خانهاخبار
پرچمدار LG V35 ThinQ به همراه چهار گوشی دیگر در ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد

پرچمدار LG V35 ThinQ به همراه چهار گوشی دیگر در ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد

خبرگزاری در کُره جنوبی به نقل از منابع مطلع، ادعا می‎کند ال‌جی برای عرضه پنج گوشی در ماه ژوئن آماده شده است؛ انتظار می‌رود پرچمدار LG V35 ThinQ به همراه میان‌رده‌های X2 و X5 عرضه شود.
۱۳۹۷/۳/۶

آن‌طور که پیداست در ماه ژوئن (June)، ال‌جی حسابی درگیر خواهد بود؛ اگر گزارشی که اخیراً منتشر شده، صحت داشته باشد، این شرکت کره‌ای درنظر دارد در ماه آینده میلادی از پنج گوشی جدید رونمایی کند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط خبرگزاری ETNews، محصولاتی که ال‌جی برای رونمایی رسمی از آن‌ها برنامه‌ریزی کرده است؛ شامل پرچمدار LG V35 ThinQ و میان‌ردهای LG Q7، ال‌جی کیو 7 پلاس، LG Q7 Alpha، ال‌جی X5 (مدل 2018) و LG X2 (مدل 2018) است. باید توجه داشت که LG V35 ThinQ یک گوشی پرچمدار است و LG X2 نیز به عنوان یک گوشی ارزان‌‍قیمت روانه بازار خواهد شد؛ در نتیحه، شرکت کره‌ای درنظر دارد تا در یک ماه، نیازهای گوناگون را با عرضه پنج گوشی جدید پوشش دهد.

LG V35 ThinQ

image

این اولین‌بار نیست که پیرامون عضو جدید از سری گوشی‌های گران‌قیمت V ال‌جی اطلاعاتی منتشر می‌شود؛ جانشین LG V30S ThinQ در حال آماده‌سازی است و با طراحی نزدیک به نسل قبل راهی بازار خواهد شد. گفته می‌شود جدیدترین گوشی ال‌جی که از سری V به بازار عرضه خواهد شد، با نام تجاری V35 ThinQ متمایز شده است و حداکثر شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این گوشی توسط اپراتور AT&T در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد و حتی ممکن است در برخی از دیگر بازارها، LG V35 ThinQ عرضه شود. مدل مذکور به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی خواهد داشت؛ با توجه به نام تجاری که برای این گوشی درنظر گرفته شده است، انتظار داریم جانشین V30S ThinQ از دوربین دوگانه با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره بگیرد. 

برخلاف LG G7 ThinQ که در بالای نمایشگر خود بریدگی دارد، پرچمدار LG V35 ThinQ حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش را حفظ کرده است تا از پرچمدار نیمه اول سال 2018 ال‌جی متمایز به نظر برسد.

LG Q7 و LG Q7 Plus

image

هر دو گوشی LG Q7 و LG Q7 Plus، چندین روز پیش به صورت رسمی معرفی شده‌اند؛ با این‌حال، عرضه رسمی آن‌ها هنوز آغاز نشده است. مدل‌های مذکور در اطراف صفحه‌نمایش خود، حاشیه‌های نسبتاً باریکی دارند و مشخصات سخت‌افزاری مناسبی را نیز ارائه می‌دهند. از جمله قابلیت‌هایی که این سری را جذاب ساخته، می‌توان به دریافت گواهی IP68 اشاره کرد که مقاومت بدنه LG Q7 را در برابر آب و گردوغبار تضمین می‌دهد. گوشی‌های جدید ال‌جی از سری Q به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده‌اند و از یک دوربین در قاب پشتی بهره می‌گیرند.

مدل 2018 گوشی LG X5 - قیمت: 278 دلار

یکی‌دیگر از گوشی‌هایی که ال‌جی برای علاقه‌مندان به مدل‌های میان‌رده عرضه خواهد کرد، نسخه 2018 گوشی LG X5 است که نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن HD، پردازنده مدیاتک MT6750، دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. در قاب پشتی این مدل از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی شده است و حسگر اثرانگشت، احراز هویت کاربران را ممکن می‌سازد.

مدل 2018 گوشی LG X2 - قیمت: 185 دلار

ارزان‌قیمت‌ترین گوشی که ال‌جی به بازار عرضه خواهد کرد، X2 نام دارد؛ این مدل به صفحه‌نمایش 5 اینچی HD مجهز شده است و از پردازنده اسنپدراگون 425 کوالکام بهره می‌گیرد. ال‌جی، گوشی اقتصادی خود را با دو گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد کرد و یک باتری 2410 میلی‌آمپر ساعت را برای آن درنظر گرفته است. این مدل از حسگر اثرانگشت در قاب پشتی بهره می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۳/۷
ال جی بوت لوپی پیکسل سوز سایه انداز hang is good

حمید

۱۳۹۷/۳/۶
ذولفقار حالت خوشه اصلا مگه جی 7 و از نزدیک دیدی که درباره بهترین گوشی نیمه اول سال 2018 چرت و پرت می گی!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۳/۶
چه خیری از G7 دیدیم، که حالا بخواد از ThinQ35 ببینیم!؟