مثلا شما دیروز 4 تا نوتیفیکیشن داشتی نگاشون نکردی و پاکشون نکردی میمونه تا امروز
امروز هم 3 تا دیگه بهش اضافه میشه
برای ضربدر اولی که میزنی همه رو یکجا پاک میکنه چون مال امروزته
برای ضربدر دومی (که مربوط به روزایی هست که چکشون نکردی) به صورت روزانه ینی چند روز که مونده یکی یکی حذف میکنه
امیدوارم متوجه شده باشید. :)

SE

۱۳۹۷/۳/۱۳
بله دوست عزیز به احتمال خیلی زیاد برای 5S هم میاد چون پردازنده ی اون 64 بیتی ست.
مگه اینکه سیاست اپل چیز دیگه ای باشه و بخواد 5S رو از رده ی گوشی هایی که آپدیت دریافت میکنن خارج کنه به دلیل معرفی 3 آیفون جدید و قوی تر با پردازنده پیشرفته تر
البته 5S حتی اگه آپدیتم دریافت نکنه بازم چیزی از بقیه کم نداره و به نظرم هنوزم میتونه پا به پای بقیه کار کنه.
پس نگران نباشید.

NimaZM

۱۳۹۷/۳/۱۱
یعنی برای iPhone 5S هم میاد؟!خواهشا سریعا جواب بدین.
ممنون.

saeed

۱۳۹۷/۳/۱۰
آقا یه سوال. تو نوتیفیکشن وقتی پیامی چیزی میاد نشون میده ضربدر که میاد میزنی میری درست کار نمیکنه. بعضی وقتا میاد بعضی وقتا نمیاد. بعدشم بعضی وقتا میزنی یه بخشیش رو میبره بعضی وقتا هم همشو. این یه باگه کسی بهش توجه نکرده و درست نشده

نیما زحمت کش مزنگانی

۱۳۹۷/۳/۱۰
یعنی برای آیفون 5اس هم می اد