خانهاخبار
کولر ویندفری سامسونگ، سرمایش بدون باد مزاحم

کولر ویندفری سامسونگ، سرمایش بدون باد مزاحم

در مراسمی با حضور اصحاب رسانه جدیترین کولر گازی سامسونگ با تکنولوژی‌های جدید معرفی شد.
۱۳۹۷/۳/۸

امروز سامسونگ در مراسمی در قلب لوازم‌خانگی ایران یعنی سه راه امین‌حضور از جدیدترین کولر گازی خودش به نام ویندفری (Wind Free) در حضور خبرنگاران و حضور مدیران بخش تهویه مطبوع سامسونگ ایران رونمایی کرد. این سری از کولرهای گازی پیش از این در نمایشگاه موسترا کانوگوی (MCE) ایتالیا معرفی شده بودند. کولرهای گازی ویندفری (Wind Free) سامسونگ جایگاه این شرکت را در مقام یکی از پیشتازان صنایع سرمایش و گرمایش، تهویه و هواساز موسوم به HVAC تثبیت می‌کند.

image

 

در این مراسم علاوه بر اینکه اعلام شد این محصول جدیدترین تازه وارد بازار از سامسونگ است در مورد امکانات خاص و تکنولوژی‌های بی‌رقیبش هم صحبت شد و این اطلاعات در اختیار خبرنگاران رسانه قرار گرفت.

شایان شمس، سرپرست بخش تهویه مطبوع سامسونگ در ایران ، به توضیحاتی در مورد تاریخچه کولرهای گازی این شرکت و روند رو به جلوی آن‌ها پرداخت. شمس گفت سامسونگ اولین بار بیشتر از ۴۰ سال پیش یعنی سال ۱۹۷۴ اقدام به تولید سیستم‌های سرمایشی کرد. این قدم اول در واقع شروع روندی شد که تا امروز نقاط عطف بسیار مهمی را در صنعت سرمایش و گرمایش رقم زده است. پس از آن سامسونگ ظرف مدت کوتاهی اولین نمونه کولرهای گازی اسپلیت خانگی را معرفی کرد. با وجود تازه‌کار بودن، محصولات سامسونگ خیلی زود با استقبال قابل‌توجه مواجه شد و بر همین اساس این شرکت تصمیم گرفت وارد حوزه سیستم‌های سرمایش ساختمانی و صنعتی شود و در سال ۱۹۹۲ اولین سری این دستگاه‌ها را با معرفی مدل‌های سقفی و کانالی وارد بازار کرد و تنها چند سال بعد از آن موفق شد اولین سیستم VRF موسوم به DVM Water خودش را به بازار معرفی کند.»

image

 

شمس گفت فناوری ویندفری سامسونگ جدیدترین نوآوری این شرکت در صنعت کولرهای گازی است. این فناوری یکی از مشکلات همیشگی کاربران خانگی با کولرهای گازی یعنی وزش مستقیم باد را به‌خوبی حل کرده است. کولرهای مجهز به این فناوری به ویژگی سرمایش سریع (Fast Cooling) مجهز هستند و در زمان بسیار کمی دمای محیط را به دمای مورد نظر کاربر می‌رسانند اما نکته در اینجاست که بعد از رسیدن به دمای مورد نظر لازم نیست که پرتاب مستقیم باد ادامه پیدا کند؛ در این حالت تکنولوژی ویندفری فعال می‌شود و بدون پرتاب مستقیم باد دمای محیط را خنک نگه می‌دارد. تکنولوژی ویندفری به این صورت عمل می‌کند که با کمک 21 هزار حفره موجود روی بدنه کولر هوای سرد به صورت کاملا آرام از کولر خارج می‌شود که برای حس کردن این نسیم فوق آرام باید بسیار به دستگاه نزدیک شوید اما در فاصله کمی دورتر هیچ بادی حس نمی‌کنید ولی در عوض هوای محیط حتی در دورترین و غیر دسترس‌ترین مکان‌ها در حد ایده آل می‌ماند. این کولرهای گازی برای مناطق معتدل ساخته شده‌اند و قابلیت کارکرد تا دمای 46 درجه سانتی گراد را دارند.

او همچنین اضافه کرد که این محصول از هفته گذشته در رنج‌های متنوع سرمایش و گرمایش 9000/12000/18000/24000 وارد بازار کشورمان شده است و نصب آن توسط کارشناسان سامسونگ، مانند تمام محصولات این کمپانی، به صورت رایگان برای خریداران انجام می‌شود.

image

 

دانیار کاظم‌پور مدیر محصول در بخش کولرهای گازی سامسونگ در ایران نیز با معرفی قابلیت‌های این فناوری، درباره مزایای سری جدید کولرهای گازی سامسونگ گفت «این محصول با تجهیز به فناوری ویندفری، انقلابی در حوزه کولرهای گازی خانگی محسوب می‌شود. علاوه بر این کولرهای گازی ویندفری از چهار ویژگی مهم و جالب توجه بهره می‌برند.».

کاظم‌پور از چهار ویژگی سرمایش بدون باد، کمپرسور هشت قطبی (فناوری انحصاری سامسونگ)، فیلتر عریض برای تصفیه کامل هوا و امکان کنترل پیشرفته دستگاه حتی از بیرون خانه به عنوان مهم‌ترین قابلیت‌های کولرهای گازی ویندفری یاد کرد.

image

 

کولرهای گازی ویندفری سامسونگ قابلیت کنترل هوشمند دارند. با نصب برنامه SmartThings سامسونگ بر روی گوشی هوشمند خود، می‌توانید دمای خانه‌ را از هر جایی کنترل کنید. این برنامه هوشمند حتی در عیب‌یابی دستگاه هم به شما کمک می‌کند و آمارهایی مانند میزان مصرف انرژی را هم به شما گزارش می‌دهد

مدل‌های متنوع مجهز به فناوری ویندفری سامسونگ از موتور اینورتر هشت قطبی استفاده می‌کنند. این موتورها در عین مصرف بهینه انرژی ماندگاری بسیار بالایی هم دارند.

فیلتر فوق عریض این دستگاه برای از بین بردن ذرات گرد و غبار، ویروس‌ها، باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه این فیلتر قابلیت تعویض ساده توسط کاربر را دارد می‌توانید آن را از جایش خارج کنید و بشویید و هیچ زمان نیاز به تعویض ندارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سینا

۱۳۹۷/۳/۸
پس تو عربستان و کشورهای صحرایی چی میکنن؟

ويكي

۱۳۹۷/۳/۸
كولر هاي سامسونگ و الجي هرچقدم پيشرفته باشه به درد گرما جنوب و خوزستان نميخورن.