خانهاخبار
تصویر واقعی از گوشی پرچمدار LG V35 ThinQ فاش شد

تصویر واقعی از گوشی پرچمدار LG V35 ThinQ فاش شد

تصویر واقعی به‌دست آمده از گوشی پرچمدار G7 ThinQ ال‌جی، تأیید می‌کند این مدل به نمایشگری بدون حاشیه مجهز خواهد بود که برخلاف G7 ThinQ در بالای صفحه‌نمایش، بریدگی ایجاد نشده است.
۱۳۹۷/۳/۷

یکی از پرچمداران آینده شرکت ال‌جی، مدل V35 ThinQ است که براساس شایعات به عنوان جانشین V30S ThinQ وارد بازار خواهد شد. گفته می‌شود مدل مذکور توسط اپراتور AT&T به بازار عرضه می‌شود؛ همان‌طور که پیش‌تر خواندید، LG و اپراتور AT&T از عرضه پرچمدار G7 ThinQ در ایالات متحده آمریکا صرف‌نظر کرده‌اند و تصمیم دارند تا گوشی رده‌بالای دیگری را در تابستان ارائه دهند. با اینکه نام تجاری این گوشی فاش نشده است، انتظار داریم جانشین V30S ThinQ در اواسط تابستان به صورت رسمی معرفی شود.

به‌تازگی نیز تصویر واقعی از گوشی پرچمدار LG V35 ThinQ با دریافت تأییدیه از WPC (کنسرسیوم شارژ بی‌سیم) به‌دست آمده است که شایعات گذشته پیرامون این مدل را تأیید می‌کند. جدیدترین پرچمدار LG با طراحی مانند V30 تولید شده است و تفاوت‌های چشمگیری با G7 ThinQ (پرچمدار نیمه اول 2018 ال‌حی) خواهد داشت. بدین جهت  LG V35 ThinQ از نظر طراحی با G7 ThinQ متفاوت است که در بالای صفحه‌نمایش خود، بریدگی ندارد؛ همان‌طور که می‌دانید، در پرچمدار امسال LG بریدگی در بالای صفحه‌نمایش ایجاد شده تا نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه افزایش پیدا کند. با این‌حال، V35 ThinQ همچنان حاشیه‌های باریکی خواهد داشت؛ البته نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه هنوز فاش نشده است و نمی‌دانیم در کدام‌یک از پرچمداران 2018 ال‌جی، بخش بیشتری از پنل جلوی گوشی با صفحه‌نمایش پوشانده خواهد شد.

image

در تصویر به‌دست آمده، هیچ اشاره‌ای به طراحی احتمالی پنل پشتی گوشی V35 ThinQ نمی‌شود اما تصاویری که پیش‌تر فاش شده‌اند، تأیید می‌کند این مدل به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی با چینش افقی مجهز خواهد بود و حسگر اثرانگشت در قاب پشتی جای گرفته است. این در حالی است که پرچمدار G7 ThinQ از دوربین دوگانه با چینش عمودی بهره می‌گیرد؛ طراحی که برای اولین‌بار در گوشی‌های ساخت LG مورد استفاده قرار گرفته است.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری V35 ThinQ، باید این مدل را نمونه ارتقا یافته V30S ThinQ و G7 ThinQ عنوان کرد؛ شرکت سازنده، از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده کرده است که در دیگر گوشی‌های پرچمدار امسال اندرویدی به‌کار گرفته شده. تراشه مذکور شامل هشت هسته پردازشی 64 بیتی است و شش گیگابایت رم، اجرای برنامه‌های مختلف را امکان‌پذیر خواهد کرد.

G7 ThinQ به صفحه‌نمایش از نوع MLCD+ مجهز شده است اما اگر گمان می‌کنید که پرچمدار جدید LG از سری V، نمایشگر LCD خواهد داشت؛ سخت در اشتباهید! کره‌ای‌ها مجدداً به استفاده از نمایشگر OLED روی آورده‌اند که براساس شایعات، 6 اینچی خواهد بود و رزولوشن QHD+ دارد. یکی از مشکلاتی که به نمایشگر V30 وارد می‌شود، ضعف پنل P-OLED ساخت ال‌جی بود که براساس برخی از نظرات، رنگ تولیدی یک‌دست نیست؛ امیدواریم که این مشکلات در صفحه‌نمایش پرچمدار جدید ال‌جی وجود نداشته باشد و شرکت سازنده، آن‌ها را برطرف نماید. همچنین بد نیست اشاره کنیم که نمایشگر G7 ThinQ با نسبت ابعاد 19:9، کشیده‌تر از پنل اولد 18:9 است که در گوشی V35 ThinQ از آن استفاده خواهد شد. 

انتظار می‌رود که در ماه آینده میلادی، از گوشی V35 ThinQ به صورت رسمی معرفی شود؛ این مدل در بازار ایالات متحده توسط اپراتور AT&T در ماه اوت (August) عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۳/۷
گوشیم بوت لوپ شد دیگه عمرا ال جی نمیخرم