خانهاخبار
یک هفته تا معرفی Honor Play، اولین گوشی مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته هوآوی

یک هفته تا معرفی Honor Play، اولین گوشی مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته هوآوی

هوآوی از رونمایی رسمی Honor Play جدید در ماه ژوئن خبر داد. این گوشی مجهز به جدیدترین تکنولوژی هوآوی است که از آن به عنوان نقطه عطفی برای محصولات این شرکت یاد می‌شود.
۱۳۹۷/۳/۷
image

اخیرا صحبت‌هایی در مورد تکنولوژی پیشرفته هوآوی به گوش می‌رسید و گمان می‌رفت در جدیدترین گوشی هوشمندش، Honor Play، به‌کار رود. حال این شرکت تایید کرده است که رونمایی از Honor Play که مجهز به جدیدترین تکنولوژی هوآوی است، در تاریخ 6 ژوئن صورت می‌گیرد. قرار است مراسم رونمایی از این گوشی در ورزشگاه دانشگاه پکن برگزار شود.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به لطف بهره‌گیری از هوش مصنوعی، تجربه جدیدی را در بازی‌های D4 و همچنین عملکرد‌های دوربین ارائه دهد. در حال حاضر جزئیات دقیقی در مورد این گوشی در دسترس نیست اما، گویا این شرکت چینی Honor Play را به عنوان پرچمدار جدید خود معرفی کرده است و همانطور که گفته شد، این اولین گوشی هوشمندی است که از جدیدترین فناوری پیشرفته این شرکت بهره می‌برد.

انتظار برای انتشار جزئیات بیشتر در مورد این تکنولوژی ادامه دارد و هوآوی اظهار داشته که طی مراسمی به معرفی آن خواهد پرداخت. در حال حاضر حتی مشخص نیست که تکنولوژی جدید این شرکت سخت‌افزاری است یا نرم‌افزاری.

Yu Chengdong ، نماینده هوآوی، ظهور این تکنولوژی پیشرفته را به عنوان نقطه عطفی برای این شرکت در سال 2018 اعلام و اضافه کرد که این فناوری عملکرد محصولات را به طور قابل توجهی بهبود خواهد داد. او در بیان تفاوت تاثیر تکنولوژی‌های موجود و تکنولوژی جدید روی سرعت گوشی‌های همراه، از قیاس بین « راه رفتن روی زمین» و « پرواز در آسمان » استفاده کرد. اگر این تکنولوژی سخت افزاری باشد، حدس می‌زنیم که مربوط به به یک ماژول مستقل NPU برای یادگیری سریع و کارآمد ماشین است و اگر نرم افزاری باشد، ممکن است مربوط به سیستم عامل باشد.

هوآوی به لطف تلاش‌های بخش تحقیق و توسعه‌اش ( D& R)، اکنون در رتبه سوم جهان قرار دارد و یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده تلفن هوشمند است که درست بعد از سامسونگ و اپل قرار گرفته است. بخش تحقیق و توسعه این شرکت موفق به تولید ویژگی‌ها و فناوری‌های شگفت انگیزی در محصولات آن شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۳/۸
توی این آشفته بازار اقتصادی، اپل و سامسونگ کلاهِ ماهی‌گیری گذاشتن و از این آبِ‌گل‌آلود تن‌ماهی صید میکنن?،،
در مقابل امّا شرکت‌هوآوی محصولاتی با کیفیت و "خوش‌قیمت" داره ارائه میکنه، درود بر هوآوی❤?❤

محمد

۱۳۹۷/۳/۷
احسنت به هواوی واقعا رقیب خوبی واسه سامسونگ و اپل هستی و تمام رقیبانت رو از دور خارج کردی مثل سونی و ال جی و هنگ تی سی