خانهاخبار
تصویر زنده از گوشی Galaxy A9 Star Lite سامسونگ

تصویر زنده از گوشی Galaxy A9 Star Lite سامسونگ

تصویر زنده تازه‌ای منتسب به میان رده Galaxy A9 Star Lite سامسونگ در فضای وب منتشر شده است. پیش بینی می‌شود که این گوشی ارزان قیمت و سطح پایین به عنوان یکی از مدل‌های خانواده Galaxy A9 تا اواخر سال 2018 رسما روانه بازار شود.
۱۳۹۷/۳/۶

تصویری از صفحه بوت یک گوشی اندرویدی سامسونگ موسوم به Galaxy A9 Star Lite روز گذشته در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شد و به سرعت به صفحه اول خبرگزاری‌های آنلاین جهان راه یافت. در این تصویر شاهد یک گوشی هوشمند سامسونگ هستیم که پیش از این در هیچ گزارشی دیده نشده بود و با توجه به نمای ظاهری‌اش به نظر می‌رسد که به پنل نمایش معروف اینفینیتی Super AMOLED با نسبت تصویر 18.5:9 مجهز شده باشد. از طرف دیگر از نام Galaxy A9 Star Lite برمی‌آید یک گوشی میان رده متوسط تا پایین رده  ارزان قیمت باشد. اولین گوشی Star سامسونگ بیش از 5 سال پیش به نام Galaxy Star (GT-S5282) در حالی معرفی شد که از سیستم عامل پیش فرض اندروید نسخه 4.1.2 جلی بین بهره می‌برد.

image

همچنین گفته می‌شود که سامسونگ در حال حاضر گوشی Galaxy A8 Star را هم در دست توسعه دارد اما خبرهای زیادی در این باره منتشر نشده است و به درستی نمی‌دانیم برنامه سامسونگ برای عرضه انحصاری یا جهانی‌شان چگونه خواهد بود. سامسونگ سال‌هاست که برخی گوشی‌های هوشمند خود را تنها مخصوص بازار مهم و وسیع چین توسعه می‌دهد و روانه بازار می‌کند. از طرفی با توجه به ظهور برخی برندهای قوی چینی، سهم بازار سامسونگ از بازار چین کاهش یافته است و این غول تکنولوژی تلاش می‌کند با افزایش تعداد گوشی‌های منحصرا مخصوص چین، توجه کاربران این بازار مهم را بار دیگر جلب کند. Galaxy A9 Star Lite صفحه نمایش لبه تا لبه دارد و حاشیه‌های بالا و پایین پنلش هم باریک دیده می‌شوند. دوربین سلفی با یک لنز در حاشیه قسمت بالای آن طراحی شده و البته دکمه فیزیکی بیکسبی برای آن تعبیه نشده است؛ در حالی که سامسونگ این روزها بیکسبی را بیش از پیش در طراحی و توسعه گوشی‌های هوشمند خود به کار می‌برد اما به نظر می‌رسد Galaxy A9 Star Lite یکی از آن میان رده‌هایی باشد که از دکمه اختصاصی بیکسبی بهره نمی‌برد.

سامسونگ محصولات تازه خود را به صورت ماهانه معرفی می‌کند و انتظار می‌رود که Galaxy A9 Star Lite هم تا انتهای سال 2018 رسما معرفی شود. همچنین پیش بینی می‌شود که این گوشی یکی از اعضای خانواده تازه Galaxy A9 و جانشین سری Galaxy A8 که انتهای سال 2017 معرفی شد، باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۳/۷
همه گوشی هاش پرفروش و محبوب هر چند در قسمت میانرده شیائومی و هواوی هم عالی عمل میکنن

محمد

۱۳۹۷/۳/۷
همین یک گوشی فروشش از کل گوشی های هنگ تی سی بیشتره اینو شک نکن

رامین

۱۳۹۷/۳/۷
دوستان چه بخوایم چه نخوایم الان کره تومسیر پیشرفتی قرار داره که شیب بسیار تند و سریعی داره و تمام محصولاتش کیفیت بسیار بالایی دارن. همون مسیری که ایران میخواست از سال 1356 شروع کنه و نشد( یک نمونش هواپیماهای F14 هست که فقط ایران و آمریکا داشتن و حتی اسرائیل هم نداشت و تا همین الانشم بهترین رادارهای هواپیمایی رو دارن)
باید واقعا به تلاش و پیشرفت کشورهایی مثل کره و ترکیه احترام قائل شد. اون چیزی که الان تو دنیا مرسوم شده اینه که تمام کشورها باهم پیشرفت کنن و بهترین فناوری ها برسن. ولی عاقبت کشورهای کمونیستی مثل چین و امثالهم که فقط میخوان به خودشون متکی بشن جالب نخواهد بوذ

محمد

۱۳۹۷/۳/۷
هر ماه یک گوشی که همین گوشی از فروش کل بعضی از برند ها که نام نمیبرم بیشتره.فاجعه اینه که در کل سال ضرر بدی نه اینکه پرفروش ترین و محبوب ترین باشی

yashar2080

۱۳۹۷/۳/۷
وقتی یواش یواش به آخر خط برسی و پرچمدارت با تبلیغات هم نتونن بفروشن و هیچ جذابیتی دیگه نداشته باشن...به سیم آخر میزنی و هر هفته یه گوشی جدید میدی بیرون:)))))