خانهاخبار
گوشی Honor 9i هوآوی فاش شد؛ مدلی جدید با دوربین چرخان در راه است؟

گوشی Honor 9i هوآوی فاش شد؛ مدلی جدید با دوربین چرخان در راه است؟

شرکت هوآوی در حال توسعه گوشی جدیدی با نام تجاری Honor 9i است که احتمالاً حرف‌های زیادی برای گفتن در زمینه عکاسی خواهد داشت.
۱۳۹۷/۳/۹

آنر به عنوان یکی از محبوب‌ترین ساب‌برندهای شرکت هوآوی محسوب می‌شود؛ محصولات این شرکت همواره با قابلیت‌های جدید و قیمت مناسب به بازار عرضه شده‌اند. به لطف فلسفه عرضه گوشی‌های آنر، هوآوی در هر فصل چندین میلیون واحد از گوشی‌های برند Honor را عرضه می‌کند؛ به عنوان مثال، گوشی Honor 10 که مدتی پیش معرفی و عرضه شد، کم‌تر از یک ماه توانسته است به فروش خیره‌کننده یک میلیون واحدی دست پیدا نماید. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد شرکت هوآوی به دنبال عرضه گوشی جدید با نام تجاری Honor 9i است تا فروش خود را افزایش دهد.

image

در تاریخ 6 ژوئیه (June)، هوآوی از فناوری رونمایی خواهد کرد که هیجان‌انگیز خواهد بود؛ ضمن اینکه انتظار داریم گوشی از سری Honor Play به همراه آن معرفی می‌شود. اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده است، این احتمال را که Honor 9i تا چند هفته آینده معرفی شود؛ افزایش می‌دهد. آن‌طور که پیداست، مهم‌ترین مزیت گوشی Honor 9i توانایی آن در ثبت عکس در محیط‌های تاریک خواهد بود. همان‌طور که احتمالاً به‌خاطر دارید، مدت‌ها پیش برند آنر از گوشی Honor 7i رونمایی کرد که به دوربین چرخان مجهز شده است؛ به همین جهت، بعید نیست Honor 9i به عنوان جانشین آن، عملکردی خیره‌کننده در زمینه عکاسی ارائه دهد.

گوشی جدید هوآوی که در اسناد وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین فاش شده است، با شماره مدل LLD-AL20/30 شناخته می‌شود و انتظار داریم که با نام تجاری Honor 9i به بازار عرضه شود. این مدل از نمایشگر 5.84 اینچی 18:9 با رزولوشن FHD+ برخوردار است و احتمالاً در بالای صفحه‌نمایش خود، بریدگی خواهد داشت؛ افزودن زائده به بالای نمایشگر به یک تِرِند در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده و ساب‌برند Honor هوآوی از این موضوع مستثنی نیست. مدل مذکور از چهار گیگابایت رم بهره می‌گیرد و در سه نسخه با 32، 6 و 128 گیگابایت حافظه به بازار عرضه خواهد شد.

image

برای Honor 9i از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده شده است و در قاب پشتی نیز شاهد جای‌گیری دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی هستیم؛ سنسور 2 مگاپیکسلی تنها برای ثبت تصاویر با افکت بوکه کاربرد خواهد داشت و این سنسور به مات کردن پس‌زمینه کمک می‌کند. پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 960 احتمالاً به گوشی جدید ساب‌برند آنر قدرت می‌دهد؛ البته نوع پردازنده فاش نشده است اما گمان می‌کنیم تراشه Kirin 960 باشد که در پرچمداران P10 و Mate 9 هوآوی از آن استفاده شده است. البته ساب‌برند آنر، گوشی‌های زیادی را با تراشه Kirin 960 به بازار عرضه کرده است و Honor 9i اولین مدلی نخواهد بود که از این پردازنده قدرت‌مند استفاده می‌کند. جدیدترین گوشی با برند Honor با سیستم‌عامل اندروید 8.0 همراه شده است و رام EMUI 8 احتمالاً روی این گوشی اجرا می‌شود.

اگر به دنبال جزئیاتی پیرامون قیمت احتمالی Honor 9i هستید، فعلاً اطلاعاتی وجود ندارد اما از آنجایی‌که برند Honor گوشی‌های هوشمند خود را با قیمت منصفانه به بازار عرضه می‌کند؛ بعید نیست Honor 9i نزدیک به 1799 یوآن (281 دلار) عرضه کند. در حال‌حاضر، اطلاعات بیشتری پیرامون گوشی Honor 9i ارائه نشده است و باید منتظر معرفی رسمی این گوشی تا چند هفته آینده باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)