خانهاخبار
گوشی Mi 8 شیائومی، دومین دوربین قدرتمند جهان را از آن خود می‌کند

گوشی Mi 8 شیائومی، دومین دوربین قدرتمند جهان را از آن خود می‌کند

جدیدترین گوشی شیائومی با برخورداری از امکاناتی چون پردازنده اسنپ دراگون 845 کوالکام ، پشتیبانی از Quick Charge 4.0 و دوربینی قدرتمند، در آخرین روز از ماه مه رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۷/۳/۸
image

براساس آخرین تیزر تبلیغاتی غول تکنولوژی چینی، جدیدترین پرچمدار اندرویدی شیائومی عنوان دارنده بهترین دوربین در محصولات این شرکت را از Mi MIX 2S می‌رباید، فبلت فاقد حاشیه‌ای که از سوی شرکت فرانسوی DxOMark به عنوان یکی از دارندگان قدرتمندترین دوربین‌های قابل حمل در جهان معرفی شد و در این رتبه بندی بعد از Galaxy S9 Plus و Google Pixel 2 قرار گرفت. اگر Mi 8 موفق به ایجاد این بهبود شود، احتمالا عملکردی در سطح HTC U12 Plus خواهد داشت، که به ادعای منبع مذکور در حال حاضر مقام دوم را به لحاظ کیفیت دوربین در بین گوشی‌های هوشمند دنیا کسب کرده است؛ مقام اول متعلق به Huawei P20 Pro است که از لنزهای سه گانه در دوربینش بهره می‌برد.

هرچند ابتدا تصدیق شد که جانشین Mi 6 با عنوان Mi 7 در تبلیغات ظاهر می‌شود، در نهایت شیائومی تصمیم گرفت تا به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت، آن را با نام Mi 8 روانه بازار کند. این دستگاه برای پردازنده اسنپ‌دراگون 845 کوالکام طراحی شده و از اولین گوشی‌های جهان است که قابلیت پشتیبانی از Quick Charge 4.0 را دارد. انتظار می‌رود قیمت مدل پایه از 440 دلار شروع شود تا توان رقابت با گوشی‌های باکیفیت و مقرون به صرفه موجود در بازار از جمله گوشی OnePlus 6 را داشته باشد.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که Mi 8 ارزش‌گراترین پرچمدار اندرویدی است که در نیمه اول سال جاری عرضه می‌شود و احتمالا معرفی این محصول جدید و برتر شیائومی همزمان با فاز راه‌اندازی صورت می‌گیرد. این شرکت اخیرا برای ارائه عمومی این گوشی در هنگ کنگ اقدام کرده و امیدوارست ارزش سهامش در نیمه نخست جولای به مبلغی بین 70 تا 80 میلیارد دلار برسد، یعنی افزایش 10 میلیارد دلاری را تجربه کند؛ تا به این ترتیب زمینه تحقق اهدافش در بخش لوازم الکترونیکی و زمینه‌های مرتبط با آن فراهم گردد. این گوشی در روز پنجشنبه، 31 مه رونمایی خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۳/۱۲
شما بدویین به هواوی برسین

محمد

۱۳۹۷/۳/۱۲
سینا کیه حالت خوبه؟ کدوم برند چینی؟ شیائمی که 99 شد و هواوی p20pro هم که یه مدته اوله و هیچ برندی نزدیکش هم نشده حتی هنگ تی سی که جدید تر هم بود

sink

۱۳۹۷/۳/۱۰
سینا تو هنوزم هستی ؟ کار و زندگی نداری ناموسن؟ مگه ادم انقد بیکار میشه :|
سامسونگ که کلا دیده نمیشه تو لیست . برند چینی سامسونگ رو له کرد

محمد

۱۳۹۷/۳/۹
خخخخخخ میبینم که فن های اندک هنگ تی سی از نظرم ناراحت شدن و شروع کردن به دیسلایک تقلبی دو سه نفر هم بیشتر نیستن

Max

۱۳۹۷/۳/۹
چرا سامسونگ رو نمیگی که هرکی گوشی میزنه بالاتراز s9+ میشه. اچ تی سی عالیه