خانهاخبار
قابلیت جدید واتس‌اپ در ارسال پیام به افرادی خارج از لیست مخاطبین!

قابلیت جدید واتس‌اپ در ارسال پیام به افرادی خارج از لیست مخاطبین!

یکی از مشکلاتی که پیام‌رسان واتس‌اپ داشت، عدم امکان ارسال پیام برای شماره‌های ذخیره نشده در تلفن همراه بود. به نظر می‌رسد این مشکل در حال برطرف شدن است.
۱۳۹۷/۳/۸
image

واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در دنیا به شمار می‌رود و همواره در تلاش است تا سلطه خود را حفظ کند. اخیرا این شرکت قابلیت‌های بهتر برای مدیریت ادمین‌ها، امکان حذف پیام‌ها و غیره را معرفی کرده است و اکنون روی مورد خاص و مهمی کار می‌کند. اسم آن را «شروع چت» گذاشته‌اند و به کاربران اجازه ارسال پیام، به کسانی که در لیست ذخیره شماره تلفن‌شان نیستند، می‌دهد. با این ویژگی وقتی به فردی فقط یک بار پیام می‌دهید، دیگر نیازی به ذخیره‌سازی شماره تلفن آن شخص نیست. آپدیت اخیر، برای افرادی مفید است که با تعداد زیادی از مردم در ارتباط بوده و فقط یک بار با آنها چت می‌کنند. واتس‌اپ در حال تست این قابلیت برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید است و به روش زیر ساخته می‌شود:

  • اول از همه  لینک API واتس‌اپ را بسازید. شروع آن با API و پایان آن شماره تلفن فردیست که می‌خواهید پیام را برای او ارسال کنید. لینک نهایی به این شکل است:

api.whatsapp.com/send?phone=country code+phone number

  • لینک بالا را در هر مرورگری که مد نظرتان است باز کنید. در صفحه باز شده خواهید دید که از شما اجازه ارسال پیام به شماره مورد نظر را می‌خواهد.
  • روی ارسال پیام را کلیک کنید. خواهید دید که صفحه واتس‌اپ جهت چت با آن شخص برایتان باز خواهد شد.

  •  همچنین می‌توانید مستقیما از طریق لینک، پیام را به شماره مورد نظر ارسال کنید. لینک نهایی به شکل زیر است:

api.whatsapp.com/send?phone=country code+phone number&text=test

image

با همین روش شما می‌توانید بدون نیاز به ذخیره‌سازی شماره تلفن افراد در تلفن‌همراهتان، پیام خود را ارسال کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)