خانهاخبار
رونمایی رسمی از پرچمدار Lenovo Z5 با نسبت نمایش 95% در تاریخ 15 خرداد

رونمایی رسمی از پرچمدار Lenovo Z5 با نسبت نمایش 95% در تاریخ 15 خرداد

لنوو تأیید کرده است که 15 خرداد از پرچمدار تازه خود پرده برمی‌دارد. Lenovo Z5 از نسبت نمایش 95% بهره می‌برد و به گفته مقامات کمپانی سازنده تکنولوژی‌های منحصر به فردی در توسعه آن به کار رفته است.
۱۳۹۷/۳/۷

چانگ چنگ، قائم مقام ریاست لنوو، هفته گذشته در حساب شخصی Weibo خود تأیید کرد که به زودی تاریخ رونمایی رسمی از Z5، پرچمدار تازه این سازنده را اعلام می‌کند. چانگ امروز تأیید کرد که گوشی مذکور قرار است به طور رسمی در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد) معرفی شود. رویداد رسمی رونمایی از Lenovo Z5 در پکن چین ساعت 14 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

image

چانگ در خلال هفته‌های اخیر بارها درباره پرچمدار آینده لنوو شخصا اظهار نظر کرد اما متاسفانه اطلاعات چندانی را از آن با کاربران و علاقه مندان این برند به اشتراک نگذاشت. چانگ گفته است که Lenovo Z5 از 4 ویژگی با تکنولوژی پیشرفته بهره می‌برد و 18 تکنولوژی ثبت شده در توسعه و طراحی آن به کار رفته است.

پرچمدار Lenovo Z5 هم قرار است مانند Vivo Apex نسبت صفحه به بدنه بالایی ارائه دهد. این نسبت در Vivo Apex حدودا 91% تخمین زده شده است و گفته می‌شود که لنوو می‌خواهد پرچمدار تازه‌اش را با نسبت فوق العاده 95% معرفی کند. همچنین ممکن است که شاهد تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش Z5 باشیم.

علاوه بر موارد فوق، انتظار می‌رود که حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش بسیار باریک و ناچیز باشند. برخی کارشناسان معتقدند که لنوو برای کاهش حاشیه قسمت بالای صفحه نمایش احتمالا دوربین سلفی آن را به شکل پاپ آپ (کشویی) در ضخامت لبه بالایی بدنه تعبیه می‌کند. پیش از این هوآوی همگان را با معرفی Mate RS و حافظه داخلی 512 گیگابایتی شگفت زده کرد اما جالب است بدانید که چانگ از تعبیه حافظه داخلی 4 ترابایتی در Lenovo Z5 دم می‌زند.

image

پرچمدار Lenovo Z5 به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی مجهز می‌شود. چندی پیش نمونه تصاویر دوربین گوشی مذکور منتشر شد و ثابت کرد که می‌تواند تصاویر باکیفیتی در سبک پرتره ثبت کند. باتری هم بخش دیگری است که لنوو احتمالا در آن با موفقیت ظاهر می‌شود. چانگ در برخی خبرهای جسته و گریخته منسوب به Z5 ادعا کرده که مدت زمان استندبای گوشی  مذکور 45 روز است و حتی زمانی که سطح انرژی باتری‌اش به صفر رسیده است هم می‌تواند نیم ساعت دوام بیاورد!

در آخر باید بگوییم که پیش بینی می‌شود Z5 از کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد. کمتر از 10 روز دیگر به رونمایی رسمی از این پرچمدار تازه باقی مانده و ممکن است در همین روزها مجوز TENAA هم برای آن صادر شود. با صدور مجوز TENAA می‌توانیم به فهرست مشخصات فنی و همچنین تصاویر زنده Lenovo Z5 دسترسی پیدا کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)