خانهاخبار
دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی 10 خرداد معرفی می‌شود

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی 10 خرداد معرفی می‌شود

شیائومی سرانجام تأیید کرد که دستبند هوشمند تازه‌اش 10 خرداد در کنار گوشی پرچمدار Mi 8 معرفی می‌شود. این دستبند تازه صفحه نمایش لمسی دارد و از قابلیت‌های پایش سلامت بیشتری نسبت به نسل قبلی پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۷/۳/۷

کمپانی شیائومی قصد دارد رویداد سالانه و بسیار مهمی را 31 مه (10 خرداد) در شن زن چین برگزار کند.در این رویداد قرار است محصولات متعددی معرفی شوند و شیائومی هم در خلال روزهای اخیر تأیید کرد که رونمایی از پرچمدار تازه Mi 8 نقطه عطف رویداد تازه‌اش خواهد بود. بارها در گزارش‌های اخیر پیش بینی شده بود که در کنار Mi 8 همچنین ممکن است شاهد رونمایی از نسل تازه دستبندهای هوشمند این سازنده به نام Mi Band 3 باشیم و حالا شیائومی این خبر را با انتشار یک پوستر تبلیغاتی تازه رسما تأیید کرده است. وانگ ژیانگ، قائم مقام ریاست شیائومی، شب گذشته در توییتی اعلام کرد که دستبند Mi Band 3 هم در کنار پرچمدار Mi 8 در تاریخ 31 مه معرفی می‌شود. او همچنین تأیید کرد که نسخه تازه پوسته اختصاصی شیائومی به نام MIUI 10 هم در رویداد تازه این سازنده رونمایی خواهد شد.

image

شیائومی چندی پیش از اولین گوشی گیمینگ خود به نام BlackShark پرده برداشت. لی جون، مدیر عامل شیائومی، در حالی در این رویداد دیده شد که یک دستبند هوشمند مرموز و البته ناشناس روی مچ دست خود بسته بود. از همان هنگام شایعه شد که دستبند مرموز لی جون همان Mi Band 3 بوده است و احتمالا به زودی معرفی می‌شود. همچنین بسیاری از منابع آگاه از ابتدای ماه مه اعلام کردند که Mi Band 3 تا پایان ماه جاری رونمایی می‌شود اما شیائومی تصمیم گرفت تا امروز سکوت اختیار کند. اما حالا انتظارها به پایان رسیده و شیائومی تاریخ نهایی معرفی Mi Band 3 را تأیید کرده است.

در گزارش‌های پیشین درباره Mi Band 3 گفته شده بود که این نسل تازه به صفحه نمایش لمسی مجهز می‌شود از ژست‌های متعدد عملگری مانند بالا و پایین کشیدن صفحه هم پشتیبانی می‌کند. البته هنوز نمی‌دانیم منظور از این صفحه نمایش لمسی درواقع پنل نمایش رنگی است یا خیر. همچنین شایان ذکر است که پنل نمایش در Mi Band 3 ممکن است از پنل موجود در Mi Band 2 خمیده‌تر و گردتر طراحی شود.

image

چند روز پیش هم شاهد فاش شدن بروشور راهنمای کاربری Mi Band 3 بودیم که در آن مشخصا به برخی دستورات عملگر صفحه نمایش این دستبند تازه مانند ضربه زدن و کشیدن صفحه اشاره شده بود. همچنین در این راهنمای کاربری اشاره شده بود که کاربر می‌تواند برای اجرای عملگرد برگشت به عقب روی دکمه روی صفحه ضربه بزند. کاربران برای اجرای برخی دستورات دیگر می‌توانند دکمه روی صفحه نمایش گجت خود را لمس کنند و چند ثانیه نگه دارند و قفل صفحه هم با کشیدن انگشت از قسمت پایین به بالا باز می‌شود.

در همین راهنمای کاربری بود که توانستیم تصویر شماتیک Mi Band 3 را مشاهده کنیم. به نظر می‌رسد که نمای کلی این نسل تازه بسیار شبیه به Mi Band 2 طراحی شده است. گزارش‌ها در این باره معتقدند شاسی Mi Band 3 با دریافت مجوز IP67 از نفوذ گردوخاک و آب جلوگیری می‌کند و همچنین بدنه آن می‌تواند به طور کامل از بندها جدا شود. این دستبند تازه همچنین ممکن است از امکان پرداخت موبایلی NFC و بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی کند. انتظار می‌رود که بسیاری از قابلیت‌های ورزشی و سلامتی مانند حسگر پایش ضربان قلب، گام شمار و پایش وضعیت خواب در Mi Band 3 تعبیه شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)