خانهاخبار
هوآوی به دنبال عرضه یک تبلت جدید با دوربین دوگانه

هوآوی به دنبال عرضه یک تبلت جدید با دوربین دوگانه

بر طبق اطلاعات فاش شده در FCC، هوآوی درنظر دارد تا یک تبلت جدید را با دو دوربین در قاب پشتی ارائه دهد؛ مدل مذکور به بلندگوی دوگانه مجهز خواهد بود.
۱۳۹۷/۳/۶

عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین دوگانه به یک تِرِند در بازار تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که حتی برخی از مدل‌های ارزان‌قیمت نیز از دو دوربین در قاب پشتی استفاده می‌کنند. با این‌حال، سازندگان توجه چندانی به بهبود عملکرد تبلت‌ها در زمینه عکاسی نداشته‌اند و محصولی در این بازار با دوربین دوگانه عرضه نشده است؛ هرچند، به‌نظر می‌رسد هوآوی درنظر دارد تا به این رویه خاتمه دهد. تبلت جدید اندرویدی هوآوی با شماره مدل D-02K، به‌تازگی از FCC تأییدیه دریافت کرده است و همان‌طور که انتظار می‌رفت، مشخصات سخت‌افزاری آن در حال‌حاضر مشخص نیست. تنها جزئیاتی از طراحی شماتیک این مدل به‌دست آمده است تا با ظاهر احتمالی تبلت جدید هوآوی آشنا شویم.

image

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، مدل مذکور از دوربین دوگانه با چینش افقی در قاب پشتی بهره می‌گیرد و لوگوی Huawei نیز در پنل پشتی تبلت درج می‌شود. ضمن اینکه در پایین تبلت و بالای آن، از بلندگو استفاده شده است و درگاه USB Type-C یا Micro USB نیز در لبه‌ی پایین تبلت قرار دارد. در صورتی‌که تبلت D-02K هوآوی به عنوان یک مدل ارزان‌قیمت به بازار عرضه شود، احتمالاً شاهد استفاده از درگاه میکرو یواس‌بی خواهیم بود و در غیر این صورت، مدل مذکور از پورت USB Type-C بهره خواهد برد. تبلت جدید اندرویدی هوآوی با شماره مدل D-02K از استاندارد بلوتوث 4.2 پشتیبانی خواهد کرد و به‌نظر می‌رسد که در زمینه پخش صدا، عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد؛ به جزء بلندگوی دوگانه که پیش‌تر در رابطه با آن صحبت کردیم، این مدل از شخصی‌سازی‌های صوتی Harman/Kardon بهره می‌گیرد؛ لوگوی این برند به وضوح در پایین قاب پشتی قابل مشاهده است. انتظار می‌رود که صدای خروجی از تبلت در هنگام استفاده از هدفون و بلوتوث نیز توسط Harman/Kardon که اکنون به تصاحب سامسونگ درآمده است، قابل شخصی‌سازی باشد.

تبلت جدید هوآوی از جک هدفون نیز بهره خواهد برد و به همراه این درگاه، به‌نظر می‌رسد اسلات دیگری به منظور جای‌گیری سیم‌کارت یا کارت حافظه درنظر گرفته شده است. هوآوی کلید Power و دکمه‌ی تنظیم صدا را به لبه‌ی سمت چپ تبلت منتقل کرده است؛ مانند گوشی‌های این شرکت، کلید تنظیم صدا در بالای دکمه‌ی پاور جای گرفته است. 

image

هنوز نمی‌دانیم که تبلت اندرویدی هوآوی با چه نام تجاری به بازار عرضه خواهد شد؛ مدل مذکور که با شماره مدل D-02K در تست رادیو FCC ارزیابی شده است، با نام تجاری MediaPad M5 wp در بخش دیگری از اسناد FCC اشاره می‌شود. به همین جهت، شاید این مدل به عنوان عضو جدیدی از سری MediaPad روانه بازار شود. 

شرکت هوآوی در ماه فوریه، از سه نسخه از تبلت‌های MediaPad M5 رونمایی کرد که کوچک‌ترین مدل به صفحه‌نمایش 8 اینچی مجهز شده است و مدل بزرگ‌تر از نمایشگر 10 اینچی بهره می‌گیرد. تبلت‌های هوآوی که اوایل سال 2018 از آن‌ها رونمایی شده است، محصولات ضعیفی نیستند زیرا از تراشه Kirin 960 استفاده می‌کنند و به حداقل چهار گیگابایت رم مجهز شده‌اند. هوآوی، همچنین نسخه‌ای از تبلت 10 اینچی MediaPad M5 را با پسوند Pro عرضه کرده است که از قلم پشتیبانی می‌کند و بدین شکل، یادداشت برداری و طراحی امکان‌پذیر خواهد بود؛ این دو مدل تنها در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. باید اشاره کرد که تبلت‌های جدید هوآوی از سری MediaPad M5 به بلندگوی استریو (در مجموع، چهار بلندگو) مجهز شده‌اند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)